![]() |
Ny layout!
Vi beslutade att återgå till det gamla upplägget efter mycket påtryckningar från er medlemmar.
Det är fortfarande lite arbete som återstår för att det skall efterlikna gamla WN så mycket som möjligt, bland annat att cellbredden skall vara likadan i alla forumgrupper. Och som ni ser, så har aktiviteten inte minskat. Det såg nog bara ut så. / Alex, med Admin och moderatorsgruppen. |
Nya inlägg bör fungera bättre nu än tidigare också. Databasbaserad istället för cookiebaserad.
|
Jag tycker det är ett klokt beslut :)
|
Jag tycker också det är ett bra beslut. Trodde i början att det bara var att vänja sig vid det nya WN. Jag lyckades dock inte vänja mig fullt ut trots att jag är här så gott som varje dag.
Med detta visar ni att ni är lyhörda mot era användare. Det är ju trots allt användarna som ger WN dess värde (som man så fint brukar säga). Sedan vill jag bara flika in att jag gillar tag-funktionen skarpt. Jag har nästan blivit beroende av att tagga trådar :) |
Mycket bättre. Man fick ingen direkt bra överblick över nya inlägg förut, utan att behöva gå in i varje forumdel. Detta ledde till att iaf jag la mindre tid på WN.
|
Nu vart det bättre.
|
Jag gör lite småförändringar just nu, om någon upplever det konstigt.
|
Tack Zn4rK, åter igen, tack. <3
|
nu blev det superbra! :)
|
Strålande!!
|
perfekt!!!
|
nu vart det kanon!
|
Tack!!
Passa på att justera mouseover-previewn av inlägg till att visas endast när man hovrar trådrubriken och inte så fort musen är över "ramen" för inlägget. Jag har preview uppe hela tiden i princip och det är väldigt störande tycker jag. Mvh |
Åter igen, härligt!
Hoppas nu att aktiviteten får en liten uppsving :) |
<3 Zn4rK <3
|
Vackert!!!
|
Så skönt att det är tillbaka!
|
Det här blev ju så mycket bättre, tack! :)
|
Med beröm godkänt + guldstjärna i kanten :)
|
Mycket bra! WN är för värdefullt att förstöras ;) Mycket bättre nu.
|
Mkt bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Helt klart mycket bättre än tidigare layout.. Me like :)
|
Perfekt, Tack snälla. Nu blir jag en flitig besökare igen. Superbra jobbat
|
Nice! +1 znark
|
Grattis till ändringen, klart mycket bättre och det märks direkt på att det blev mer aktivitet idag.
|
Det är ju sjukt vilka bakåtsträvare ni är allihop.
För min del spelar designen inte så stor roll, jag är glad att det fortfarande är vBullentin som ligger i grunden. |
Woho! Tack :D
|
Det blev behagligare att surfa runt här på WN med detta upplägget.
|
Bra jobbat!
|
Mycket bättre, ja.
Personligen tycker jag någon borde ändra så att de "Utvalda diskussionerna" på startsidan är i bold. Dem här syftar jag på..... Ny layout! Intresserad av min domän (macez.com). Schibsted köper Resdagboken WN-träff Stockholm 10 September. Sen hoppas jag det kommer något betygsystem där folk kan sätta betyg på användare/inlägg. Så vi slipper det "nya" WN med massa skit. mvh |
Mycket mycket bättre, tack!
|
Avatarerna är fortfarande på tok för stora, se cortex ovan.
|
Citat:
För mig spelar egentligen inte designen så stor roll heller men däremot att det jag gör på nätet går snabbt och enkelt. Jag söker i princip alltid information eller gör ärenden på nätet när jag inte jobbar och då vill jag givetvis att det ska gå så snabbt som möjligt. Användarvänlighet är tyvärr något som alltför få utvecklare har koll på. |
Underbart Zn4rK <3
|
Citat:
|
Nu jeflar ser det bra ut!
|
Nu slipper jag scrolla i sidleds på min mininetbook. Tack.
|
Jag försökte också vänja mig men det gick inte alls bra och jag funderade nästan på att ge upp WN. Känns mycket bättre så här.
|
Jag måste erkänna att jag också blev rätt nöjd över den nya layouten. Jag tycker att jag har lyckats göra den rätt lik.
Lite tips: Vill ni markera ett forum läst, dubbelklicka på ikonen för det forumet. Vill ni markera alla forum lästa, klicka längst ner, vid det sista forumet. (Markera forum som lästa). |
Citat:
Grattis Alex, det blev bra! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:32. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson