![]() |
Köp&Sälj sida
Har ett köp&sälj script till salu
och så vidare köp nu: 10000 |
Vad är det för databas?
Vilket programmerings språk använder scriptet? |
Uppbyggt i php..
|
mysql databas med ..
|
Den är väldigt lik www.gamercenter.se :-)
|
är detta ett script som finns till salu?
|
Yes det är den för att jag köpt den av honom fast då utan adminpanel, den har jag gjort själv. :)
|
Ja kan sälja iväg scriptet med..
|
Lite ändringar:
Säljer iväg detta som "script" istället alltså utan domän och till flera användare,inte ensamrätt ... auktionen avslutas 18/11 20,00 startbud 500kr Mvh kenn |
Citat:
"Endast annonsering av enstaka produkter är tillåtet. Ingen systematisk försäljning av karaktär som är/liknar affärsverksamhet får förekomma, t.ex. löpande sälja nya datorer, eller samma systemlösning i flera kopior." Har du rätt att sälja vidare scriptet? |
Ja jag har rätt att göra vad jag vill med scriptet
och jag har läst reglerna !! men vem säger att jag ska sälja det mer en 1gång här på Wn ? |
Kenn :
Det hadde bara varit bra att nämna det från början. Sen om du säljer kopior av det som script blir de inte lite knasigt att ha ett startbud? sätt istället ett köp nu pris för alla som vill ha kopia på det. Mitt förslag til ldig är att ändå begränsa den till x antal kopior. Ett script blir mer eller mindre onintressant efter den finns för mycket av. Förlåt för offtopic. ska ta en närmare titt på det. men jag köper kanske en kopia om allt verkar ok. och om priset är rätt |
Citat:
Det betyder att du får sälja något här som är "unikt". Alltså som en person får för sig själv, inte bara här på WN. |
Blackened !!
jag gör hur jag vill med scriptet är reglerna här 1gång per script så kan jag sälja det 1000ggr på blocket om jag så vill,frågan är bara om det blir attraktivt men det är en annan femma.. |
Jaja sätter nu detta:
scriptet säljes utan ensamrätt köp nu: 1200kr |
Citat:
.... |
okej som jag inte visst det
men nu har du varit duktig if.. |
Stäng tråden auktionen avslutad ...
|
kenn, du verkar vara en seriös person. Säljer Open-source ebutiker med orginaltheme för 2000 kronor. Sen att du ska vara otrevlig gör inte saken bättre.
|
dagens bästa :D
|
Kenn for president!
|
Jag hittade detta i källkoden:
<script type="text/javascript" src="<your installation path>/tiny_mce/tiny_mce.js"></script> Jag tror du gjort installationen fel. Vet du inte hur du ska använda ditt eget skript? :s |
<3 wn och kenn ;)
|
lol vet du inte vad tiny_mce är ?
en annan sak säljer inte ebutiker med orginal themes men du kanske är blind som inte ser skillnaden nerlagt jävligt mycket timmar på dessa themes och så kommer nån med viktigpetter med sina nedlåtande ord.. |
|
Citat:
|
Skojare där.
|
Citat:
|
Jag är ingen skojare har köpt scriptet av honom
och gjort många förbättringar efter det samt sen har jag rätt att göra vad jag vill med scriptet bara för att flera personer säljer samma produkt,så behöver man inte vara en skojare ... |
Citat:
* Varför står det <your installation path> i den genererade HTML-koden? * Vet du inte hur du ska använda ditt eget skript? |
|
:).
Jag funderar nästan mer på varför betyget på tråden var 4.. Röstar ni upp för den är rolig eller :P. |
Hmmm Exagon.se funderar lite...
|
På vad om man får fråga?
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:55. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson