![]() |
För gammal för Ayia Napa.
Loggade in mig på AyiaNapa.nu och upptäckte till min stora förskräckelse att jag har blivigt
(för) gammal och att jag nog bör dra mig tillbaks en aning från partyställena. Har inte besökt sajten på åratal men var där, på sajten och I Ayia Napa sist det var fotbolls-vm. Vilken höjdare. Det käns inte helt rätt att editera mitt födelseår på sajten och annonsera efter en ny yngre resekompis på typ blocket och dra dit och partaja. Gud vad det suger och bli äldre. Så vart ska ni resa i sommar om man får fråga? |
hurghada 2 veckor 27 augusti blir det för mig
|
Siktar på typ dubai nästa månad, och i sommar vill jag gärna åt kina hållet.
|
jobb som bartender i ayia napa för mig hela sommaren:)
|
Barcelona i juni.
|
Marocko i en månad och sen Ibiza med några vänner i en vecka. Kommer bli partaj dygnet runt kan jag säga er!
|
Indien! :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Två veckor i Budapest och två veckor på franska rivieran :)
|
Citat:
hehe. ska tänka på det ;) jag har varit där förut. men aldrig på någon riktig partysemester. men vad jag har förstått kommer det garanterat bli det ;) |
För min del blir det Hamburg, en underbar sommarstad med generösa regler kring alkohol.
|
Citat:
|
Finns väl inget bättre än en sommar på Ica?
Blir nog inga längre resor för mig denna sommaren. Hoppas att man hinner med att göra något inom Sverige. |
Drar till Thailand i slutet av sommaren och stannar 5-6 månader ;) Kommer jobba därifrån och njuta av livet..
|
Det enda jag har planerat är att dra till Norbergfestivalen. Blir eventuellt midsommar och någon helg på Gräsö.
|
Sydkorea...
|
Hej,
Jag åker och skaffar nytt årsvisum i Malaysia i juni-juli, men för övrigt blir jag kvar bland kokosnötterna i Thailand. |
Citat:
|
Budapest är cool.
|
Miami FTW!
3 veckor juli... |
Får väl först och främst hoppas att askan slutar spruta ur vulkanen på island så flygen återgår till någorlunda normalt läge innan de hinner gå i konkurs. Med 160 miljoner förlust varje dag för SAS lär det väl inte ta mer än några veckor innan det är kört för dem.
|
Citat:
|
Citat:
http://www.dancetrippin.tv/lib.cfm/4...a/Ibiza,_Spain Hade en arbetsstation som hette Salinas innan den blev utbytt av min kära Pacha. Apropå ayianapa.nu så host:ade jag den i några år på en maskin jag gett namn efter Bora Bora och det är inte förrän nu jag inser hur opassande namnet var. Undrar om ayianapa.nu bytte namn på den när de köpte maskinen av mig... |
LA, marocko, budapest, way out west... undrar när jag ska jobba
|
Citat:
ToBad hur gammal är du? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:58. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson