![]() |
Citat:
Om du absolut vill ha väska tycker jag att Vaja (www.vaja.com.ar) är att rekommendera, har köpt från dem förr. De har ingen väska till diamond än men du kan registrera dig så att de skickar ett mail när den finns. |
Citat:
|
Jag tänke mer på att skydda den från repor och ludd och det smidiga läderfodralet går inte att få tag på i Sverige, inte på de fem ställen jag provat. Skärmskydd av silikon hatar jag och då är det bara en väska eller ett fodral kvar.
En riktig man har Holmbergcase till sina prylar men det blir lite overkill till en mobiltelefon. ;) |
Hel nöjd med min HTC Diamond!
Skulle behöva ett program där jag kan föra körjournal, någon som har nått tips? |
Citat:
|
Jag skulle vilja använda HTC Diamond med GPS... Det följer väl inte med några kartor till den va? Är det värt att köpa något paket eller ska man vänta på någon uppföljare i stil med HTC P3300 Premium som har GPS med TomTom (för nuvarande har väl inte 3g)?
Eller så köper man ett tomtom-kit till Diamond.. Grejen är att jag redan har tomtom4, men det lär ju inte göra mig lyckligare i det här fallet, det funkar nog bara till min gamla pocketpc... Palla att betala för det där en gång till... |
Äntligen tillbaka från semestern..... :)
I morgon åker jag och investerar i en HTC! |
Snart får jag min iPhone - utan abonnemang. Blir mer och mer desperat för varje dag :P
|
Citat:
|
Citat:
Om någon är intresserad kan jag säkert importera till Sverige ;) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:42. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson