![]() |
WN-träff Stockholm 10 September.
Fortsättning från http://www.wn.se/t35585.html
Vad sägs om 09-9/10 "torsdag", var de inte då den var bra pris på Aya Sofya? :) Är de några som är på? Testade att lägga upp en vitbräda. http://123.writeboard.com/4ffd7f0d6ec4b8d9a lösenord "webmaster" |
Låter trevligt :)
|
8 pers so far! :)
|
Är nog tyvärr för upptagen för att hinna med att åka ner till Stockholm igen det datumet.
|
I'll be there!
|
Nu så är det helt dussin. ;-)
Edit: Ojojoj 15 pers anmälda nu. Jag får välla fixa namnlappar åt alla nu när de blir så mååånga ;) |
Hade varit kul att komma, dock så jobbar jag den kvällen. =/
|
I'll be there, om jag kommer ihåg ;)
|
Hoppas ni får de trevligt ikväll, kul att de var så många som anmält sig!
|
Ber om ursäkt för att jag fick förhinder.
Hoppas ni hade det trevligt! |
Tack för ikväll! Det var väldigt roligt att se alla nya ansikten. Fick tyvärr hasta iväg men hoppas att vi ses igen på en annan träff.
|
Tusen tack för igår, strålande kul sällskap allihopa.
/ F med hatten. |
Tack alla som kom, det var trevligt. Vi får göra om det snart!
|
Tack alla för en trevlig kväll, det var väldigt kul att träffa alla!
Per & Patrik |
Ut med språket, vad hände och vart var ni.
|
Tack för ett toppenmöte.
Jag fick så mycket information så att jag glömde bort att äta, eller om det var drickan. :) Tack för en trevigt föröl. Upptäckte mycket, och trevligt med den generösa omtanken från alla, i att dela med sig av kunskaper. / Tony |
Tack för en mycket trevlig kväll!
Jag fick med mig många bra idéer, bra feedback och konstruktiv kritik. Mycket uppskattat! Tveka inte att höra av er! Vänligen/ Caroline Tradedoubler |
Missade
Ack, missade träffen. Alltid trevligt att träffa andra branschkollegor.
Ni får skriva upp mig till nästa träff! : ) |
Så de biddi bara lite mat och lite dricka och sen gick alla hem? Ni gjorde alltså inte stan malware "osäker". :P
Så hjärnorna är error 404 idag? |
Tack alla även från mig - det börjkar bli bra frekvens på torsdagsträffarna!
(med tanke på post-tidpunkterna så verkar det som att även ni andra kom hem i ok tid) |
Nästa gång...
... så har vi några här som är sugna också.
Alltid kul med besök i "storstan" :-) |
Citat:
|
Vad säger ni, är det inte dags för en ny träff snart?
Förslag på datum: 19/11, 26/11. |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Får hemska företagsjippo-vibbar av Ballbreaker brrr..
Hade precis tänkt ruska tag i tråden härom dagen. 19:e November låter fint! |
19:de blir fint för mig. Same procedure?
|
Citat:
Aya Sofya blir säkert bra. |
AA aya blir bra, kanske träffas hos Björn först och värma upp lite.
|
Tycker det låter jätte trevligt, skulle vara roligt om man kunde komma :) Tyvärr så har man ett jobb att sköta, så får hoppas på att man är ledig då :D
|
Äsch, 19:e låter som en väldigt dålig dag för mig :(
|
både 19e och 26e verkar funka för mig. om det blir 19e blir dock tidig kväll igen för mig (ngn annan som åker till mm medier 20/11?)
|
Jag röstar på 19e i alla fall!
|
Jag röstar för den 26:e :)
|
Citat:
Kommer du också? |
Den 26 är samma datum som Dreamhack, det finns ju möjlighet att det krockar med några här.
|
Okey skall "ni/vi" bestämma oss, 19e och 26e.
Eller så får man komma båda dagarna, jag har säkert ork i kroppen att träffas 2 ggr :P Lagt upp en writeboard. http://123.writeboard.com/d865732d30fce58ad |
Jag har anmält mig och min kollega Gustav nu. Öl innan låter väldigt intressant!
|
Ajdå, dubbelbokning.
Microsoft har win7 o win2008r2 lansering den 19'e. Så måste ändra mig, men ifall man kommer iväg tidigare så kommer ja. Annars röstar ja på 26e istället. :-) |
Även jag har fått förhinder... Verkar bara som att det är fyra kvar?
|
Det verkar alltså inte bli något, jag tar bort min anmälan också. Det hade vart trevligt med en träff, hoppas det kommer någon snart i framtiden.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:37. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson