![]() |
Hoppas att det är ok att jag postar den här länken, annars får ni säga till :)
Jag pluggar på Hyper Island i Stockholm och 28 februari släpper vi en promoition site i syfte att näringslivet ska se vad vi går för, då vi ska ut på praktik hösten 2008. Jag kan tänka mig att det finns en del här som jobbar/driver på byrå så för er(/er chef ;) ) kan det vara intressant på riktigt. Igår släpptes det en prerelease och den kommer att uppdateras med jämna mellanrum fram tills den 28:e, då den skarpa sidan släpps. Håll tillgodo tillsdess och kom gärna med feedback och kommentarer: http://www.dm09stockholm.com/ edit: få inte länken att bli en länk, ni får copy pasta :) |
Citat:
|
Ja, helt seriöst.. vart är "under construction"-bannern?
|
jag förstår inte varför det där visas upp just nu. Det ser bara tomt ut. Om ni ska försöka imponera på någon - visa bara upp sådant som imponerar, inget som får folk att tänka "jaha, var det detta jag skulle se, eller missade jag något?".
Ut med massor av mer material och försök igen. |
Jag kanske uttryckte mig fel. Ordet jag letade efter kanske inte är prerelease utan teaser :)
Den färdiga sidan släpps som sagt 28:e februari. |
www.crew11.net där har du en annan hyperisland klass o skola iofs..
Va jag vet så har dom flesta jobb där.. o vissa väldigt bra sådana.. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
Jag valde "den där andra klassen", den som började två år senare ;) Du har kass attityd spindel. edit: typo |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:28. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson