![]() |
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Frågesporten fortsätter.
|
Sorry, Thomas hade redan avslöjat svaret på fråga 6.
|
Citat:
6. Klasskillen 7. Han som varvade jobbet i dörren med killen med fejk M3'an. Eller, nån på 99:an är det iaf? Thomas |
Citat:
|
hehe klasskillen ;D där missa ni nått ni som inte va med, han va lite dryg mot thomas dock.. fick varken det ena eller det andra, men thomas va ju lite dryg tillbaka så.. ;D
|
Tyckte han vart riktigt dålig när det kom till kvitton också ;P
|
Citat:
Det stämde, maten var god! Klasskillen var #%¤" hehe. |
Av någon anledning så har jag 3 vippor framför mig nu.... Lade ner 2 i väskan, plockade upp 3 igår :P
|
Citat:
Citat:
Citat:
;) Thomas |
Citat:
|
Jäklar, ni verkar ha haft riktigt skoj i helgen! Tråkigt att man hade en massa annat inplanerat sedan länge så man inte kunde komma.
Detta verkar för övrigt bli den längsta tråden på WN :) |
Fram tills det att den hemliga tråden endast för oss som var med kommer upp med bilder och hela tjohejsan iaf ;D nog en 500 bilder som togs om tomas hade 200-300 själv ;)
|
177 st är det ser jag! Några är ifs helt svarta hehe.
Thomas |
Tyvärr så blev det bara ett tiotal bilder kvar på min kamera :(
|
Klaga inte, min kamera kom inte längre än hotellet (3 bilder)
|
Antagligen många bilder som aldrig kommer publiceras hehe.
Tacka vet jag soppan på bamboo, en riktig höjdare ;) |
Citat:
15-20 st publika. 10 st med en mysko soffa :) Ca 15 partybilder. (Icke publika) // Mats |
Citat:
Då skall det inte vara någon censurering. |
Citat:
|
Citat:
Har sett dina och Thomas bilder (oklippt) precis, Thomas messar runt login/lösen till alla som var med sen när han är klar. // Mats |
Nu har ca 10 träffdeltagare fått login via IRC och IM, så det är bara att fråga en annan deltagare eller PM'an mej.
260 bilder totalt blev det. Thomas |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Bra där, braaa. <- MINI Cooper S |
Citat:
|
Citat:
Varför har du då en "pålle" som avatar :P Citat:
|
Citat:
http://img265.echo.cx/img265/4571/crw63997xl.jpg Senare: http://img196.echo.cx/img196/899/newsig31ch.jpg |
Citat:
|
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
För alla som vill hyra in mig som logodesigner, så har vi ett fint exemplar ur mitt portfolio här..
|
jo...nog verkar ni grabbar haft det trevligt i alla fall! Dum helg att lägga det på i alla fall....jag fick ta hand om 7500 ungdomar som ville till och från Hultsfredsfestivalen....lite fest det med iofs ;) I'll be there next time!
|
Citat:
|
Citat:
Köra runt halva sverige för att plocka upp oss och sen köra dit. Givetvis står Fredrik för bensinen iom att han vill så gärna ha med oss :( |
Citat:
Japp... Och är han riktigt snäll, så kan Bamboo i GBG bjuda han på klass o kaka... =) |
Citat:
Men frågan är om killen på bamboo skulle ge honom rätt klassbåt och rätt år på kvittot. Mats vet hur det kan gå till |
Citat:
Thomas vet hur det kan bli ifall man inte får fjäder eller klassbåt :) Då börjar servitören se riktigt rolig ut =) |
Citat:
Bästa var när mats sa att vi ville ha kvitto för sig.. Hans ansikte vart helt i den här stilen: :o Och mats vart något i den här stilen: :angry: |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:54. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson