![]() |
TankaFetast.com [SÅLD]
post borttagen, såld.
|
Det som är det intressanta är inkomsterna, något du kan redovisa för?
|
Självklart, PM skickat.
|
mer info tack!
|
Om möjligt, publicera all information i tråden istället. Blir mycket lättare för andra då.
Ifall det inte går - skicka mig ett PM! Hade inte haft något emot att köpa en sida jag använder dagligen... |
Hej,
Kul med en "större sajt" till salu här, för en gångs skull. Sorry, men även jag jävlas genom att fråga om det är möjligt att du ger en hint om: 1. Inkomster 2. Pris för hela kalaset Ps. Vill du inte, är det ju bara för mig att respektera. |
Tjenare, vill helst inte skriva ut information om inkomster här, men ni med erfarenhet inom detta borde ju kunna få en hint om vart de ligger på besöksantalen. Skickar PM till er som vill. :)
|
Ok,
Då vet jag. Tack! |
Info hitåt! :)
|
Hej, tror jag fått med alla som begärt info nu både i tråden och PM. Skicka igen om jag glömt/missat dig. :)
|
PM
Skicka mig ett PM, tack.
|
Första gången jag kikade på denna sida men känner igen designen - är den inte tagen från sharee.se ?
|
Tar gärna emot info jag med.
|
Jag köpte den sidan för 2 år sen och brandade om den så likheter i design är kanske inte så konstigt nej ;)
|
Jag vill gärna ha lite mer info tack
|
Det här kanske är en dum fråga, men hur ser det ut i juridiska perspektiv när det gäller Torrentsidor? Är det lagligt?
Jag vill inte förstöra tråden men jag kan bara inte låta bli att fråga. |
Info skickad. :)
Tror det är ett ganska hopplöst fall att försöka stoppa då det varken är en tracker eller hostar några egna torrent-filer, men sen finns ju alltid anonymitet att ordna till domännamnet och hosting från utlandet så att ens spåra upp ägaren och koppla det till en person i Sverige blir mer jobb än vad dom orkar med för något som aldrig kan vinnas i rätten ändå. Jag är inte orolig själv iaf. utan säljer för o få loss kapital till ett annat projekt. |
Hur hostar du sidan? Och vad kräver sidan för hårdvara?
Undrar även med vilka språk är sidan kodad? |
Skicka gärna info till mig med samt ett tänkt pris.
|
Den står hostat i tyskland om jag inte minns fel, vet inte exakt eftersom en kanadensare står för hosting jsut nu (tjänster och gentjänster). Det är iaf en dedicerad server för sidan. Allt är kodat i PHP.
PM skickat. |
Vid ett eventuellt köp kommer man bli tvungen att flytta sidan eller är det möjligt att låta den stå kvar där den är idag?
(Man kanske är lat? :) ) |
Är också intresserad av info.
|
Skicka gärna info, tack.
|
Skicka info till mig, tack! :)
|
Intresserad, pm tack!
|
Även jag blev nu intresserad, skicka gärna över infon :)
|
Vid köp går det säkerligen att överlåta hostingen åt er, men är osäker på om det blir samma hårdvara eftersom det kanske inte är möjligt att överlåta kontot. I så fall kan jag assistera vid nyteckning och flytt av filer på samma webbhost.
Info skickad. :) |
Dra ivag ett PM med info till mig, ar hogst intresserad.
|
Räkna med att få en hög med hot när man driver sidan, men som läget är idag tror inte det är någon större risk.
Fast hur större sidan blir hur mer hot lär man få, och hur större chanser kan dom ta att driva civilmål. Eller kolla exempelvis hur det gick med tvshack.net som man även haft som kund en gång i tiden. Då fick dom även hot från APB. Rekordet i hot om stämningar och skit var när man transiterade TPB ett tag, då turades Monique och Danowsky om att hota. |
Skicka gärna PM hit också, samt prisförslag på snabb affär. Ev. om någon annan har en inkomst driven site. Redovisa gärna inkomsterna senaste 12 månaderna.
|
Tror ingen komemr driva nått mer fall i rätten förrän målet mot The Pirate Bay är uppklarat och med alla överklagningar etc, så lär det dröja ett par år.
Dessutom finns varken tracker eller torrentfiler hostat i anknytning till hemsidan, så jag är verkligen inte orolig. Har inte hört ett knyst iaf, och startade i April. |
Kan du skicka info till mig också, Tack?
Varför säljer du? |
Första budet är lagt. Säljer för jag har en annan intressant ide som jag vill satsa på.
|
PM med info, tack.
|
Vill gärna ha pm, tack.
|
PM skickade. :)
|
Ett PM till mig med tack.
|
Info tack.
|
Skicka ett pm till mig med är du snäll.
|
Även jag tar gärna info om intäkter, nuvarande bud och reservations pris.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:35. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson