![]() |
Ny Google?
Såg jag fel eller har Google uppdaterat sin sajt typ idag?
|
Japp, fick upp nya utseendet för några minuter sedan. Lite fräschare.
|
Nope, jag har också börjat få se en ny design ibland (varför inte alltid?) när jag söker.
|
Gott, då slapp jag gnugga ögonen...
Bra mycket snyggare grafik, kommer nog gilla denna bättre. |
Den kommer lite då och då.
Snyggare enligt mig, tar väl ett tag att vänja sig som vanligt. |
den såg jag för ungefär 2månader sen på den engelska versionen, via IDG's artikel om adress länken...
|
Nya Google är sååååå 90-tal -.-
|
Jag tycker om den :)
Tycker inte det är 90 tal... |
wtf vad är google?
någon som har en world wide web adress jag kan kolla på? |
Jag gillar inte den alls, känns "trångt" ...
|
http://googleblog.blogspot.com/2010/...-up-notch.html
Läs mer om förändringen samt se lite förslag som aldrig blev verklighet. |
Fruktansvärt störande med en vänstermeny
|
Den påminner om bing :P Använder man bing's bildsök så är det väldigt likt..
|
Citat:
|
Men det var fint med Svansjön idag
|
För den som absolut måste ha en riktigt 'clean look' kan ju alltid använda den mobila versionen av Google. Då slipper ni dessutom adwords.
http://www.google.com/m/ EDIT: ...ooops...skulle kollat innan jag sa nåt.....resultaten blir ju i mobil variant också.... :-) |
Gillar inte den nya desigen. Hoppas att den går att stänga av, Snälla farbror G, gör det valfritt.
|
Citat:
|
Hej,
Mycket bra tycker jag! |
Varför utnyttjas inte hela skärmbredden? Med reklamspalten tar den bara upp halva på min 1920 pixlars bredd. Riktigt irriterande.
|
Citat:
Att man inte placerar annonserna direkt mot högerkanten och har ett stort tomutrymme mellan sökresultat och annonserna är antagligen för större risk att annonserna missas om de ligger för långt bort. |
Tycker inte om google, det ska vara altavista, haha..
|
Citat:
Optimal lösning är antingen om man fått välja mellan fast och fluid, genom css/js. :) Gillar annars den nya layouten mer än den gamla.. |
Är det mors dag idag.. eller har nya google.se fel? :)
|
Jänkarna har Mors dag idag, men det är nog inte meningen det skall synas i Svedala!
|
i dag är den väl fin!
Pacman, det var tider det! |
1 bifogad(e) fil(er)
Kul att man kan spela spelet också ;)
|
Jag bara älskar "Insert Coin"-knappen!
|
Är dock riktigt irriterande att de inte har någon "shut-sound-off" knapp. ^^ När jag är inne på Spotify, och samtidigt söker något på Google, så störs jag utav spelets ljudeffekter. Men men jag kanske inte kan vara så petig ;)
|
Jag älskar Google, och att de lägger till pac-man får mig att älska dem ännu mer!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:05. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson