![]() |
I dagens nummer av Internet World kan man med glädje läsa att Quality Unlimited AB har lyckats med sina
projekt som TV.nu, Webmaster Network och AlltOmTv. Se urklippet nedan. Grattis Thomas till ett lyckat repotage! // Mats |
2 bifogad(e) fil(er)
|
Vad roligt.
|
Hehe kul o läsa :)
|
Grattis Thomas! :)
|
Grattis!
|
Grattis. Ett bra reportage, intressant och rolig läsning.
|
Mycket stabilt! http://www.hfboards.com/images/smilies/clap.gif
|
Citat:
Starweb var också med bland de uttagna e-handelslösningarna, men bara 1rad, knappast ett "jättereportage" som detta! Vilken av tidningarna + vilken sida hittade du reportaget Mats? Till Thomas: GRATTIS, alltid kul och uppskattat med gratis reklam! |
Citat:
Nr 9 - 2005 sidan 66 // Mats |
Jag känner en kändis ;) Nu kommer krograggandet gå som på räls! ;D
|
Det där blev faktiskt riktigt bra!
Från början var det några kommentarer som efterfrågades, men detta var ju inte bara några citat. Kul för alla som kämpar i QU's olika projekt! Har inte fått min kopia av tidningen själv än så man får tacka för bifogade bilden! & alla gratulationer givetvis! Thomas |
Tänkte oxå passa på att gratulera herr Me i ve rt! :D
|
Jag fick min tidning i onsdags och undrade varför ingen skrev om det :D
Men den kom alltså inte ut förrän idag :) |
Citat:
Verkar vara stora skillander var man bor. När den kommer ut i handeln har jag ingen koll på. Till mej sades det att det var 3 forumägare och att man ville ha mina kommentarer. Skulle gärna vilja se dessa sidorna oxå. Samt en scan på hela sidan, Mats har inte med faktarutan och vad journalisten rekommenderade läsarna. Jens har ingen internetuppkoppling idag :/ Så om nån har en scanner hehe :) Thomas |
Citat:
// Mats |
Citat:
Ha en trevlig kväll! |
Grattis!
|
2 bifogad(e) fil(er)
Här kommer de.. :D
|
2 bifogad(e) fil(er)
Å nästa del..
|
2 bifogad(e) fil(er)
den tredje..
|
2 bifogad(e) fil(er)
fjärde..
|
2 bifogad(e) fil(er)
Den femte och sista..
Nu förtjänar jag nästan en QU t-shirt va? :P |
Citat:
Citat:
___ Nu när man läst allt tycker jag det är kul att moderatorgruppen hamnar i fokus som nåt viktigt utöver medlemmarna som givetvis är ÄR forumet. Precis som jag önskade även om huvud-citatet kan ses som aningen kommersiellt. Underförstått förstår ju alla att detta även gäller wn och vi är lika tacksamma här! Jädra omsättning dom andra har! 333 miljoner, imponerande om vinsten per anställd är bra! Kul! Edit: 333 miljoner är nog inte bara siten resedagboken kanske, utan hela moderbolagets omsättning. Offline verksamhet och allt. |
Grattis till reportaget.
Det står att ni köpte AlltOmTV 2001, men var det inte förra året ni köpte AlltOmTV? |
Det är bara att gratulera!
|
Citat:
Jag har ju svarat på många fler frågor än vad som kom med för från början ville dom bara ha kommentarer. Men det verkar som det slutade med att dom valde att göra en liten större grej av det. Är nån i intresserad hela dialogen med journalisten så kan jag PM'a den. Sammanfattningsvis är det inte många fel, det är väl typ 2001 och att jag är vd som inte är helt korrekt. Vi är 4 anställda i bolaget så en vd är överflödigt för småspelare som oss. Fel blir det nästan alltid, men i detta fallet blev det fel på ställen där ingen bryr sig. Vi justerade andra grejer som hade varit tråkigare att personer med detaljkunskap läst. |
Finns bara en sak som jag tycker är riktigt dåligt/irriterande med tv.nu
Att man inte kan klicka på länkarna när programmen redan har sänts, tänk om man vill ha information av det man missat? Går inte detta att fixa ganska lätt? Grattis till publiciteten. |
Kanon!
|
Citat:
|
Det är bara att gratulera till bra "reklam"! :)
Har det märkts någon ökning i besökarantal? /Peter |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:51. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson