Citat:
Ursprungligen postat av retypejonas
om det är iphone du kör så är ju iaf mobile me våldsamt strömlinjeformat. skulle gärna skära bort några av tjänsterna och betala hälften... men tror det är svårt för någon tredje part att matcha funktionaliteten
|
Nope, jag kör Xperia X1.
Citat:
Originally posted by -msjoedin@Jul 30 2009, 11:16
Har du kollat www.zyb.com ? Jag använder den för att synka och backupa mina kontakter mellan mina två mobiler.
|
Tog en titt på zyb nu. Det verkade nästan som om de hade lite för mycket funktioner för min smak. Det jag behöver är bara backup på mina kontakter och kalendern.
Citat:
Originally posted by -aDonis@Jul 30 2009, 11:47
Jag vet att det var någon på forumet för ett tag sedan som hade skapat en sådan lösning, kommer inte ihåg vem eller vad det hette dock, du kan ju prova söka lite på forumet.
|
Jag får sätta mig och rota igenom forumet på jakt efter tråden du tänker på. Vi håller tummarna för att jag hittar den.
Citat:
Ursprungligen postat av taz76
har man datakabel/blåtand så går det säkert backa upp/synka till datorn.
|
Känner jag mig själv rätt så kommer jag att vara duktig på att göra backup den första veckan eller så, för att sedan glömma bort det helt. Och helt plötsligt så står man där med lång näsa och en halv telefonbok. Då tycker jag att det är bättre att installera ett app i telefonen som sköter det automatiskt. Och det tycker jag är värt att betala för.
|