![]() |
Citat:
När det gäller återbetalningarna så får jag be dig kontakta [email protected]. Jag känner inte till vår rutin för detta riktigt än. |
Citat:
Istället får man reda på att registreringen gick in via er men via ert hemside formulär?? <_< Kommer det bli mer "ändringar" av datumar i förmån till andra personer eller kommer man framöver få ett kvitto med beställd domän samt DATUM så man kan se att allt stämmer? Nä nu har jag varit förbannad i snart ett dygn... dags att vila lite. |
Kruger, som jag förklarade för dig lite tidigare så är jag inte tillräckligt insatt i vår snapback-tjänst för att kunna besvara detta. Du har redan kontakt med oss och har ställt dessa frågor via e-post, du kommer få svar därigenom likaså. Ytterligare frågor om vår snapback-tjänst får ni mer än gärna skicka till oss på [email protected].
|
Vår tjänst är redan färdigutvecklad i dagsläget och inga ytterligare tips behövs, allraminst då tråden fladdrar ur ;)
Skapa gärna en ny tråd om andra tjänster och diskutera dom där, både enklare att hitta för nya läsare och lite renare utan annat snack om andra tjänster (återfinns i WN´s regler). Låst släckt och larmat. ;) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:38. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson