Danielos |
2015-02-04 13:03 |
Citat:
Ursprungligen postat av André.H
(Inlägg 20505991)
Forum har fortfarande en stark position paa marknaden - och konceptet fungerar val.
|
Ja, men samtidigt nej. Ett forum som har otrevliga människor och som tillåter träsktroll som spyr ut osämja och har dåliga moderatorer kommer förr eller senare tappa aktiviteten. Varför tror ni att alla gamla medlemmar som är kända har mer eller mindre slutat skriva?
Men om forumet innehåller trevliga positiva människor som ger och tar och har bra moderatorer fungerar det mycket väl som du säger. Huvudsaken är trollen inte tillåts att tala illa om andra och att alla respekteras, även om jag inkl. många andra har en agenda att vi behöver marknadsföra direkt eller indirekt våra företag för att överleva. Man kan faktiskt säga ifrån på ett civiliserat och respekterande sätt, vilket alla tyvärr inte gör.
nim som inte "tycker jag ska bry mig" och drar upp gamla saker som redan är överspelade och som inte ens vill säga vem han är tycker jag är ett bra exempel faktiskt, det är uppenbart att han hyser agg mot mig och vill svartmåla, även om man kan hitta ännu värre exempel. Men nim, jag förlåter dig :)
|