![]() |
Säljes: Design - "Because of"
1 bifogad(e) fil(er)
Hej på er!
Har knåpat lite på en design som jag tänkte se om det fanns något intresse för här? Finns för tillfället endast som .PSD, men mot en slant så kan jag även koda den till validerad HTML & CSS. Säljer den till högstbjudande som privatperson. Förbehåller mig rätten att inte sälja om jag inte är nöjd med det högsta budet. Bud sker med jämna hundralappar. /BoXon Edit: Större bild: http://img.ihack.se/one/5660becuse_of.png |
Becuse? Because?
|
Citat:
Men förhoppningsvis så har den som ev. köper ett eget namn ändå. :) |
Citat:
Snygg design, börjar buda med 100kr |
Citat:
|
Citat:
|
Budgivningen fortsätter to.m Söndag kl. 18:00.
Ja du, ska vi säga att en slant i det här sammanhanget är 500:- ? :) Har lite svårt att tolka BarateaU's inlägg, ifall han vill buda eller vad? |
Citat:
Men var tvungen att skriva massa tecken för att kunna posta :P |
Citat:
Således är högsta budet just nu 200:- |
6 Timmar och 15 Minuter återstår nu.
|
Ca 1 timma och 20 minuter återstår, inkommer inga bättre bud så blir det ingen försäljning.
|
räknar du med att sälja den designen för mer än 200 kr när det bara är en psd?
|
Citat:
|
lite OT: hehe, kul att du döljer dina flikar i FF och fönster i windows på printen men inte din uTorrent ikon :p Vilket borde vara prio nr1 att dölja ;)
på bilden: http://img.ihack.se/one/5660becuse_of.png |
Citat:
Knappast så att uTorrent är olagligt :confused: Man ser ju tydligt att han har börjat dölja just där han vill dölja saker, alltså vid första sidtiteln. |
Är den såld nu?
|
Citat:
Fast som tur hade eleven raderat torrentfilerna :) men det ser ju lite skumt ut, han döljer ALLT utom just den ikonen (och den sidan om) |
Citat:
De som måste ha hänt på din skola är att lärarna/rektorn har påstått för polisen att eleven har laddat hem copyright skyddade filer, inte att han hade installerat uTorrent. Han döljer inte "ALLT" utom just den ikonen, han börjar dölja de som är BREVID den ikonen bara, om du tittar till vänster om uTorrent ikonen så ser du även Thunderbird (Heter de så?) och windows-flaggan. Så nej. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:05. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson