![]() |
Svenska affilitenätverk
I dagsläget finns det mängder av svenska afflitenätverk så jag tänkte att vi kunde göra en lista över svenska affilitenätverk.
Adtracion Adrecord Affelix Affiliator Adservice Media Adfair Adstar Adoperator Commission Junction Come & stay Double EuroAds Frossle Google adsense Iqmedier Netaffiliation Tradedoubler Tailsweep Valueclickmedia Webgains WordOn Zanox Vet ni flera? Kommentera så uppdaterar vi. |
Adrecord kan du lägga till.
Tailsweep är inte ett affiliatenätverk? |
WordOn
. |
Citat:
Citat:
|
EuroAds finns ju också.
|
Citat:
|
Ett till
Netaffiliation, är ett av Europas största nätverk
|
|
Citat:
Citat:
|
Fler ...
Adservice Media Adfair. Dock inget att lista eftersom de sällan eller aldrig betalar. |
Citat:
|
Adstar finns också.
|
Tack för en väldigt bra tråd! Sådana här länksamlingar är mycket bra att ha, jag har även passat på att lägga in flera av tipsen i min länkkatalog!
|
Citat:
|
Kanske en idé att komplettera listan med en varning/se-upp på de bolag som satt i system att inte betala ut provisionen till många affiliates?
Tänker främst på Adfair som bästa exempel, som andra redan nämnt i tråden. |
Citat:
|
https://www.guavamedia.se/ finns tydligen också sedan en liten tid tillbaka. Har dessvärre inte signat upp än..
|
Bra lista.
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
Rätt: http://guavamedia.com/ |
IQ
IQmedier är också ett nätverk som riktar sig mot den svenska marknaden. Kör mycket kampanjerbjudanden från olika bolag.
iqmedier.se |
Här är en till som borde vara med i listan:
Adoperator.com |
Citat:
Men men, om det enligt dig inte finns någon anledning att vara kritisk till vissa affiliateföretag, eller varna för oseriösa affiliateföretag som Adfair som medvetet satt i system att inte betala publishers, ja då är väl allt frid o fröjd :confused: Om du hade gjort en lista över välgörenhetsföretag, hade du då också tagit med alla som var med Svensk Handels varningslista? (som var kända för bluffakturor eller andra bedrägerier) |
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
kan inte någon bygga en tjänst där alla företag visas beroende på vilka nätverk dom är med i? :)
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:33. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson