WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Fyfan jag dör av skratt (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1044538)

knullis 2010-10-28 17:53

Fyfan jag dör av skratt

http://www.youtube.com/watch?v=8mKQvtfA5UU

Jonas 2010-10-28 22:39

Varför? Det är väl för fan mer skrämmande än roligt.

Om du hade bott i Malmö, och turken hade gett sig på dig i tron att du var "lasermannen", hade du skrattat då?

Timofey 2010-10-28 22:50

Den där killen borde ju direkt anmälas för olaga hot. Och det är inte ens en minsta roligt. Vad har gärningsmannens familj och släktingar med saken att göra? Varför mord-hotas de av den här killen?

kw_wasabi 2010-10-28 22:50

Döda alla med samma efternamn säger han. Jobbigt om skytten heter något i stil med Andersson eller Johansson. :)

knullis 2010-10-28 22:58

Hahah ja smaken är som baken jag tycker den är asrolig. snubben har inte sovi på 5 dagar och säger att han har vapen "men säg inte till nån" till en reporter? haha
Jag tänker inte ursäkta mig för att jag tycker den är rolig , nu bor jag inte i malmö och är ingen laserman.
men lasermannen lär inte tycka att laserturken är så rolig nej.
självklart är de inte kul han ska plocka hela lasermannens släkt, men sättet han sätter dit sig själv på för hot framför reportar.........

trådlöst 2010-10-28 23:09

hahaha den är ju förfan king! =) hahah jag har nog sett den 40 gånger idag och tröttnar inte...

Denna var grym, borde ha mer jägare här i sverige så kanske inte någon går ut och skjuter hej vilt mot invandrare.
Vad skulle svenskarna säga om en invandrare sköt så mot svenskar...

det handlar om etik o moral, jag tkr inte lasermannen gör rätt, ingen invandrare gör rätt heller om dom skjuter en svensk eller annan invandrare.
Ingen har rätt till att ta livet utav någon annan / skada någon annan men denna videon har klass! :D

knullis 2010-10-28 23:15

tack för att de finns nån med humor här haha

kalasboll 2010-10-28 23:26

Citat:

Ursprungligen postat av trådlöst (Inlägg 20375635)
Vad skulle svenskarna säga om en invandrare sköt så mot svenskar...

Spelar det någon roll?

youheardit 2010-10-28 23:27

årets julklapp = Skottväst!!! (För oss i Malmö)

evomedia 2010-10-28 23:32

Skulle han ha fullt upp ett bra tag framöver :P

Citat:

Ursprungligen postat av kw_wasabi (Inlägg 20375633)
Döda alla med samma efternamn säger han. Jobbigt om skytten heter något i stil med Andersson eller Johansson. :)

Sweely 2010-10-28 23:34

Tyckte klippet var aningen roande faktiskt! Kul att han säger TILL EN REPORTER (som för övrigt blir filmad) att inte säga något till någon. Och att han ska döda alla med samma efternamn som honom... jo, är det en svensk så heter han med största sannolikhet något i stil med "Andersson". Och då blir det surt för snubben!

I övrigt så måste jag säga att jag halvt stödjer snubben. Visst, det är fel av honom att hålla på så där, men "lasermannen" förtjänar fan att bli hittad. Sen tar man det där ifrån.

youheardit 2010-10-28 23:36

yoo, inte Andersson, blir ju rädd ;)

KarlRoos 2010-10-29 00:42

Det kan ju vara någon med invandrarbakgrund också, finns ju inget konkret som tyder på att det skulle vara en "ny laserman".

Kul klipp, såg det tidigare under dagen :)

Lancelot 2010-10-29 00:47

Citat:

Ursprungligen postat av knullis (Inlägg 20375594)

Man ser tydligt att han inte alls mår bra av att det springer runt en psykopat som skjuter invandrare i hans kvarter. En av hans vänner / familj kanske har blivit utsatt för lasermannen, vad vet vi?

Att du tycker att det här på något sätt är roligt betyder att:

1. du inte har växt upp än (Nick=Knullis...)
2. du ABSOLUT inte är bildad
3. du inte har någon moral
4. du inte har respekt eller förståelse för människovärder
5. du saknar medkänsla

Om det är någon som kommer påstå att jag försvarar det här sättet att ta laget i sina händer så ber jag er att inte slösa min tid. "Two wrongs don't make it right"...

För övrigt tycker jag att det är skönt att någon gör någonting åt saken.

Det här är den andra så kallade lasermannen och jag tycker inte alls det är roligt, och det gör inte majoriteten heller.

Se på vad du har skrivit. En tjej har redan dött och ändå tycker du att det här är roligt? Hur mycket respekt visar du då till hennes familjer och vänner?

Hade det drabbat din familj hade du nog inte "dött av skratt" åt det där klippet.

Hoppas verkligen du skäms.

Lancelot 2010-10-29 00:50

Citat:

Ursprungligen postat av Timofey (Inlägg 20375632)
Den där killen borde ju direkt anmälas för olaga hot. Och det är inte ens en minsta roligt. Vad har gärningsmannens familj och släktingar med saken att göra? Varför mord-hotas de av den här killen?

Timofey.

Det som bör prioriteras just nu är väll att hitta den som faktiskt dödar?

Men jo jag förstår vad du menar.

dyplin 2010-10-29 02:46

Citat:

Ursprungligen postat av kw_wasabi (Inlägg 20375633)

Ännu jobbigare om skytten heter Mohammed i efternamn.

tartareandesire 2010-10-29 06:38

Citat:

Ursprungligen postat av KarlRoos (Inlägg 20375656)
Det kan ju vara någon med invandrarbakgrund också, finns ju inget konkret som tyder på att det skulle vara en "ny laserman".

Det är ju dock helt klart troligast.

Westman 2010-10-29 07:18

Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire (Inlägg 20375672)
Det är ju dock helt klart troligast.

Nja varför det? Det är bara hälften av skjutningarna som polisen anser höra ihop så det troliga är att det faktiskt är flera skyttar och att de skulle ha samröre är ett långskott i still med konspirationsteorierna nedan. Vilka anledningar de har kan vara en av flera framförallt som det faktiskt har varit mycket skottlossning i Malmö de senaste åren - oftast relaterad till gängkriminalitet.

Konspirationsteorier:
- Ren avledande manöver. Vem pratar om Black Cobras nu?
- Någon/några nordeuropeer som vill reta upp rasismmonstret.
- Någon/några icke-nordeuropeer som vill reta upp rasismmonstret.

Dock inget jag tror på men visst finns det fog för funderingar.

Sweely 2010-10-29 07:36

Citat:

Ursprungligen postat av Lancelot (Inlägg 20375659)
Man ser tydligt att han inte alls mår bra av att det springer runt en psykopat som skjuter invandrare i hans kvarter. En av hans vänner / familj kanske har blivit utsatt för lasermannen, vad vet vi?

Att du tycker att det här på något sätt är roligt betyder att:

1. du inte har växt upp än (Nick=Knullis...)
2. du ABSOLUT inte är bildad
3. du inte har någon moral
4. du inte har respekt eller förståelse för människovärder
5. du saknar medkänsla

Om det är någon som kommer påstå att jag försvarar det här sättet att ta laget i sina händer så ber jag er att inte slösa min tid. "Two wrongs don't make it right"...

För övrigt tycker jag att det är skönt att någon gör någonting åt saken.

Det här är den andra så kallade lasermannen och jag tycker inte alls det är roligt, och det gör inte majoriteten heller.

Se på vad du har skrivit. En tjej har redan dött och ändå tycker du att det här är roligt? Hur mycket respekt visar du då till hennes familjer och vänner?

Hade det drabbat din familj hade du nog inte "dött av skratt" åt det där klippet.

Hoppas verkligen du skäms.

Chilla på läget, Lancelot! :)

Det är visserligen väldigt, väldigt sorgligt att detta händer. Jag får själv rysningar i kroppen bara av att tänka på hur orolig jag/familjen skulle varit om jag bott i Malmö. ALLT rörande skjutningarna är väldigt deprimerande, men snubben som planerat på att döda alla med samma efternamn som "den nye lasermannen" är ju bara för skön.

Det är honom knullis finner underhållande. Och det tycker jag han har rätt till att göra :D

Timofey 2010-10-29 07:46

Är det samma man, på bilder längre ner: http://www.expressen.se/nyheter/1.19...engards-betong ?

Captain Thailand 2010-10-29 07:48

Hej,

Herregud vilken lirare (han i bilen). Ska man ta honom på allvar eller få hjärtattack pga skrattanfall (dvs oavsiktlig humor)?

Angående mannen som skjuter har jag ingen sympati, om det behöver klargöras. Hoppas snuten tar fanskapet (eller fanskapen) snart!

Dennis Holm 2010-10-29 09:00

Citat:

Ursprungligen postat av Timofey (Inlägg 20375683)
Är det samma man, på bilder längre ner: http://www.expressen.se/nyheter/1.19...engards-betong ?

det där var äckligt likt annars.

tyvärr är ju många som man ser på tv och i tidningar sådana som vill ha pengar och/eller uppmärksamhet.

skrattade åt "laserturken" själv.
alla vet vi att situationen i sig inte är rolig för fem öre, men han var något av det dummaste jag sett på länge.
och idioter kan man inte annat än skratta åt.
man ser på hur han pratar, vad han säger och hur han säger det att han ljuger och blåser upp sina planer för att fylla sitt ego.

Alto 2010-10-29 09:36

Ja jäklar vilken lirare.. Trodde först det var en sketch eller ngt.. Visst är det hemskt det som händer i Malmö men man kan inte låta bli att dra på smilbanden när man lyssnar på snuben.. När han gasar iväg där i slutet.. hehe

inpbox 2010-10-29 10:06

Tycker det är oerhört komiskt ! Laserturken !

Linuus 2010-10-29 10:37

Snart är youtube överfylld av parodier på denna. Sen kommer Comhem o gör parodi i sin reklam ;)

"Ta hans namn...namn...efternamn... VEM?!? efternamn..." Kommer bli en klassiker :D

youheardit 2010-10-29 10:41

Citat:

Ursprungligen postat av Linuus (Inlägg 20375708)
Snart är youtube överfylld av parodier på denna. Sen kommer Comhem o gör parodi i sin reklam ;)

"Ta hans namn...namn...efternamn... VEM?!? efternamn..." Kommer bli en klassiker :D

Det just med comhem förväntar jag mig på att det kommer att visas i TV inom några månader. Där hon Berit (?) sitter i bilen. "Jag ska klippa hans tung, hans öron". Har redan manuset framför mig :D

knullis 2010-10-29 10:43

verkar redan finnas lite parodier sök på "laserturken" på youtube. inget direkt roligt än men men

andi 2010-10-29 10:44

Citat:

Ursprungligen postat av knullis (Inlägg 20375704)
din förbannade retard..

Där uppfyller du de flesta av punkterna på Lancelots lista...

Linuus 2010-10-29 10:45

Citat:

Ursprungligen postat av youheardit (Inlägg 20375709)
Det just med comhem förväntar jag mig på att det kommer att visas i TV inom några månader. Där hon Berit (?) sitter i bilen. "Jag ska klippa hans tung, hans öron". Har redan manuset framför mig :D

Judith ;)

(10 tecken...)

Bara jag 2010-10-29 10:47

state: active
domain: laserturken.se
holder: timsjs1010-02221
admin-c: -
tech-c: -
billing-c: -
created: 2010-10-28
modified: 2010-10-28
expires: 2011-10-28

Mer lär komma....

knullis 2010-10-29 10:49

hahaa

Citat:

Ursprungligen postat av Bara jag (Inlägg 20375714)

Mer lär komma....

hahahahaha

youheardit 2010-10-29 10:55

Citat:

Ursprungligen postat av Linuus (Inlägg 20375713)
Judith ;)

(10 tecken...)

Ja just det! Så kallas/heter hon, vet inte var jag fick berit ifrån.

Citat:

Får hålla med om att Lancelots "attack" inlägg var onödigt!
Det är ju som tidigare sagt åt Laserturken's idioti som vi skattar åt, för min del älskar jag även språket han använder (inte rasistiskt, men hans meningsbyggnad är av hög klass). Själv jobbar jag i Malmö och känner inte direkt någon större rädsla av att bli skjuten av lasermannen då jag inte har invandrarbakgrund. Sen är jag inte heller rädd för laserturken ska misstänka mig, för jag ser knappast misstänkt ut. Det ända jag gör i Malmö är att gå från stationen till kontoret (200m).

knullis 2010-10-29 11:21

haha

Citat:

Ursprungligen postat av andi (Inlägg 20375711)

Roligt med folk utan egna liberala åsikter,som bara måste delta i tråden för att hålla med någon stackare. haha denna tråden blev kalas! länge leve humorn!

andi 2010-10-29 11:40

Citat:

Ursprungligen postat av knullis (Inlägg 20375721)
Roligt med folk utan egna liberala åsikter,som bara måste delta i tråden för att hålla med någon stackare. haha denna tråden blev kalas! länge leve humorn!

Trist attityd du har, går det inte att diskutera på en mer lugn och sansad nivå? Nu är det lite Lunarstorm över ditt sätt att prata och bete dig. Lite ödmjukhet skulle inte skada...

knullis 2010-10-29 11:42

mm

Citat:

Ursprungligen postat av andi (Inlägg 20375723)
Trist attityd du har, går det inte att diskutera på en mer lugn och sansad nivå? Nu är det lite Lunarstorm över ditt sätt att prata och bete dig. Lite ödmjukhet skulle inte skada...

Vi lägger ner denna diskussion istället, du tycker som du tycker och jag som jag. leave it? överens? låt oss glädjas över en rolig video istället =) för de var det min tråd handlade om från början =)

andi 2010-10-29 11:44

Ok!

.......

Sweely 2010-10-29 12:41

Citat:

Ursprungligen postat av Bara jag (Inlägg 20375714)

Mer lär komma....

Klockrent att någon reggat den domänen.

Bara jag 2010-10-29 13:03

Google -> Laserturken Ungefär 981 resultat

Ska bli intressant och se hur sökresultatet ser ut framöver!

akelagercrantz 2010-10-29 13:22

Intressant hur snabbt memes som detta tar fart ändå. :)

myapp 2010-10-29 13:26

Tämj laserturken istället så här: http://www.wn.se/t1044550.html

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:00.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson