![]() |
City Network 1kr för webbhotell och domän på alla hjärtans dag
Ja, på söndag 14 feb får man webbhotell och domän för 1kr i ett år
http://blog.citynetwork.se/webbhotel...-hjartans-dag/ "Ett (1) webbhotellspaket per person/företag. I registreringen ingår ett domännamn ..." "Efter 12 månader debiteras ditt webbhotellspaket enligt gällande taxa, för närvarande: 74kr/mån inkl. moms. Vi har som vanligt inga bindningstider eller uppsägningstider, du stannar kvar som kund om du önskar" |
Trevligt initiativ från City Network tycker jag.
|
Ja, det var ju ett trevligt initiativ - hur funkar City Network annars - vågar man testa 1 år?
|
För 1 krona? Måste du fråga så kanske du ska avstå.;)
|
Ja, kanske en korkad fråga - tänkte väl mest på hur deras webhotell funkar i allmänhet
|
Citat:
|
Citynetwork är i mina ögon ett mycket bra alternativ i mellan prisklassen, där de ligger med sina c.a 74kr/mån in.kl moms. Jag vågar gå i god och rekommendera Citynetwork.
|
Tack för tipset!
|
Tack för tipset. Det kostar dock 2 kronor, såg jag. ;)
|
Tack för tipset! Beställde en .se-domän och webhotell i ett år och fick två fakturor på 1183 kronor styck.
|
Citat:
|
rstvidoe - då ska du nog kontakta dem och få det rättat
Själv fick jag gå fram och tillbaka ett tag innan det inte stod 74 kr för domänen längre Sedan hade jag markerat kortbetalning - men det fungerade inte utan det har kommit en faktura på 1 kr Red Om man loggade kunde man betala där Jodå, det gick att välja kort men ... Testade med ett par men det var en för liten summa varför det blev felmeddelande: Det minsta belopp du kan sätta in via kredit-/kontokort är SEK 4.94. (American express och Master card) Det minsta belopp du kan sätta in via kredit-/kontokort är SEK 3.63 (VISA) Testade andra betalningsalternativ och till slut Nordea Solo som funkade |
Nu har jag också beställt webbhotell, men det var lite störande att det inte gick att betala med kort. De hade gärna fått ta 3.63 kr för detta erbjudande, vilket är minimibeloppet för VISA-betalning.
|
Skulle läst lite noggrannare i tråden och valt ett annat betalningsalternativ. Ni som valde VISA, hur lyckades ni ändra betalningsalternativ?
|
Logga in på ditt konto med uppgifterna som kom i mejlet med fakturan
Där kan man välja andra alternativ - under konto/faktura eller liknade Det står i info i rött på första sidan man kommer till när man loggat in För jag utgår från att du inte redan har betalat |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
EDIT: Lite morgontrött, man kunde klicka på 'visa' :-) |
Dags å skaffa sig ett billigt webhotell å domän då!
|
Ett generöst erbjudande men tycker det är lite fult med jämförelsen med konkurrenter som de har, särskilt då uppgifterna inte längre stämmer.
|
Ja, då får man se om man lyckas med en inbetalning via VISA på 1 spänn då!
|
kan man börja med sidan direkt efter betalningen eller?
|
Citat:
|
Citat:
|
Ja, kan man börja med sidan direkt eller får man vänta ett par dar tills domänen e reggad?
|
Den jag köpte och betalade efter midnatt har slagit igenom och funkar - så det tar timmar men inte dagar innan den är registrerad och fungerar
|
Citat:
|
rstvideo - vi måste blandat ihop första april med alla hjärtans dag! :-) Skämt å sido hoppas jag du hörde av dig så fixar de omedelbart. Mycket ledsen för att en faktura gick ut. Det är självklart 1kr som gäller för dig.
tartar - helt rätt - vi skall uppdatera de uppgifterna. Tack för feedback. Vi bör antinget ta bort kreditkort eller kanske göra det några hundra procent dyrare nästa gång och ta 3 eller 4 kronor så det går jämt upp för kreditkortsbolagen. |
Skynda att fynda :D 1 timme kvar tills kampanjen är över ;)
|
Som "tur" var fick jag en expeditionsavgift på 35 kronor också, så det gick att betala med kort. Men betalningen verkar ha knasat eller också är faktura-sidan buggad.
"Betalningar Betald Summa Typ 2010-02-14 36,00 MoneyBookers 2010-02-14 36,00 MoneyBookers 2010-02-14 36,00 MoneyBookers 2010-02-14 36,00 MoneyBookers 2010-02-14 36,00 MoneyBookers 2010-02-14 36,00 MoneyBookers 2010-02-14 36,00 MoneyBookers 2010-02-14 36,00 MoneyBookers 2010-02-14 36,00 MoneyBookers 2010-02-14 36,00 MoneyBookers" Verkar iaf inte ha dragit mer än det ska från kortet. |
Hur bär man sig åt när det inte går att pröjsa via VISA? Betalningen ej tillåten
|
Citat:
|
Då var tiden för erbjudandet över då... Roligt att man hängde på den här gången. Trots att jag har webbhotell sedan länge kan det vara trevligt att testa på något nytt.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:26. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson