![]() |
Gratis .SE domäner hos Binero
Binero ger bort 10.000 .SE domäner under oktober.
http://www.binero.se/ EDIT; Ironiskt att jag får bannern som handlar om detta under denna tråd :) |
Trevligt att fler hakar på detta, man märker att domäner man väntat med att regga tills i morse försvann snabbt... :)
Ang. bannern syns den väl under alla trådar :) |
Citat:
Registrerar för övrigt runt 20 domäner inom en snar framtid. |
Verkar inte fungera så bra när man ska beställa från kontrollpanelen? Får ingen rabatt genom den ?
|
Ni kan hitta de flesta av era frågors svar gällande kampanjerna här tror jag: http://www.wn.se/t1044037.html
Razor: Nån på telefonsupporten sa att det bara funkade på hemsidan (enligt ovan tråd), men annars var koden du borde ange gratisse när du gjorde via panelen. |
Citat:
|
Hej,
"Konkurrens-kriget" (starkt ord kanske) mellan Binero och Loopia är väl bra för oss som konsumenter. Får hoppas det inte stjälper något av företagen tillslut. |
Och nu har aftonbladet snappat upp detta också:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7885409.ab /Rob |
Citat:
De är fortfarande bättre än konkurrenterna på många plan men det är märkligt att man ställer till det för sig på ibland tämligen banala sätt. |
Hej,
Mitt inlägg gällde enbart det nuvarande priset på .SE-domäner, deras service i övrigt har jag mycket liten erfarenhet av utan får förlita mig på kommentarer på detta forum och ev vänner som nyttjar deras tjänster. |
Tycker bara synd om alla nya kunder som måste dras med den tröga kontrollpanelen som flyter i sirap där det tar ca 10 sek för att bläddra mellan sidorna i kontrollpanelen.
:-( |
Citat:
|
Usch den gamla kontrollpanelen är skamlig. Köpte ett nytt år hotell idag i binero v2.0 och det är otroligt stor skillnad. Binero, KOM IGEN, MIGRERA OSS!
|
Jag beställde 4 - 6 domäner tillsamans med ett webbhotell för 1:- för första året nu under deras kampanj.
Jag beställde tidigt igår morse. Jag var informerade utav Binero att domänerna skulle bli registrerade DIREKT om man betalar med kreditkort vilket jag gjorde. Jag fick ingen orderbekräftelse efter jag hade lagt min order och jag såg att domänerna fortfarande var lediga. Jag fick svar ifrån supporten som informerade mig att det hade tagits hand om. Jag fick orderbekräftelse, faktura och inloggningsuppgifter. Jag loggade in och kunde se domänerna i mitt konto. Jag testade att logga in på ftpn men det gick inte jag tänkte då att det kanske skulle ta lite tid för dnsen att uppdatera så beslöt mig för att kolla senare. Idag lördag försökte jag igen men det fungerade inte. Jag kollade då upp domänerna för att se om rätt dns var inskriven men då märkte jag att ALLA domänerna jag hade beställt fortfarande var LEDIGA även fast jag hade mailat supporten om detta och betalat med kreditkort. Jag har skickat iväg ett nytt mail till supporten för att se vad tusan det är som händer. Väldigt väldigt dålig start måste jag säga och spelar ingen roll tycker jag om dom har kampanj eller inte har för har man gått ut och lovat "dittan och dattan" så får man stå för "dittan och dattan". Sedan är det juh verkligen märkligt att det måste behövas minst 2 support mail för en och samma grej (vem vet kanske behövs ett tredje... som man säger tredje gången gilt). |
Citat:
|
Citat:
|
Okej. Känns ju lite trist att inte all funktionalitet som fanns i gamla kontrollpanelen är implementerad i nya ännu när det var tal om migrering för evigheter sedan..., man vill ju inte gärna komma till en ny kontrollpanel som är "bättre" men utan vissa av de gamla funktionerna. Att belasta supporten med sådant som redan fanns är ju ganska onödigt.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Gillar att Binero jagar skiten ur en när en domän håller på att gå ut och man glömt betala den. Mail efter mail & ett sött SMS! Missuppfatta mig inte, de är väldigt bra! För jag har minne som en guppy fisk.
|
Hur gör man för att få gratis .se domän då om man redan är registrerad kund?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:36. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson