![]() |
S: Blandade domäner
Ska rensa då jag mer eller mindre ska lägga ner nuvarande och planerad verksamhet på webben.
################################### Vänligen, innan du fortsätter och eventuellt skickar PM/ställer frågor: - Det finns ingen besöksstatistik - Det finns inga intäkter - Det är enbart domännamn som säljs ################################### Budgivning avslutas 10 dagar efter första inkomna bud, avrundat till närmsta heltimme. Budgivning förlängs 1H vid bud i sista timmen p.g.a tekniska begränsningar. Kan ej utföra överlåtelser etc. förrän i början av augusti p.g.a. utlandsvistelse. Minsta bud är 600 kr ex. moms och överlåtelse betalas av köparen (.NU ca. 2000kr) Körskola.com/korskola.com kostrådgivning.com väderrapport.se/vaderrapport.se e-kommers.se ekommers.se stilcoach.se farmaka.se gadgetism.se pharmacist.se botemedel.se farmacy.se apotex.se chemist.se lowprice.se contentwriters/contentwriter.se - SÅLD environment.se bosu.se - SÅLD kostcoach.se träningscoach.se geotagging.se vyn.se aerobox.se kostprogram.se näringslära.se träningsblogg.se - SÅLD motionsblogg.se - SÅLD step-up.se basejump.se viktnedgang.se/viktnedgång.se - SÅLD captcha.se Filmforum.nu travet.nu logotype.nu hundsport.nu holdem.nu - SÅLD tapet.nu plugg.nu ungdomar.nu fighting.nu hunden.nu erbjudande.eu bakgrundsbilder.eu Vandrarhem.eu fiskolja.org deklarera.org pokerguiden.net recensioner.net Alla bud är exkl. moms. Vid köp fakturerar jag dig/ditt företag, innehar f-skattesedel. Vänligen, lägg inte bud om du inte kan/vill/får avsluta köpet. Oklarheter? PM:a så uppdaterar jag Dig eller tråden. |
Bud på:
Motionsblogg.se - 750 kr Träningsblogg.se - 750 kr Inkom 16:e. Avslutas 01:00 27:e. |
Nya bud inkomna via PM:
viktnedgang.se/viktnedgång.se - 1000kr - Avslutas 30 juli träningsblogg.se - 1000kr - Avslutas 27:e som nämnts tidigare i tråden bosu.se - 600kr - Avslutas 30 juli |
Holdem.nu - Bud på 1000 kr - Avslutas 31 juli
|
Nytt bud:
viktnedgang.se/viktnedgång.se - 1100kr - Avslutas 30 juli Till de som lagt bud, intressenter etc. Vänligen prenumerera på tråden då jag inte har möjlighet att uppdatera alla. |
Citat:
|
Nytt bud via PM:
viktnedgang.se/viktnedgång.se: 1600 kr Dessa avslutas idag (glömde skriva klockslag). viktnedgang.se/viktnedgång.se 1600 kr (21:00) Bosu.se 100kr (21:00) Då jag tyvärr är helt otillgänglig fram till 00-01 inatt så får den som vill buda göra det i tråden. Bud via PM accepteras endast om det är det enda budet som kommer in på de domännamn som avslutas idag. Trevlig helg! |
Citat:
Går bosu.se för 100kr nu? :) Jag som bjöd 600... Jag ökar på viktnedgang.se/viktnedgång.se till 1700 kr alla fall |
viktnedgang.se/viktnedgång.se till 1800 kr
|
Lägger ett bud på 1900 för viktnedgang.se/viktnedgång.se.
|
viktnedgang.se/viktnedgång.se till 2000 kr
|
Ehm..var inte auktionen över 21.00? :S
(Om det nu är jag som missförstått grejen så lägger jag ett bud på 2100:- för båda.) |
2200 för båda
|
2300 för båda
|
2400 för båda
|
2500 för båda
|
Hej,
Nu är jag åter tillgänglig :) Beklagar att det blir lite krångligt och omständigt med auktion. Mycket p.g.a. att forumet inte direkt är anpassat för det så det blir lite fler regler att hålla sig efter vilket kan förvirra något, samtidigt som människan inte är felfri :) @Lyx Ursäkta, jag skrev fel. Minsta bud var 600kr så du fick den. Du kan skicka mig PM med uppgifter om du fortfarande vill ha den. |
Nytt bud via PM:
contentwriters/contentwriter.se - 600 kr Avslutas 10 augusti 21:00 |
Bud på pokerguiden.net - 600 kr - Avslutas 21 augusti, 21:00
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:04. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson