![]() |
Utbetalning Adfair december?
Är det någon som har fått utbetalning från Adfair i december? Not me...
|
Inte fått i varken november eller december..
|
Betalningsvillkor 45 dagar efter periodens slut står det på sidan deras. Det betyder alltså att runt den 15:e januari kommer novembers utbetalning, decembers utbetalning kommer den 15 februari osv, om man nu tjänat ihop minst 500 kr.
|
Ja tack vi vet ju det och det är betalningen för förtjänsten i oktober jag efterfrågar- alltså decembers utbetalning.
|
Ännu ett bluffnätverk?
|
med "Inte fått i varken november eller december.. " , så menar jag det som är intjänat för september och oktober..
|
Hej
Jonas här från Adfair. Jag skall kolla upp vad som händer. Min första dag igår men ge mig veckan så återkommer jag. Maila mig vilka siter/företagsnamn det gäller på [email protected]...... |
Jag har inte fått betalt sen i juni.
börjar ju bli lite fundersam nu.... |
Alltid haft problem med Adfairs utbetalningar, fick maila varenda månad ang dessa! Släppte Adfair helt till slut.
They are not fair, they are Adfail! |
Saknar utbetalning sedan juni jag med.
Jonas: Vad hände med Pierre som nyligen började hos er? |
Inga svar från honom ännu..
|
Byter anställda som underkläder.
|
Har mailat er som lagt mail till mig.
Pierre är kvar som manager. |
Något?
Ingen som fick besked om utbetalningen från Adfair idag?
|
Citat:
Hade man inte bott så långt ifrån deras huvudkontor som verkar ligga i Malmö hade man kunna ta sig en snabb visit dit. |
väntar också , har mailat och fått ett trevligt svar iallafall.
tror dom jobbar på det. väntar på 2st bingositer som inte vill betala, börjar bli trött på stora bingositer som skyller ifrån sig och inte betalar. måste man starta någon typ fackförening för att få betalt och inte bli lurad eller ?? någon annan med samma problem ? kan ju pressa dom tillsammans. |
Till slut så
Efter oändliga mail som aldrig besvarades under 4 veckors tid fick jag äntligen en kort respons om att utbetalning gjorts och pengarna kom igår.
Maila, ring, maila, maila, maila.... Så kommer det kanske till slut. Om det inte lutar åt Agent Interactive att pengarna är slut. |
Ännu ett bluffnätverk..
|
Dags att lämna AdFair då!
|
Citat:
|
Nu fick jag tag på deras Country Manager, Pierre.
Han svarade inte på de två numren som fanns på deras hemsida utan man måste ringa till deras Senior Onlinemedia Consultant, Jonas. När man ringer till honom fick jag vänta en stund innan man blir omkopplad till AdFairs Danska kontor i Köpenhamn som sen kopplade mig till Pierre. |
och vad sades?
|
Att han skulle komma med besked på Fredag ang. de utbetalningar jag väntar på.
|
Om någon av alla danska skidderövar på Adfair läser denna tråd - betala ut pengarna ni är skyldiga affiliates och sluta snacka en massa skit och hitta på bortförklaringar som får er att framstå som idioter.
Inte en käft tror på att ni "jobbar på det" |
Jag har bestämt att lämna Adfair för gott sedan tråden startades. Ska bara kräva dem på de få resterande hundralapparna de är skyldiga mig. Även om det måste gå till fogden, är så förbannad på alla nätverken som inte betalar.
P.s. Var extra förskiktiga med kommande WordOn.se, det är resultatet av Agent Interactives konkurs: http://www.agentinteractive.se/Uppdatering20100118.pdf |
Hej
Som jag mailat till er som mailat mig direkt så har jag lämnat allt till han som äger företaget. Mitt förslag är att ni mailar direkt till [email protected] som är ägaren och sitter på det danska kontoret. Både jag och Pierre, som är manager sänder vidare allt till Dk. Som sagt började i januari och kände att jag ville försöka få uppstyrt i denna tråden som jag hittade. Vet att belopp över 500:- (skall) utbetalas. //Jonas |
Citat:
Hej Det danska nummret är +45 33 36 97 00, finns även på hemsidan. |
Citat:
något måste göras , nu tror jag att adfair kommer betala samtliga men det finns fler som inte betalar. har för tillfället problem med airbingo's affe-program, dom skyller ifrån sig och vill inte betala. vet dock att det fungerar att diskutera sånt har på wn , dom får dåligt rykte , och betalar till slut har haft problem med den norska verisionen av emailadvert , directmedia. dom svarade inte och vägrade betala. men dom betalade tillslut efter ett inlägg här. dom var dock sura , fick ju dåligt rykte över sig. ingen som vet en svartlista över program som inte betalar ??? |
Någon som fick tag på dansken och fick en förklaring till var pengarna tar vägen?
|
Citat:
|
Verkar vara fler som har problem med Adfair, läs längst ned på sidan (det är inte min sajt):
http://www.woopa.se/ |
Citat:
Adfair HAR fungerat jättebra för mig under nästan 2 år, under 2008 och början av 2009 var de mitt favoritnätverk, men sedan de tappade Jan som var tidigare manager så sjönk ersättningen på de program som var attraktiva för mig och då övergick jag till andra nätverk och det är nu först på slutet det har varit segt men jag har fått pengarna som var innestående (2 månader) , vilket dock inte var stora summor att prata om. Men då jag tidigare låg på höga 5-siffriga belopp kom pengarna varje månad. |
Princess Le: Vi körde med mycket adfaire annonser, vi hade tjänad stora summor på adfaire under 2009 och dem har inte ens betalt ut dem ännu.
Woopa fick jag lov stänga ner, då i början hade vi förskottsbetala ut pengarna innan vi fick in dem från affilites företagen, vissa program vägra betala. Vissa betala, Men adfaire var dock värst som inte ens betala ut sina fakturor. Har kontaktad adfaire sedan länge och många gånger dock inga trevliga svar. Woopa låg på 23k flera månader i rad och vi har inte ens fått en enda betaltning från Adfaire, hur Princess Le ska ha lyckas få betalt skulle jag också vilja veta. Så jag kan öppna Woopa igen och göra dem liggades utbetalningarna som finns kvar i systemet, har backuper och sparad alla utbetalnings filer åt våra andvändare. Men till den dagen vi får in pengarna så kommer vi behöva ha den stäng. Då vi redan har betalt ut i förskott flera månader i rad tills det börja strula sönder. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:06. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson