![]() |
Citat:
Det är väl på denna tiden man brukar ha många besökare i normal fall. |
Citat:
|
Trist att vonAnka inte är stabilare. Det verkar onekligen som att man inte bör köra något "kritiskt" på den servern.
Fan, jag hatar att byta webbhotell. |
Jahapp då missar man ett möte idag med sina kollegor. Allt detta för att jag ej kan komma in på webmailen och skriva ut all information jag behöver skriva ut :( fan allstå.
Dom har varit nere i 5 och en halv timme! :lol: :lol: :lol: Jag ringde upp för några minuter sedan till binero. Och A(pul) säger att vonanka kommer att bli mycket mycket stabilare och bättre då dom ska göra uppdateringar på den servern. Jag ger Binero en chans mars månad ut. Efter det så byter jag det får kosta vad det vill. |
Sa dom inte att Von Anka skulle bli stabilare redan vid förra stora "haveriet"?
|
J*klar!
Någon som ringt och frågat om var som hänt samt när servern kan tänkas komma tillbaka? Undrar om vi får kompensation... |
Citat:
|
Citat:
i eftermiddags och för cirka en halvtimme sedan. Vid 4-tiden sa dom att allt skulle fungera inom en timme. how about no :) |
Jag har fortfarande inte fått kompensation från förra gången då VonAnka havererade.
Man blir så trött på sånt här :( Känns som Binero har för många kunder och för lite personal... |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:30. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson