![]() |
Citat:
|
Tartareanddesire, svårt før dom som har filer dær och hoppas på att få tillbaka dom vill jag tro.
|
Citat:
|
Ingen som bara kan kolla vart han bor och dra förbi 7 eleven och köpa några bullar och knacka på han?
Eller bara ringa hans päron trotts om han är 40 så har han säkert sådana också. |
Kan inte någon bara droppa hans namn?
|
Hans namn är nämnt tidigare i tråden. Han har skrivit såhär i en annan tråd på forumet när en kille inte fick betalt för sina varor.
Citat:
Jag bryr mig inte om mina 300 kr, men rätt ska va rätt. Jag letade rätt på hans mobilnummer nyss, så jag ska försöka få tag på honom. Wish me luck! B) Om någon här vill försöka få tag på honom också, skicka ett PM så får du nummret! |
Jag bestämde mig för att testa Ratsit för första gången och gjorde en personupplysning på denna man.
Han har betalningsanmärkningar på 345 819 SEK, han är skyldig Kronofogden 28 893 SEK, hans taxerade inkomst för 2007 var 0 kr, 2006 tjänade han 6 091 SEK. Han har även ett utmätningsförsök på sig. Kandidat för Lyxfällan kanske? Ja, vad kan man lära sig av det här? Om ni ska göra affärer med okända personer, kolla upp dom innan! Jag kan förresten bjuda honom på dom där 300 kronorna, för han verkar behöva dom mycket mer än mig. |
Här skulle JAG gärna se att en moderator låser tråden, det finns ingen anledning att spy mer galla (vilket brukar bli resultatet i den här typen av trådar) alla har nog klart för sig, med presenterad fakta, att personen i fråga inte dyker upp här mer, har man haft affärer hos honom så är kf det enda alternativet, och även det verkar väl ha ganska mörka utsikter.
|
Inte mig emot, chanserna för oss som haft webbsidor hos honom att få våra pengar eller filer tillbaka är lika med noll.
Bara att bita ihop och lära sig av sina misstag! |
DAW om du gnæller øver300 kr så har du i slutændan ændå valt fel host.. du får ingen bra host før 300kr.. før det andra så får du skylla dig sjælv om du inte har haft backup på dina filer.
Ps Daw jag hittade 4-5 nummer på han genom olika kanaler.. och alla ær avstængda. Håller med Herr. Anka, Lås tråden, inget nytt matnyttigt om detta lær dyka upp ændå som tidigare sagt. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:58. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson