WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Feedback (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Nya missdomain.com (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1062597)

laststory 2014-09-28 20:13

Citat:

Ursprungligen postat av Frebjo (Inlägg 20499475)
Låter konstigt, skicka gärna faktura numret till mig så åtgärdar vi det och ser hur den lyckats hamna där så det inte kan inträffa igen.

Crystone (Online Group) har inget med Miss Domain att göra.

Så ni har inget alls med Online Group att göra? Absolut inga kopplingar alls ;)

Frebjo 2014-09-28 20:30

Citat:

Ursprungligen postat av laststory (Inlägg 20499487)
Så ni har inget alls med Online Group att göra? Absolut inga kopplingar alls ;)

Mer än att några på Miss Domain tidigare har jobbat där nej. Vi har inga kopplingar eller sammarbete med dem. :)

Ingo 2014-09-28 20:58

Citat:

Ursprungligen postat av Frebjo (Inlägg 20499474)
Vi söker absolut inte gratis arbetskraft här, vi har jobbat med att bygga upp hela nya missdomain i 1,5 månad. Sen testade vi under en vecka och åtgärdade det vi såg fel och lanserade sen.

Har ni testkört den under en vecka och inte upptäck alla dessa brister förrän vi skriver om de här?

Vet inte riktigt vad jag ska säga.

Frebjo 2014-09-28 21:47

Citat:

Ursprungligen postat av Ingo (Inlägg 20499496)
Har ni testkört den under en vecka och inte upptäck alla dessa brister förrän vi skriver om de här?

Vet inte riktigt vad jag ska säga.

Saker som ni har upptäckt har inte visats i vår testmiljö utan enbart kommit fram när miljön har gått live och vi har importerat all gammal data. Vi är så klart ledsna att ni uppfattar det som en misslyckad lansering och vi jobbar hårt med att åtgärda dom felen ni påpekar.

Med vänlig hälsning, Fredrik

x264 2014-09-28 21:59

Citat:

Ursprungligen postat av Frebjo (Inlägg 20499497)
Saker som ni har upptäckt har inte visats i vår testmiljö utan enbart kommit fram när miljön har gått live och vi har importerat all gammal data. Vi är så klart ledsna att ni uppfattar det som en misslyckad lansering och vi jobbar hårt med att åtgärda dom felen ni påpekar.

Med vänlig hälsning, Fredrik

Är de inte bättre att skjuta upp lanseringen då och hamna på en landingpage ?

Er testmiljö bör ju vara en replika av live-servern.

Ska ju inte vara några skillnader alls liksom.

Frebjo 2014-09-28 22:04

Vi kan tyvärr inte stänga ner då vi har flera tusen kunder som aktivt jobbar med sidan. Lanseringen var i onsdags och ingen av våra aktiva kunder har rapporterat några problem efter lanseringen. Problemen som upptäckts och rapporterats här började i helgen.

Så vi har därför jobbat aktivt hela helgen med att avhjälpa de fel som upptäckts och kommer fortsätta under morgondagen och veckan. Det är inge fel som får hela systemet och auktionerna att inte fungera utan mer småfel och buggar.

Ingo 2014-09-29 08:51

Ska bli intressant att få en redogörelse hur fakturan kan ha tillkommit och jag kan knappast vara den ändå som fått denna.

Sedan har fakturan en rad brister, men det är en helt annan historia.

Ni får anställa någon ny på Freelancer.com ;-)

Frebjo 2014-09-29 08:56

Citat:

Ursprungligen postat av Ingo (Inlägg 20499503)
Ska bli intressant att få en redogörelse hur fakturan kan ha tillkommit och jag kan knappast vara den ändå som fått denna.

Sedan har fakturan en rad brister, men det är en helt annan historia.

Ni får anställa någon ny på Freelancer.com ;-)

Hejsan,

Vår support kollar upp fakturan nu.

Vi har inte anställt något från freelancer.com utan vi har vår egen inhouse utvecklare här på Stockholmskontoret.

Ingo 2014-09-29 09:05

Citat:

Ursprungligen postat av Frebjo (Inlägg 20499504)
Hejsan,

Vår support kollar upp fakturan nu.

Vi har inte anställt något från freelancer.com utan vi har vår egen inhouse utvecklare här på Stockholmskontoret.

Nej jag menade inte att ni anställt någon där, men kanske att ni borde :-/

Fick ett mail igår vid 22 igår att ni omgående skulle ta tag i det, får se hur många timmar det kan ta att reda ut.

Ingo 2014-09-29 09:10

Tog igår och valde "Glömt lösenord" pgr av att det inte gick att logga in med sitt gamla lösenord och nu är det åter samma problem att det inte går att logga in.

Vill inte ens tänka på vilka säkerhetsbrister sidan kan ha.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:27.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson