![]() |
WordPress 3.0
Citat:
Äntligen! :) |
fan vad nice!!! :D detta har man ju sett fram emot!
|
Himla glatt! :)
|
Har kört nightly build i ca en vecka och detta är en grym release.
|
I'm loving it.
|
Härligt! :D
|
Idag har jag tre WP-installationer hos Binero. Varje blogg har eget domännamn. Går det att slå ihop dessa till en enda WP-installation?
|
Trevligt!
(Det fick man visst inte skriva :( Testar nu när det står lite mer) |
Yejjj...
Uppgradera, uppgradera, uppgradera... |
Nice, nu har man uppgraderat :)
|
Hurra! Hurra!
|
Det verkar som att en uppdatering dödar FTP-funktionen i W3 total cache.. Har hänt på 2st installationer nu.
|
WordPress har verkligen fått en hel del popularitet under åren. Det användarvänliga gränssnittet och låga kostnader har gjort detta ett val av många människor. En bra plattform som har blivit ännu bättre. Coola nya funktioner: Twenty Ten, nya API: er, sammanslagningen av MU och WordPress, uppgradera 15 insticksprogram med ett enda klick, osv.
|
Citat:
Ja med domain mapping plugin. |
Vilka upptateringar med den senaste versionen ser ni som de mest efterlängtade?
|
Citat:
- Egna post types (inte bara post och pages) - Menyhanteraren i backend för dem som inte kan bygga egna menyer med PHP |
Vilken god nyhet! Äntligen!
Har jobbat lite i Wordpress tidigare och detta kom som en mycket glad nyhet. |
Är det några plugins som det erkänt är problem med vid uppgradering?!
Är det endast wp-admin som uppgraderas eller vad händer med aktivt tema? |
Citat:
Vilka som funkar och inte ser du på varje plugins sida där folk har röstat. http://wordpress.org/extend/plugins/ |
Har uppgraderat sex av mina wordpress-sajter nu, och är riktigt impad över hur lite/inget strul det har varit med alla plugins och gamla templates. Snyggt jobbat av dom!
Citat:
|
känns som de har optimerat koden lite, känns som det går lite snabbare att ladda sidorna. Alltid tumme upp på sådant!
|
Första sajten uppgraderades helt utan problem och fungerar mycket bättre med 3.0
Andra sajten slutade fungera efter uppgradering, och nu rullar front-end, men admin-delen fungerar inte. Jag kör IIS 7.5 (Windows Server 2008) och har installerat stöd för php genom WPI (Web Platform Installer) |
Citat:
|
Min andra sajt kom igång efter ett tag, och nu har även en tredje uppgraderats UTAN problem
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:02. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson