WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Har binero ballat ur? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1042075)

Lyx 2010-05-16 20:31

Har binero ballat ur?

Är det bara jag som upplever att binero fungerat mycket sämre den senaste tiden? Visst, de har alltid haft en dålig, nästan värdelös kontrollpanel, men nu tycker jag felen haglar. Även svarstiden på supporten har dubblats.

Dessutom verkar de skita fullständigt i gamla kunder om man jämför med hur mycket man verkar jobba med att fixa nya.

Det är möjligt att det bara är jag som haft lite otur den senaste tiden, annars skulle jag vilja veta om det är fler som upplever samma sak.

gfors 2010-05-16 21:25

Citat:

Ursprungligen postat av Lyx (Inlägg 20355568)
Är det bara jag som upplever att binero fungerat mycket sämre den senaste tiden? Visst, de har alltid haft en dålig, nästan värdelös kontrollpanel, men nu tycker jag felen haglar. Även svarstiden på supporten har dubblats.

Dessutom verkar de skita fullständigt i gamla kunder om man jämför med hur mycket man verkar jobba med att fixa nya.

Det är möjligt att det bara är jag som haft lite otur den senaste tiden, annars skulle jag vilja veta om det är fler som upplever samma sak.

Håller med, den dagen dom blev "Sveriges bästa webbhotell" så slutade dom vara Sveriges bästa webbhotell...

Fredrik-s 2010-05-17 09:45

Kan också hålla med.

Utav 5 saker jag vill göra på mitt webbkonto hos Binero måste jag kontakta dom i 3 av fallen för saker fungerar inte. Det är lite smått irriterande. Sen att supporten i bästa fall svarar inom ett dygn gör att saker tar betydligt längre tid att utföra. Jag har börjat se mig om efter ett alternativ.

EDIT: Ska tilläggas att jag ligger på den gamla skitpanelen. Övergången verkar ju ta ett år.. Så kanske nästa vår får jag den nya.

Enrico 2010-05-17 14:21

Hej Lyx, gfors, Fredrik,
Till att börja med så blir vi riktigt ledsna att höra klagomålen, för om vår tjänst på sistone inte varit felfri så är det bara för att vi jobbar på att genom nya system göra den mycket bättre för alla kunder. Vi beklagar om ni temporärt drabbats av detta. Om ni mailar [email protected] om exakt vad ni vill ha ändrat så ska vi titta på det.

- Kritik mot kontrollpanelen: bättre i 2.0, vi tar villigt emot alla förslag
- Längre svarstider i supporten: beklagar tillfälliga toppar, vi har två nya supporttekniker som börjar på heltid idag och fler på väg in inom kort - samtidigt lanserar vi en ny organisation i supporten.
- Gamla vs nya kunder: stämmer inte alls. Vi har sedan lanseringen av 2.0 8 mars inte gjort ett enda rabatterbjudande mot nykund, all energi läggs på att så fort som möjligt finslipa vårt nya system så att alla kunder kan få ta del av det. Och nej det kommer inte att ta ett år, vi lanserade 2.0 8 mars och vi räknar med till hösten tot 4-6 mån.
- Ang. gfors: ledsen att du upplever det så, du får mer än gärna maila in och tala om vad du vill ha ändrat.
Vänliga hälsningar,

Erik,
Binero

Danielos 2010-05-17 15:21

Citat:

Ursprungligen postat av Fredrik-s (Inlägg 20355601)
EDIT: Ska tilläggas att jag ligger på den gamla skitpanelen. Övergången verkar ju ta ett år.. Så kanske nästa vår får jag den nya.

Det låter konstigt, enligt reklamen så ska det ska ju vara lastbalanserat och då borde ju alla dela samma kontrollpanel över alla servrar.

gfors 2010-05-17 15:23

Citat:

Ursprungligen postat av Enrico (Inlägg 20355628)
- Ang. gfors: ledsen att du upplever det så, du får mer än gärna maila in och tala om vad du vill ha ändrat.

Kul att se att ni uppmärksammar kritiken här.

Överlag anser jag fortfarande att Binero håller hög kvalitet jämfört med konkurrensen, men ni har inte det försprång ni tidigare hade.

Det stora problemet är kontrollpanelen, som är präglad av mängder av buggar; borttagna domäner som ligger kvar som dubbla "spökkopior", DNS info som inte vill ändras (men trycker man 18ggr i rad så får man till slut "Ok!"), namnservrar som inte uppdateras (samma sak, trycker man tillräckligt många ggr så...).

Ojämn kvalitet på kontrollpanelerna är alltså den stora bidragande faktorn till att man ibland svär som Binero kund. Dessa fel är små, men ack så irriterande, och att administrera sina domäner kan ibland jämföras med att simma i sirap. Eftersom det moment man försöker göra (typ att ändra namnservrar) i princip alltid går igenom efter xx försök, så är felen uppenbarligen inte några verkliga fel, utan bara buggar i systemet, detta gör det hela ännu mer irriterande.

Förutom strul med kontrollpaneler så har jag även blivit drabbad av fakturastrul ett par gånger den senaste tiden, i form av att jag fått påminnelse på fakturor som ska vara makulerade (för tjänster som är uppsagda), men även blivit fakturerad för något jag inte skulle blivit. Självklart har dessa problem löst sig efter dialog med er kundtjänst som varit hjälpsamma. Men för mig är just fakturastrul extra känsligt då man ofta leker med automatiska system, påminnelser som kan gå vidare till inkasso, fakturor som kan förväxlas osv. Just betalning måste ju vara otroligt viktigt att det alltid fungerar.

Du får ursäkta att jag väljer att svara här och inte mailar, men jag vill låta övriga deltagare i diskussionen ha full insyn.

Överlag är jag som sagt en glad och nöjd Binero kund i flera sammanhang, men irritationsmomenten har varit flera på senaste tiden.

KryptoniT 2010-05-18 02:24

Jag tycker då inte att dem blivit sämre än förut vad jag märkt av i alla fall. Men jag kan som "gammal" kund instämma att kontrollpanelen som vi äldre kunder har inte är något att hänga i granen.

Enrico 2010-05-18 07:31

Svar: Binero

@danielos Ja, så ser det ut för nya kunder sedan vi släppte det systemet, men för övriga så gäller fortfarande det gamla systemet eftersom vi inte har migreringen färdig ännu och en sån kraftig migrering mellan två helt skilda system är inte något man kan ordna över en natt tyvärr. Alltså två system, två kontrollpaneler under en övergångsfas nu.

@gfors Du har rätt och samtliga saker du tar upp är anledningarna till vårt nya system 2.0. Vårt gamla system är en samling undersystem i sig vars begränsningar efter en explosiv framgång de senaste tre åren nu i vissa fall börjat märkas.

Med målet att vara bäst har vi därför satsat en enorm mängd tid och kapital på ett komplett nytt, enhetligt och modernt system utan någon teknisk koppling till det gamla. Ny kontrollpanel, nya ekonomi- och domänhanteringssystem, nya upplägg med lastbalansering och serverkluster är de allra största skillnaderna. Detta ger förbättringar såväl i driftssäkerhet som i många andra aspekter bl.a. de du nämner. Vi arbetar intensivt med att finputsa det nya systemet inför migrering och vi är övertygade om att du kommer att bli positivt överraskad när vi väl flyttat dig och övriga kunder.
Vänliga hälsningar
Erik
Binero

tartareandesire 2010-05-18 08:55

Att inte flytta över befintliga kunder till det nya systemet innan man tar in nya kunder till detta är onekligen att sätta de nya kunderna före de gamla...

ooskar 2010-05-18 09:09

Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire (Inlägg 20355719)
Att inte flytta över befintliga kunder till det nya systemet innan man tar in nya kunder till detta är onekligen att sätta de nya kunderna före de gamla...

Menar du att Binero bör sätta de nya kunderna i det gamla systemet för att sedan flytta dessa tillsammans med de äldre istället för att börja med att fylla på de nya kunderna direkt i ett redan befintligt system som skall användas? Låter oerhört korkat.

tartareandesire 2010-05-18 09:18

Citat:

Ursprungligen postat av ooskar (Inlägg 20355722)
Menar du att Binero bör sätta de nya kunderna i det gamla systemet för att sedan flytta dessa tillsammans med de äldre istället för att börja med att fylla på de nya kunderna direkt i ett redan befintligt system som skall användas? Låter oerhört korkat.

Håller jag absolut med om men jag syftade mer på att det inte är särskilt rättvist hur man än ser på det, särskilt med tanke på hur lång tid flytten verkar ta (det borde gå att automatisera bättre). De gamla kunderna bör därför kompenseras på något vis.

ooskar 2010-05-18 09:20

Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire (Inlägg 20355723)
Håller jag absolut med om men jag syftade mer på att det inte är särskilt rättvist, särskilt med tanke på hur lång tid flytten verkar ta (det borde gå att automatisera bättre). De gamla kunderna bör därför kompenseras på något vis.

Givetvis. Jag kan ärligt säga att jag har ett privatpaket hos Binero, men eftersom kontrollpanelen är så pass usel använder jag inte det idag. Jag blev väldigt glad när de annonserade den nya panelen, sen dess har inte mycket hänt. När den kommer flyttar jag allt till Binero, då de verkar vara stabila och bra det lilla jag använt dem.

youheardit 2010-05-18 15:29

Jag har alltid älskat Binero jämfört med alla andra webbhotell, men just nu är jag lite besviken. Alla mina hemsidor går extremt segt och jag kommer inte åt min "Avancerade inställningar" alls via kontrollpanelen och det tar minst 2min att ladda den snabba redigeringen av domänerna.

FredrikLund 2010-05-18 15:52

Jag tycker också att Binero är segt.

Lyx 2010-05-18 18:43

Jag har haft problem med binero i ungefär ett år nu och jag har tyvärr två konton hos dem. Jag har tyvärr nästan vant mig vid att alltid behöva kontakta supporten vid ärenden i kontrolleringen. Detta är såklart skrämmande men jag blev riktigt besviken när jag för några dagar sedan fick en faktura som jag redan hade betalat (som jag var nära att betala igen). Efter en snabbkoll bland fakturorna fanns dessutom fakturor för 4 domäner som inte ens hade gått igenom vid registreringen och som jag vid ett senare tillfälle registrerade hos loopia pga.....ja bineros felande kontrollpanel :)

Problematiken med att flytta cirka 60 domäner och några dussin webbar gör att jag känner mig tvingad att stanna.

Oscarip 2010-05-18 19:16

Beställde en .eu och en .se för någon vecka sedan och betalade. Enbart .se registrerades, dock finns .eu på kontot men är tillgänglig enligt andra registrarer.

Ringde support och sade det samt att jag ville flytta min .eu från konto1 till konto2. Sa att jag skulle lägga upp ett supportärende. Trodde jag därav skulle få svar relativt snabbt men det har gått ett par timmar nu.

tartareandesire 2010-05-18 19:34

Börjar bli ganska irriterad jag också. Verkar bli sämre för var dag som går tyvärr. Till och med supportformuläret är ju helkass nu. Känns sådär underhållande att fylla i kundnummer, epost och captcha när man redan är inloggad. Onödigt och irriterande. Förhoppningsvis kan de ta sig i kragen snart, annars är jag rädd att de går samma väg som Loopia. Hade saker och ting fungerat som de ska så hade de dessutom förmodligen inte behövt ny supportpersonal utan kunde ägna sig åt vettigare saker...

tartareandesire 2010-05-19 10:27

Citat:

Ursprungligen postat av Kjette (Inlägg 20355855)
Supportsystemet är just nu inte kopplat till något system alls, därav fungerar inte inloggningen. Så fort vi har skrotat gamla systemet så kommer vi återinföra det så om man är inloggad via sin kontrollpanel så är man även inloggad på våra supportsidor.

Om du dock tycker det är jobbigt, så PM:a mig några förslag på hur vi kan förbättra kontakten till supporten under tiden, men just nu har vi tekniska hinder som gör att vi inte kan det med tanke på att vi har ett ärendesystem och två kontrollpaneler.

Det kan inte vara särskilt svårt att se vilken kontrollpanel den inloggade personen är kopplad till? Åtminstone bör det inte vara det :) Det hade om inte annat varit värt att lägga ett par timmar på med tanke på antalet supportmeddelanden under ett halvår... När flytten tar så lång tid så måste man se till att det gamla systemet fungerar åtminstone hyfsat först. De nya "förbättringarna" är ärligt talat det sämsta som hänt Binero, innan dess fungerade allting bra.

Hur kul känns det som gammal kund att höra "vänta ett halvår så fungerar allting bättre än någonsin därefter"?

Vebut 2010-05-19 16:46

Jag flyttade från one.com till Binero för några månader sedan och efter flytten har mina sidor varit extremt sega. Jag har varit i kontakt med supporten om detta och de har intygat att allt gå mycket segt för mig och även nämnt att det går segt för flera kunder.

Kontrollpanelen vet jag inte om jag har så mycket att klaga på, har genom mitt företag sätt den äldre versionen och tycker det är en klar förbättring (även om man hade kunnat lugna sig lite med AJAX osv för snabbare laddningstider).

Måste säga att jag verkligen funderar om min flytt var ett bra val eller inte. Jag lockades nog för mycket av alla funktioner.

Väntar någon månad till och hoppas på att det blir bättre. Sega laddningstider är besökare (och framför allt jag) allergiska mot - vilket tvingar mig till att byta tillbaka.

Timofey 2010-05-19 18:27

Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire (Inlägg 20355823)
Till och med supportformuläret är ju helkass nu. Känns sådär underhållande att fylla i kundnummer, epost och captcha när man redan är inloggad. Onödigt och irriterande.

Som trogen Binero-kund håller jag med där, tyvärr!

Solaris 2010-05-20 07:47

Har också upplevt Binero som att de börjat dala senaste tiden. Ofta fungerar inte avancerade kontrollpanelen alls, svårt att få en överblick, svårt att hitta sådana simpla funktioner såsom Byta lösenord på kontot m.m.. Synd, för det är ett bra webbhotell annars.

jake 2010-05-20 10:11

Kan hålla med om den mesta kritiken här, men svaret från Binero i tråden lät ju lite lovande så vi får se.

Ishra 2010-05-20 10:59

Håller med om det som skrivs här i tråden, varit kund på ett eller annat sätt sedan Binero hette Aleborg , och på sistone känns det inte lika bra som förut, trots löften om en ny kontrollpanel, kanske blir bättre (hoppas verkligen) när den väl är uppe, men Binero behöver stressa på det lite nu och fixa upp den någongång, har pratats om den i en evighet, är dags att fixa igång det nu.

Som någon annan sa, är ett bra webhotell annars, men behöver rycka upp sig (eller iaf se till att inte förfalla).

JensS 2010-05-22 22:47

Kan hålla med om att segheten ökat på sistone. Men det kanske har sin förklaring att det är nya systemet som är prio ett just nu. Jag kan hålla mig till tåls till efter sommaren iaf.

gfors 2010-06-02 09:34

Citat:

Ursprungligen postat av JensS (Inlägg 20356344)
Jag kan hålla mig till tåls till efter sommaren iaf.

Efter att ha gjort någon domäntransfer och köpt någon ny domän de senaste dagarna så kan jag säga att jag kommer inte ge det till efter sommaren...

Gud så trött jag blir på att ingenting går att göra problemfritt när det gäller Bineros kontrollpanel. Och droppen som fick min bägare att rinna över var när jag registrerade ett helt nytt domännamn, och systemet satte en annan person som ägarkontakt för domänen jag registrerade! Denna person står som ägare för en annan domän som jag administrerar på samma konto, men att den inte sätter mig som ägare på de domäner jag köper är ju befängt!

Näe, nu börjar jag leta alternativ, orkar inte vänta längre på att man ska fixa sånt som inte bör vara fel från början. Skulle ett nytt webbhotell öppna sina dörrar med så här mycket fel så skulle inte en enda kund stanna mer än en vecka. Binero lever på gamla meriter. Och ja, jag vet, nya kontrollpanelen kommer och den kommer säkert lösa allt och skapa världsfred men nu är jag så förbannat trött på att ingenting fungerar...

Lyx 2010-06-02 09:42

Citat:

Ursprungligen postat av gfors (Inlägg 20357774)
Efter att ha gjort någon domäntransfer och köpt någon ny domän de senaste dagarna så kan jag säga att jag kommer inte ge det till efter sommaren...

Gud så trött jag blir på att ingenting går att göra problemfritt när det gäller Bineros kontrollpanel. Och droppen som fick min bägare att rinna över var när jag registrerade ett helt nytt domännamn, och systemet satte en annan person som ägarkontakt för domänen jag registrerade! Denna person står som ägare för en annan domän som jag administrerar på samma konto, men att den inte sätter mig som ägare på de domäner jag köper är ju befängt!

Näe, nu börjar jag leta alternativ, orkar inte vänta längre på att man ska fixa sånt som inte bör vara fel från början. Skulle ett nytt webbhotell öppna sina dörrar med så här mycket fel så skulle inte en enda kund stanna mer än en vecka. Binero lever på gamla meriter. Och ja, jag vet, nya kontrollpanelen kommer och den kommer säkert lösa allt och skapa världsfred men nu är jag så förbannat trött på att ingenting fungerar...

Håller med.
Binero lever på gamla meriter och det är bara en tidsfråga innan ryktet vänder åt andra hållet.

Sweely 2010-06-02 10:45

Jag håller med de flesta skribenter - jag har ofta haft problem med Binero - oavsett vad det är jag försökt göra. Riktigt irriterande.

Jag har nu betalat för mitt webbhotell hos Binero, men slutat använda det. Pengar rakt i papperskorgen...

...men som någon tidigare påpekade så skrev binero-snubben ett tämligen lovande inlägg ovan. Så vi får se ifall det görs några förbättringar! Hoppas innerligt på att något händer.

Timofey 2010-06-02 11:00

Nu ska vi inte klaga på för mycket. Binero är fortfarande ett fantastiskt webbhotell med bra support.

Kan ni ge oss ett preliminärt tidsschema om flytten av alla gamla kunder till det nya Binero 2.0?

gfors 2010-06-02 11:01

Citat:

Ursprungligen postat av Kjette (Inlägg 20357789)
gfors: Du har 3 st domäner under ditt kundnummer som du själv inte står som ägare på, detta beror på att man har transfererat in domäner till oss eller liknande och när det har skett samt när du registrerar nya domäner så används det senaste kontakt-id:et.

Därför det finns ÅF-lösningar om man vill hålla på med 3:e part försäljning utav våra tjänster.

Ursäkta mitt kommande ordval, men det är ju fullkomligt hjärndött att bara för att jag gjorde en transfer av en domän till mitt konto tidigare, att jag själv inte ska stå som ägare på de nya domäner jag köper i framtiden. Inte ens ni själva kan ju tycka att det finns någon logik alls i det?

För övrigt så en av de 3 domäner du nämner har jag överlåtit till en annan person, så varför den ens finns kvar på mitt konto är ytterligare ett ologiskt under.

tartareandesire 2010-06-02 11:03

Citat:

Ursprungligen postat av Kjette (Inlägg 20357789)
gfors: Du har 3 st domäner under ditt kundnummer som du själv inte står som ägare på, detta beror på att man har transfererat in domäner till oss eller liknande och när det har skett samt när du registrerar nya domäner så används det senaste kontakt-id:et.

Därför det finns ÅF-lösningar om man vill hålla på med 3:e part försäljning utav våra tjänster.

Ifall det förekommer mer än ett kontakt-id (som skiljer sig åt) på kundens konto så vore det väl bra att informera om detta på något vis? Känns ganska riskabelt annars.

gfors 2010-06-02 11:03

Citat:

Ursprungligen postat av Timofey (Inlägg 20357805)
Nu ska vi inte klaga på för mycket. Binero är fortfarande ett fantastiskt webbhotell med bra support.

Kan ni ge oss ett preliminärt tidsschema om flytten av alla gamla kunder till det nya Binero 2.0?

Jag var av den inställningen förut, men nu tycker jag att man ska klaga precis så mycket som man känner för. Felen är för många för att man snällt ska sitta och vänta som kund.

Jag är så trött nu, och jag anser att man väl ändå ska kunna ställa några jäkla krav på att saker och ting fungerar...

gfors 2010-06-02 11:06

Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire (Inlägg 20357809)
Ifall det förekommer mer än ett kontakt-id (som skiljer sig åt) på kundens konto så vore det väl bra att informera om detta på något vis? Känns ganska riskabelt annars.

Man ser ju att det är andra kontakt-id när man överblickar sina domäner, men att man själv inte ska stå som ägare på domäner man köper bara för att man tidigare flyttat in en domän med annan ägare... Och inte fick man någon information om att det sätts en helt annan person som ägare när man köpte domänen.

Jag står ju t.o.m. som köpare på bekräftelser och kvitton, så när systemet sedan sätter en annan person som ägare av domänen måste det ju vara en allvarlig brist i systemet.

tartareandesire 2010-06-02 11:07

Citat:

Ursprungligen postat av Kjette (Inlägg 20357811)
Eller så följer man bara våra allmänna villkor? ;)

Ingen 3:e part försäljning så är grundproblemet löst.

Givetvis men det kan ju ske av misstag (långt ifrån alla läser villkoren vilket alla i branschen vet om) och är det inte tillåtet bör det väl dessutom försvåras när det kan göras per automatik.

gfors 2010-06-02 11:13

Citat:

Ursprungligen postat av Kjette (Inlägg 20357811)
Eller så följer man bara våra allmänna villkor? ;)

Ingen 3:e part försäljning så är grundproblemet löst.

Nu jävlar ruttnar jag rejält. Jag har ALDRIG pysslat med någon 3e parts försäljning, jag har flyttat in 1 (läs 1st, en domän) från mitt konto hos one.com som fick en annan ägarkontakt. Därefter är det ert skitsystem som börjar registrera mina nya domäner i det namnet.

Det andra domännamnet på mitt konto som har en annan ägarkontakt är ett domännamn som JAG köpte, och sedan gjorde en ägarflytt på till en annan Binero kund. Men ännu en gång p.g.a. ERT skitsystem så ligger den domänen kvar under mitt konto trots att jag inte har något att göra med den längre.

När den här diskussionen började var jag en supernöjd Binero kund som den senaste veckan blivit missnöjd. Tack vare dina spydiga jävla svar så har jag nu blivit en aktiv Binero hatare, och jag kommer att råda andra att undvika er.

Istället för att försöka lösa mina problem, lyssna på vad jag säger, och försöka hjälpa så svarar du spydigt i ett öppet forum och anklagar en kund för att bryta era regler, fan vilken schysst support...

Tack för den här tiden Binero, och du Kjette verkar vara en suverän representant för företaget.

youheardit 2010-06-02 11:33

kjette, jag har exakt samma problem som gfors. Vi har varit i kontakt mer er och ni bad oss skicka in domänöverlåtelser från iis. men vi köper nya domäner väldigt ofta. Kan vi lösa det smidigare?

gfors 2010-06-02 11:41

Citat:

Ursprungligen postat av Kjette (Inlägg 20357821)
Ber om ursäkt om mitt svar uppfattas så, jag skrev specifikt till tartareandesire och inte om din situation.

Utan första inlägget så skrev jag att detta har förmodligen hänt vid en transfer (vilket har skett enligt ditt inlägg ovan)

Sedan vad gäller dina domäner så kan vi även se till så det står korrekt innehavare, hör gärna av dig så löser vi det hur som helst så alla uppgifter stämmer överens med hur du vill ha det.

Återigen, ber om ursäkt om det uppfattades helt fel, var verkligen inte meningen.

Då det var i samma diskussion och du redan tog upp 3e parts försäljning i ett tidigare svar till mig så ja, jag tog det direkt så. Men jag uppskattar iaf att du inser hur fel det blev.

Beträffande ägarkontakten så har jag skrivit till supporten imorse. Det är inga konstigheter med hur jag egentligen vill ha det, mina domäner ska stå med mig som ägare, de jag köper i framtiden ska ha mig som ägare, och domäner jag inte längre äger ska helst inte dyka upp på min kontrollpanel.

Jag förstår att ni säkert har drösvis med problem och en rejäl huvudvärk p.g.a. er nuvarande kontrollpanel, men det är en helt ohållbar situation att vara kund idag. Nyss genererade jag en aukt.kod för att flytta en domän och det tog 5 minuters försök innan jag fick en kod av systemet.

Som Timofey skrev tidigare, finns det någon tidsplan för flytt till ny kontrollpanel? Sker det inte riktigt snart så har man ju inget annat val än att ta allt och dra. Och ska sanningen fram så är den enda anledningen att jag (och säkert många andra) fortfarande är Binero kunder, att er konkurrens är ännu jäkla sämre.

tartareandesire 2010-06-02 12:13

Citat:

Ursprungligen postat av Kjette (Inlägg 20357821)
Ber om ursäkt om mitt svar uppfattas så, jag skrev specifikt till tartareandesire och inte om din situation.

Utan första inlägget så skrev jag att detta har förmodligen hänt vid en transfer (vilket har skett enligt ditt inlägg ovan)

Sedan vad gäller dina domäner så kan vi även se till så det står korrekt innehavare, hör gärna av dig så löser vi det hur som helst så alla uppgifter stämmer överens med hur du vill ha det.

Återigen, ber om ursäkt om det uppfattades helt fel, var verkligen inte meningen.

Och jag skrev specifikt angående gfors problem då det uppenbarligen förekom två olika kontakter på kontot. Eftersom systemet omöjligen kan veta vilket som är korrekt så är det väl en ganska rejäl miss att välja en av dessa.

Akuta fel i den gamla kontrollpanelen måste med tanke på den extremt långa övergångsperioden givetvis prioriteras framför migration av kunder till den nya då vi är ett mycket stort antal kunder som fortfarande sitter fast i den.

Gfors, lite färre svärord skulle inte skada :)

gfors 2010-06-02 12:36

Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire (Inlägg 20357830)
Gfors, lite färre svärord skulle inte skada :)

Vad f*n menar du?!

Skämt åsido... Uppfattat, bör även investeras i längre stubin till undertecknad...

gfors 2010-06-02 12:40

Citat:

Ursprungligen postat av Kjette (Inlägg 20357829)
gfors: Jag skall fixa ditt ärende så jag återkommer under dagen med en lösning på dina problem.

Tack. Du får dra ett PM om du har några frågor om detaljer.

youheardit 2010-06-02 13:19

Citat:

Ursprungligen postat av Kjette (Inlägg 20357829)
Hade du varit i kontakt med oss via mail eller så? Om så är fallet, kan du skicka över ticket-id via PM?

Alternativt om du drar iväg all info till mig via [email protected] så skall jag se till att lösa det.

Tack Kjette! du har ett mail!

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:05.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson