![]() |
Fly AdFair!!!
Fler som har problem?
- Utbetalning Adfair december? - Adfair - utbetalning - Utbetalningar hos Adfair Det såg ut att lösa sig, de lovade att skicka pengarna som de hållit inne sedan Mars 2009(!!!). - http://www.wn.se/showpost.php?p=20339560&postcount=22 Nu har det gått ett par veckor och inte helt överraskande har jag inte fått några pengar. Dessutom: http://i50.tinypic.com/50ppo3.jpg |
Pressar man dom via telefon så brukar det gå relativt fort.
Ringde upp dom i mitten på Dec. då påpekade jag för dom att det kanske vore dags att betala ut mina pengar. Dagen efter fick jag en utbetalning från dom på innestående belopp. |
----- edit -----
|
Citat:
elitasson: du snackade visst med Henrik som äger Adfair igår ang er fusktrafik/fakeleads och förstod väl vad som var problemet om jag förstod det rätt? |
Jajemensan Jonas Kjellander, bra att ni äntligen får rätt på allt detta. Det har varit en lång väntan från Mars 2009. Lite konstigt att att ni inte informerat oss om detta tidigare, men bättre sent än aldrig.
Jag väntar dock fortfarande på att Henrik ska ringa upp mig. Han lovade att ringa igår klockan 15:00 men har inte hört av honom. Men vafan liksom, telefoner kan gå i sönder osv. Han kanske ringer idag? Skönt att vi fått detta ur världen iaf då Henrik, igår när vi snackade, sa att vi skulle få våra pengar utbetalda. Denna gången har jag det dessutom dokumenterat så att det inte blir några missförstånd. Ring gärna mig för en update kring när utbetalningen kommer ske, eller skriv ut datumet här i tråden om ni inte vill ringa. |
Citat:
Henrik är på plats men i möte större delen av dagen, annars är vårt kontorsnummer +45 33 36 97 00 till Köpenhamn. Skönt att ni rett ut allt. Kasst när man får en massa fusktrafik som man inte själv kan styra över. =(.... |
Lugnt, jag väntar på att ni styr upp allt. Som sagt, går bra att ringa mig eller skriva ut datum här i tråden.
Ja, ungefär lika kasst som att få besked att man ska få pengarna men inte får några =(.... |
Citat:
Citat:
|
Då detta handlar om en cashback-sida så kan ibland användare göra olika leads från samma nätverk (Adfair), från samma IP-nummer, utan att fylla i dem ordentligt.
Det är helt enkelt skräp-leads som ingen vill ha och som tas bort från ersättningen. Det måste varit ett långt möte Jonas, inget samtal från er idag heller. När tror du ni kan lämna besked till mig ang. min utbetalning? |
Väntar också på utbetalning ifrån adfair..
|
Jag fick min utbetalning igår!!! WOW.. Det var på tiden. Känns tråkigt att man ska behöva tjata för att få ut pengarna.
|
Jag har tjatat och tjatat. men ändå kommer det inga pengar. börjar tröttna på dom nu..
|
Citat:
|
Snacka om att bädda snyggt för att döda sin verksamhet i sverige. Inte bästa stället på nätet att få dåligt rykte.
|
Citat:
Aja, lugnt. Jag väntar fortfarande på svar från er. Kuriosa |
Flydde Adfair för över ett år sen. Pga dåliga utbetalningsrutiner.
Det är kört i Sverige Adfair. Satsa på Norge kanske. |
Citat:
Lite lustigt att dom vill att man skall annonsera vid jul, och nu 2mån efteråt så har man inga fått utbetalningen för detta. Även några avhoppare ringde och ville värva mig till dom. En rolig sak var att när dessa ringde så dröjde det 30min sen ringde AdFair mig och ville erbjuda mig bättre villkor... |
Nu har dom iaf skrivit att pengarna är påväg, så man får ju hoppas på det bästa!
|
Citat:
AdFair hur sker det med betalningarna för December? Fair är väl rättvis? Och det skall väl vara rättvist för alla? |
Citat:
|
Jag har pengar från 2008 hos AdFair, dem har ringt upp mig 2-3 gånger för att dem Vill betala ut men när jag mailat uppgifter (även fast jag redan har skrivit dem på sidan i sig) så har det inte hänt någonting.
|
Har inte fått några pengar från dem och inte heller något svar på flera e-postmeddelanden.
|
Citat:
|
Citat:
Vem har du talat med de 2-3 gånger under 08 och 09 då du inte fått ut pengarna!!! Hej, vilket kontor har du samt maila mig denna gång så kollar jag upp om dina uppgifter ligger där inne eller inte. |
Citat:
|
och du struntar konsekvent i att svara mig? Unfair
|
Uppnamar alla att maila mig direkt så det ej blir liggande längre.
Läget är så nu att jag är tillbaks på Adfair efter ett uppehåll, startade den Svenska verksamheten i början 2007 och tog ett uppehåll 08:a tills nu i Januari. Jag kör idag den Svenska verksamheten själv tillsammans med Peter Östrem som är dansk men hjälper till då han jobbat 6 år för Adpepper som director bl.a. och har bra kontakter i branschen. Jag ser hellre att vi tar tag i allt nu än att det bara rinner ut så forsätt maila mig. Som det står på vår site för de nyare medier så även om utbetalningar uteblivit så är det minimum 500:- som gäller, inte lönt att betala till dem som har 28:- tex osv.. Vi kommer ävet att ta det upfront, dvs har vi en medie som genererar tveksam trafik till oss så tar vi det direkt då månadskontrollen görs om inte oftare så vi undviker att det hamnar i "bortglömda saker" mappen. |
Jag fattar inte vad det är för vits med det här mailandet månad efter månad. Har inte Adfair koll på vilka som fått sina pengar utbetalada och inte? Ska alla veta att de ska surfa in hit och leta efter en uppmaning om att maila? Det är väl bättre att Adfair skickar ut ett massmail till sina publishers och meddelar vad som pågår. Eller inte pågår.
Men jag ska prova att strunta i att betala elräkningen den här månaden. Sydkraft kan maila mig om de vill ha några pengar. Mobilräkningen? Äsch, maila mig istället, Telia, så kan vi snacka om saken... :rolleyes: |
Varför ska vi maila er? All info står reda på eran hemsida - i erat system.
Eller det är er hemsida som är symbolik till den "bortglömda saker"-mappen? |
Jag sätter härmed punkt för denna historia genom att förklara AdFair som en död spelare på den svenska marknaden.
RIP AdFair. |
Citat:
|
Adfair, kan ni maila mig och säga om jag har några utestående pengar hos er fortfarande.
Tack på förhand. |
Citat:
|
Citat:
Tack |
Citat:
Som du säkert läst så har jag nyligen kommit in i Adfair igen och jag vet inte vad du tror men visst är det bättre att jag tar tag i detta nu än att skita i det?? därav att jag vill ha all info på mail. |
Citat:
|
Citat:
Förövrigt: De som inte skickar mail, får de inte något utbetalt heller? |
Som rubriken säger, dagens tips: Fly från AdFair!!!!!!!
|
Citat:
|
Citat:
Ang de öviga så kommer jag att gå igenom allt. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:42. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson