![]() |
Facebook lösning
Hej! Undrar hur man får till det som så att för att t.ex se en bild så behöver man "Gilla" sidan, sedan ser man bilden.
Finns ju massvis med sådana sidor numera men jag får dock inte till det.. Oerhört tacksam för svar! |
Citat:
och eftersom jag är en snäll person kan jag dela med mig... Kod:
EDIT: Glömde även att nämna att du måste ha installerat "Static-FBML" till din facebook sida! Lycka till!. :) ställ gärna fler frågor om du har, det WN har gett mig kan jag bara ge tillbaka :) |
TACK!
Fantastiskt :) |
Där har vi det! Har också letat efter detta under en längre tid. Tack för all hjälp!
|
Det funkade utmärkt tills i morse då jag lade till ännu en bild på samma sida. Nu kan man tydligen se allting utan att "Gilla" sidan och det trots att jag inte kan hitta ett endaste fel.
|
du som administratör av gruppen men icke "gilla" kan ändå se allt, du måste logga in på en som INTE är admin eller medlem i gruppen för att testa den fullt ut... annars är det fel i koderna ...
|
Jag loggade in på en annan användare jag har (testanvändare) som då inte är varken medlem eller admin i sidorna och man kan se allting. Kan inte heller se vad som är fel i koderna då det trots allt är så pass lite kod så det borde ju synas tycker jag =/
|
hmm, facebook gjorde någon uppdatering igår... men jag besökte en sådan sida precis som man behövde "gilla" och det funkade... vilken grupp gäller det? skicka länk? (via PM eller i tråden)
|
Citat:
|
Måste säga tack till youheardit för all hjälp! Nu fungerar allt som det ska, tack!
|
Skrev en väldigt simpel guide om hur man gör just sådan här fanpage för några dagar sedan. Tänkte den kunde vara värd en länk om någon annan vill lära sig.
|
Citat:
|
Hur byter man namnet på en Facebook-sida? Kan inte hitta det! :p
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Synd.. Ni vet inte om det HAR gått att byta namn? Många verkar säkra på att det går så det kanske nyligen har gått. |
Citat:
Tyvärr finns det idioter som förtör för andra! |
Citat:
Men det borde ju i alla fall gå att få byta namn mot att facebook granskar namnet. |
Citat:
|
Citat:
När det gäller min grupp så är det lite av en succé ;) Tackar verkligen dig för all hjälp, som gjorde det här möjligt. Redan 643 medlemmar och det ökar ständigt. Tror absolut att vi har minst 1000 imorgon kväll. Hur snabbt gick det för dig? Har du något att dela med dig av, nån historia? :D Har verkligen fastnat för det här nu. Finns inget roligare än att se nya folk Gilla sidan. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
:) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:53. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson