![]() |
|
Antingen ljuger Loopia eller så är de riktigt inkompetenta.
Frågan är vad som är värst. |
Jag antar att ni andra fått samma mail som jag idag men jag postar det ändå ifall någon är intresserad av mer lögner. Har klippt ut en del ointressanta bitar!
--- På grund av uppgradering av våra system så har vi den sista tiden tyvärr haft en del störningar med e-posten och även om det kanske inte påverkar alla våra e-postanvändare påverkar det många. Många rapporterar att allt i stort sett fungerar som det ska även om det ibland är något långsamt eller att man ibland måste testa att logga in två gånger i rad... Vissa har rapporterat om mystiskt försvunna e-postmeddelanden. Vi tar naturligtvis mycket allvarligt på sådana uppgifter. E-post kan dock inte försvinna när vårt e-postsystem tagit emot det, antingen blir det ett felmeddelande tillbaka till avsändaren eller så levereras den till mottagaren. Notera dock att om mottagaren har skräppostfilter aktiverat kan e-posten hamna där av olika anledningar. Vi uppdaterar driftbloggen när vi har information som tillför något till ärendet. Ett ärende kommer inte markeras som löst ("Avslutat") förrän vi verkligen är säkra på att det är löst. Även om du känner att den informationen inte stämmer överens med hur ditt konto fungerar, avvakta om möjligt gärna ytterligare uppdateringar innan du kontaktar oss. |
Nej jag får inga mail. Tack för paste :)
|
Ställer mig lite tveksam till Jonathans inblandning med rapporter om att Loopia försöker mörka. Ingen förutom Loopia vet hur det ligger till och att en annan aktör ska beskylla Loopia för att mörka är lite som att kasta glas i stenhus, jag hade hellre sett att han inte uttalat sig så hade inte Binero känts som ett litet webbhotell som ska fäkta med knytnävarna så fort tillfälle ges.
|
Jag har inte heller fått det mailet!
I mina ögon är Loopia helt inkompetenta som inte klara att fixa problemet med mailen. |
Citat:
Och vi fäktas inte med knytnävar, utan med splash-banners ;) |
På http://www.king.com var jag tvungen att byta email adress på grund av att de studsade tillbaka. Jag har även vart med om att mail inte har kommit fram när jag har varit tvungen att skicka mail till mig själv.
|
Jonathan: Förvisso men ni är inte perfekta ni heller och jag tror att det kommer att kunna straffa er i framtiden då VonAnka dyker för femtielfte gången eller då erat dieselaggregat av någon anledning inte fungerar. Men det är klart att ni ska agera utefter hur ni vill att företaget ska uppfattas.
|
Hahaha! Läs och gråt!
--- Hej, Du får detta meddelande då du under fredagen eller natten till lördagen skickat ett e-postmeddelande till [email protected]. På grund av det arbete vi utför på vårt e-postsystem har detta meddelande inte nått oss. Vi har således inte kunnat läsa och hantera ditt ärende. Vi vore därför mycket tacksamma om du har möjlighet att skicka detta e-postmeddelande på nytt så ser vi till att hantera ditt ärende så skyndsamt som möjligt. Arbetet har enbart påverkat e-post till adresser under domänen loopia.se. Inga andra mottagare påverkades. Vi beklagar det inträffade och det extra arbete det medför för dig. Med vänliga hälsningar, Loopia AB |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:44. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson