WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Köp & Sälj (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Två stycken hemsidor säljes tillsammans (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=27078)

pokerstjärna 2008-02-12 11:53

Tja!
Säljes två stycken hemsidor ihop + en extra domän tillkommer.
Jag kommer inte besvara några frågor i tråden utan du får maila eller skicka ett PM.
Äffären sker på missdomain.

http://www.missdomain.com/index.php?page=i...o&item_id=14219

(Innehar f-skatt)

repoman 2008-02-12 16:56

bestäm dig! säljer du denna här så är det en tråd för köp och sälj. Eller är du ute efter reklam för en annan sida.
stäng denna tråd!

Ara 2008-02-12 17:21

Citat:

Originally posted by repoman@Feb 12 2008, 17:56
bestäm dig! säljer du denna här så är det en tråd för köp och sälj. Eller är du ute efter reklam för en annan sida.
stäng denna tråd!

håller med 100%

tartareandesire 2008-02-12 19:47

Spelar roll.... Är ju bara bra att få så mycket exponering som möjligt för en försäljning.... Går ju inte att ta bud på hundra ställen....

pokerstjärna 2008-02-12 20:06

Citat:

stäng denna tråd!

Skött ditt och sluta med Gestapo!
Anledningen till att jag inte besvarar era frågor är för att det blir jämt vilda västern och alla går off topic, som vanligt.
Är du inte intresserad, skriv inte.

sioustis 2008-02-12 21:41

Citat:

Originally posted by repoman@Feb 12 2008, 16:56
bestäm dig säljer du denna här så är det en tråd för köp och sälj. Eller är du ute efter reklam för en annan sida.
stäng denna tråd

Varför ska man inte få länka till en missdomainauktion? omg.

mynameisfredrik 2008-02-13 17:09

Citat:

bestäm dig säljer du denna här så är det en tråd för köp och sälj. Eller är du ute efter reklam för en annan sida.
stäng denna tråd

Varför ska man inte få länka till en missdomain auktion? den bryter inte emot några regler alls? iallafal hoppas jag att detta är ett seriöst sätt att sälja så det inte blir som din annonsida, alltså att du ångrar dig.

Övrigt skulle jag vilja ha mer information om sidan
som hur många besökare den har
Utgifter samt inkomst
Vilken kod samt databas
med mera...

Vill du inte skriva ett inlägg här om det så skicka ett pm eller adda mig på msn och ta det där

pokerstjärna 2008-02-13 17:33

Citat:

Ursprungligen postat av Marknadsbanken
Citat:

Ursprungligen postat av repoman
stäng denna tråd

Varför ska man inte få länka till en missdomain auktion? den bryter inte emot några regler alls? iallafal hoppas jag att detta är ett seriöst sätt att sälja så det inte blir som din annonsida, alltså att du ångrar dig.

Övrigt skulle jag vilja ha mer information om sidan
som hur många besökare den har
Utgifter samt inkomst
Vilken kod samt databas
med mera...

Vill du inte skriva ett inlägg här om det så skicka ett pm eller adda mig på msn och ta det där

Våran annonssida?
Det kom inte tillräckligt höga bud, därför var vi inte intresserade så istället kommer vi att utveckla den.
Skickar ett PM nu till dig för mer info om sidorna.

Cod 2008-02-15 00:03

pokerstjärna: Jag har mailat dig angående ett bud men inte fått svar, någon annan i tråden kanske kan svara på min fråga istället.

Om man lägger ett bud på missdomain, och får ett motbud, vad innebär detta? Innebär det att jag blir erbjuden att köpa sajten för det, eller är det bara ett försök att se hur högt jag är beredd att gå? Är budet jag har lagt inte giltigt iochmed att jag har fått ett motbud eller är det fortfarande "det ledande budet"?

pokerstjärna 2008-02-15 01:04

Citat:

Originally posted by Cod@Feb 15 2008, 01:03
pokerstjärna: Jag har mailat dig angående ett bud men inte fått svar, någon annan i tråden kanske kan svara på min fråga istället.

Om man lägger ett bud på missdomain, och får ett motbud, vad innebär detta? Innebär det att jag blir erbjuden att köpa sajten för det, eller är det bara ett försök att se hur högt jag är beredd att gå? Är budet jag har lagt inte giltigt iochmed att jag har fått ett motbud eller är det fortfarande "det ledande budet"?

Hej COD, såg ditt mail nu.
Det hamnade i skräpposten och har en massa skit där, därför såg jag inte ditt meddelande :lol:
Hur som helst jag har lagt ett motbud då jag vill ha minst det budet jag motbuda dig med.
Accepterar du motbudet då kommer auktionen att starta.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:46.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson