WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Nyheter (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   Aleborg - 1000 konton skänkes (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=22337)

Marcus 2007-07-24 18:21

Citat:

Ursprungligen postat av JonathanS
Citat:

Ursprungligen postat av Marcus
Jag tror inte du ska ha för höga förväntningar. Jag mailade supporten i torsdags, den 19/7 och har heller inte hört tillbaka.

Vi har faktiskt skickat svar till dig, men de svaren hade tydligen studsat pga felaktig konfiguration i den mottagande MTA:n. Har skickat en mer ingående förklaring till dig via PM.

Tack för hjälpen och åtgärden av problemet. Svarstiden från supporten var tydligen bättre än vad det ursprungligt verkade.

Studsande mailen berodde på SPF:s trubbiga sätt att identifiera avsändare (vid användande av email-forwarding).

pelrik 2007-07-25 10:34

Kommer inte ens in på deras hemsida juh =/
Gäller erbjudandet fortfarande??

deeflex 2007-07-25 14:36

pelrik: Jo det funkar. Jag reggade precis ett konto.

Obbe 2007-07-27 18:46

Citat:

Originally posted by deeflex@Jul 25 2007, 13:36
pelrik: Jo det funkar. Jag reggade precis ett konto.
Synd man inte läste detta snabbare och nappade , skulle testa det idag. Men alla konton var redan borta.
Hoppas det kommer fler snart

MRDJ 2007-07-29 18:26

hitils är jag mycket nöjd som kund hos aleborg, kommer garanterat att fortsätta köra mina tjänster hos aleborg

Knalli 2007-07-29 18:45

Samma här. Supporten är snabb å trevlig. Kommer defentivt fortsätta hos dom.

popjonas 2007-07-29 18:51

Citat:

Originally posted by Knalli@Jul 29 2007, 17:45
Samma här. Supporten är snabb å trevlig. Kommer defentivt fortsätta hos dom.

Verkar inte gälla om man använder meddelandesystemet i kontrollpanelen. Har inte fått svar på mina frågor som jag skickade i onsdags ännu. Inga akuta grejer (eftersom jag inte börjat jobba på det jag ska göra ännu), då hade jag nog försökt på fler sätt, men ett litet livstecken hade varit trevligt.

koala 2007-07-29 19:12

Har du inte fått något alls så är det nog något fel i stil med att ditt mailkonto blockerar mail från dem. Själv fick jag svar ganska fort, men dock inte så givande... Förstår att det är fullt upp med många nya kunder.

popjonas 2007-07-29 19:44

Citat:

Originally posted by koala@Jul 29 2007, 18:12
Har du inte fått något alls så är det nog något fel i stil med att ditt mailkonto blockerar mail från dem. Själv fick jag svar ganska fort, men dock inte så givande... Förstår att det är fullt upp med många nya kunder.

Nope. Inga blockeringar och inget i spamlådan.
Och 0 inkomna meddelanden i meddelandesystemet i kontrollpanelen.

Aleborg 2007-08-02 19:22

popjonas -> det systemet bör inte vara igång utan support[hos]aleborg.se ska användas, skicka med ditt kundnummer så får vi ta en titt på varför du kan använda det.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:30.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson