![]() |
Citat:
Jag menar, när dom ser att det står blondinbella 17 år från stockholm SOM FÅTT TILLÅTELSE AV SIN FAR OCH MOR ATT RESA UTOMLANDS själv så bör det ju vara deras uppgift att informera och inte bella´s föräldrar att kolla upp sånt med apollo innan dom ger tillåtelse. |
jag tycker bara det skulle vara väldigt skönt om det kom fram att det hela bara var en skapad "legend" (då menar jag allt, blogg, bella..) för att visa på en snedvridning i dagens samhälle, då skulle bella ha en hel del cred...tänk vilket jävla liv det skulle bli...men när jag tänker "hon KAN ju inte vara på riktigt," så är det väl bara jag som börjar bli gammal...
|
Det vore ändå värre, det är många som är utsatta för övergrepp som har det nog svårt idag att känna att omvärlden tror på dem.
|
okej, JAG tycker det är värre att en blogg om absolut ingenting innebär en genväg till...i princip vart som helst vad det verkar, jag har iofs bara läst hennes blogg vid en handfull tillfällen, men jag såg henne på "Frånvarande" på TV8, det var ju beklämmande...eller värre...vi pratar ju om samma sak, hon har ju inte fått massa press för att hon blivit utsatt för övergrepp, jag är övertygad om att det sker mer eller mindre dagligen, hon har ju fått press för att hon är BB...
|
Citat:
Även jag har sett hennes framträdanden i TV, okej inte det bästa men hon har iallafall nått dit med något hon själv skapat. En reklamblogg inom kategorin mode. |
Jo fast antalet säger ju absolut ingenting, masspsykoser finns det ju gott om i världshistorien, VAD är det som dom inspireras av ?
Från det fåtalet inlägg som jag läst skulle jag kunna peka på ett antal citat som är....tänkvärda....fast kanske inte i ordets positiva bemärkelse, igår gjorde jag även "misstaget" att läsa en av dessa inspirerade läsares egna bloggar (som jag är helt säker på att Bella själv inte läser) och det var en alltigenom sorglig läsning, och det SISTA den personen behövde var någon som Bella som inspirationskälla och förebild. editedit: ...och...okej, var det en blogg inom mode som det handlade om så vore det väl en sak, men det är ju inte så Bella ser sig själv idag...och sen det där med att hon är själv trodde jag var en myt som vi slagit hål på... bara för att klargöra, jag är INTE avundsjuk, helt klart ska man utnyttja dom resurser man har, så det ska hon klart ha cred för, men vad detta säger om samhället i övrigt, det skrämmer iaf mig... |
hehe iofs offtopic, men jag fick ændå en aftonbladet flashback av det hær inlægget =)
Har det hænt som hon sæger så ær det naturligtvis hemskt, men vad gør en underårig flicka på krogen i utlandet? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Vem har sagt att hon jobbar själv? Jag sa att hon har byggt upp sitt egna varumärke från scratch och med tiden fått in en bloggcoach från glife i styrelsen som hjälpt henne med marknadsföring och annonsering. Det är precis som att vem som helst här skulle få in en investerare i sitt projekt, ska man då säga att denne inte har gjort något själv? Svar nej. Slutdiskuterat. Var vänliga håll er till topic annars begär jag att tråden läggs ner. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:37. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson