![]() |
Fyfan jag dör av skratt
|
Varför? Det är väl för fan mer skrämmande än roligt.
Om du hade bott i Malmö, och turken hade gett sig på dig i tron att du var "lasermannen", hade du skrattat då? |
Den där killen borde ju direkt anmälas för olaga hot. Och det är inte ens en minsta roligt. Vad har gärningsmannens familj och släktingar med saken att göra? Varför mord-hotas de av den här killen?
|
Döda alla med samma efternamn säger han. Jobbigt om skytten heter något i stil med Andersson eller Johansson. :)
|
Hahah ja smaken är som baken jag tycker den är asrolig. snubben har inte sovi på 5 dagar och säger att han har vapen "men säg inte till nån" till en reporter? haha
Jag tänker inte ursäkta mig för att jag tycker den är rolig , nu bor jag inte i malmö och är ingen laserman. men lasermannen lär inte tycka att laserturken är så rolig nej. självklart är de inte kul han ska plocka hela lasermannens släkt, men sättet han sätter dit sig själv på för hot framför reportar......... |
hahaha den är ju förfan king! =) hahah jag har nog sett den 40 gånger idag och tröttnar inte...
Denna var grym, borde ha mer jägare här i sverige så kanske inte någon går ut och skjuter hej vilt mot invandrare. Vad skulle svenskarna säga om en invandrare sköt så mot svenskar... det handlar om etik o moral, jag tkr inte lasermannen gör rätt, ingen invandrare gör rätt heller om dom skjuter en svensk eller annan invandrare. Ingen har rätt till att ta livet utav någon annan / skada någon annan men denna videon har klass! :D |
tack för att de finns nån med humor här haha
|
Citat:
|
årets julklapp = Skottväst!!! (För oss i Malmö)
|
Skulle han ha fullt upp ett bra tag framöver :P
Citat:
|
Tyckte klippet var aningen roande faktiskt! Kul att han säger TILL EN REPORTER (som för övrigt blir filmad) att inte säga något till någon. Och att han ska döda alla med samma efternamn som honom... jo, är det en svensk så heter han med största sannolikhet något i stil med "Andersson". Och då blir det surt för snubben!
I övrigt så måste jag säga att jag halvt stödjer snubben. Visst, det är fel av honom att hålla på så där, men "lasermannen" förtjänar fan att bli hittad. Sen tar man det där ifrån. |
yoo, inte Andersson, blir ju rädd ;)
|
Det kan ju vara någon med invandrarbakgrund också, finns ju inget konkret som tyder på att det skulle vara en "ny laserman".
Kul klipp, såg det tidigare under dagen :) |
Citat:
Att du tycker att det här på något sätt är roligt betyder att: 1. du inte har växt upp än (Nick=Knullis...) 2. du ABSOLUT inte är bildad 3. du inte har någon moral 4. du inte har respekt eller förståelse för människovärder 5. du saknar medkänsla Om det är någon som kommer påstå att jag försvarar det här sättet att ta laget i sina händer så ber jag er att inte slösa min tid. "Two wrongs don't make it right"... För övrigt tycker jag att det är skönt att någon gör någonting åt saken. Det här är den andra så kallade lasermannen och jag tycker inte alls det är roligt, och det gör inte majoriteten heller. Se på vad du har skrivit. En tjej har redan dött och ändå tycker du att det här är roligt? Hur mycket respekt visar du då till hennes familjer och vänner? Hade det drabbat din familj hade du nog inte "dött av skratt" åt det där klippet. Hoppas verkligen du skäms. |
Citat:
Det som bör prioriteras just nu är väll att hitta den som faktiskt dödar? Men jo jag förstår vad du menar. |
Citat:
Ännu jobbigare om skytten heter Mohammed i efternamn. |
Citat:
|
Citat:
Konspirationsteorier: - Ren avledande manöver. Vem pratar om Black Cobras nu? - Någon/några nordeuropeer som vill reta upp rasismmonstret. - Någon/några icke-nordeuropeer som vill reta upp rasismmonstret. Dock inget jag tror på men visst finns det fog för funderingar. |
Citat:
Det är visserligen väldigt, väldigt sorgligt att detta händer. Jag får själv rysningar i kroppen bara av att tänka på hur orolig jag/familjen skulle varit om jag bott i Malmö. ALLT rörande skjutningarna är väldigt deprimerande, men snubben som planerat på att döda alla med samma efternamn som "den nye lasermannen" är ju bara för skön. Det är honom knullis finner underhållande. Och det tycker jag han har rätt till att göra :D |
Är det samma man, på bilder längre ner: http://www.expressen.se/nyheter/1.19...engards-betong ?
|
Hej,
Herregud vilken lirare (han i bilen). Ska man ta honom på allvar eller få hjärtattack pga skrattanfall (dvs oavsiktlig humor)? Angående mannen som skjuter har jag ingen sympati, om det behöver klargöras. Hoppas snuten tar fanskapet (eller fanskapen) snart! |
Citat:
tyvärr är ju många som man ser på tv och i tidningar sådana som vill ha pengar och/eller uppmärksamhet. skrattade åt "laserturken" själv. alla vet vi att situationen i sig inte är rolig för fem öre, men han var något av det dummaste jag sett på länge. och idioter kan man inte annat än skratta åt. man ser på hur han pratar, vad han säger och hur han säger det att han ljuger och blåser upp sina planer för att fylla sitt ego. |
Ja jäklar vilken lirare.. Trodde först det var en sketch eller ngt.. Visst är det hemskt det som händer i Malmö men man kan inte låta bli att dra på smilbanden när man lyssnar på snuben.. När han gasar iväg där i slutet.. hehe
|
Tycker det är oerhört komiskt ! Laserturken !
|
Snart är youtube överfylld av parodier på denna. Sen kommer Comhem o gör parodi i sin reklam ;)
"Ta hans namn...namn...efternamn... VEM?!? efternamn..." Kommer bli en klassiker :D |
Citat:
|
verkar redan finnas lite parodier sök på "laserturken" på youtube. inget direkt roligt än men men
|
Citat:
|
Citat:
(10 tecken...) |
state: active
domain: laserturken.se holder: timsjs1010-02221 admin-c: - tech-c: - billing-c: - created: 2010-10-28 modified: 2010-10-28 expires: 2011-10-28 Mer lär komma.... |
hahaa
Citat:
|
Citat:
Citat:
Det är ju som tidigare sagt åt Laserturken's idioti som vi skattar åt, för min del älskar jag även språket han använder (inte rasistiskt, men hans meningsbyggnad är av hög klass). Själv jobbar jag i Malmö och känner inte direkt någon större rädsla av att bli skjuten av lasermannen då jag inte har invandrarbakgrund. Sen är jag inte heller rädd för laserturken ska misstänka mig, för jag ser knappast misstänkt ut. Det ända jag gör i Malmö är att gå från stationen till kontoret (200m). |
haha
Citat:
|
Citat:
|
mm
Citat:
|
Ok!
....... |
Citat:
|
Google -> Laserturken Ungefär 981 resultat
Ska bli intressant och se hur sökresultatet ser ut framöver! |
Intressant hur snabbt memes som detta tar fart ändå. :)
|
Tämj laserturken istället så här: http://www.wn.se/t1044550.html
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:00. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson