![]() |
Ett projekt som överlåtes pga. tidsbrist:
www.designjobb.se En uppdragsförmedlingssajt för media branchen. Tanken är att samla frilandsuppdrag och anställningar i branchen. "Vi är den nischade karriärssajten för dig som söker jobb och uppdrag inom områdena design, kommunikation och reklam." Projektet blev aldrig klart och kräver en del programering för att slutföra. Domänen rankar 4a på google vid sökorden +design +jobb, och 8a vid sök på +design +frilandsuppdrag. Har ett antal medlemmar och ca 8 unika besökare om dagen utan någon som helst marknadsföring. Det som ingår: Domänen: www.designjobb.se Sajten som den är nu och rättigheter till samtliga ikoner och övrig grafik. Pris: Bud, högst bud får den till och med 8 oktober. Maila bud till min mail: [email protected], eller skriv ett meddelande här. Överlåtning av domänen betalas av köpare. Vi fakturerar med f-skatt. MVH André Tuvberger |
Kan du droppa test konto alternativt pm.a?
Hur mycket hade du tänkt dig för sajten, dvsa lägsta bud? |
Kul att se lite konkurrens även om ni inte slutför projektet. Har under en tid byggt en i stort sett exakt likadan sida som jag tänkt lansera inom någon vecka :)
|
mcfluff: Köp en bra domän då! :)
Pokerstjärna: Det är bara att registrera sig, men alla funktioner fungerar inte för tillfället. Projektet står helt still. Men det ska vara värt att sälja det. Säg utropspris på 1000 SEK. |
Jadå :)
|
Om jag bjuder 1K och får hem det, kodar du resten då?
|
Pokerstjärna: Nej, det gör jag inte.
|
Är det joomla?
för jag får en känsla för det och ett jobb skript som det finns till joomla eller har du skrivit koden själv? |
Skrivit allt själv.
|
Om du inte syftar på något annat så heter det
frilans och inte frilands. Kan ju vara bra att det ser riktigt ut vid en försäljning. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:21. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson