![]() |
Citat:
Citat:
|
Citat:
Man betalar helt enkelt ganska mycket bara för att det ska vara ett halvätet äpple på locket. :p |
Citat:
|
Citat:
Ang Dell-datorn: Det var faktiskt just drivrutiner som fick mig att byta. Uppdaterade till nya drivrutiner och datorn fick totalt tuppjuck. :( |
Citat:
Det är väl konflikter mellan program som är det vanligaste problemet. Oftast går det att lösa relativt snabbt genom att Googla men det är ju ganska irriterande i längden. Varje gång jag installerar Skype måste jag exempelvis byta port för att kunna köra Wamp samtidigt. |
Där har du en poäng. Det som retar meja lite, är att apple bara kör me 1300 x 768 på sina 11" :are. En dator i den prisklassen bör ha 1900x 1200
Inget fel på min gamla macbook air , men den klara inte av spela upp filerna från video kameran. Problemet att köpa andra laptop är man kan få lika mycket skit där. Har man otur att köpa fel modell, så står man där med en massa problem, som ingen vill äga. Funderade ett tag på att köpa dell, men det kan inte garantera att ubuntu fungera på deras maskiner. Och jag vill ha ett UNIX besläkta os i mina datorer. Mac OS är UNIX och Linux Is Not UniX..:-) Citat:
|
Man behöver kanske inte vara fattig för man inte vill lägga en 10k på en dator. En del har andra utgifter, kanske har familj, då kanske en dyr dator inte är så piroterad.
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
1900x 1200 på en 11"?
Jag har 1440 x 900 på min 14,1" och det blir lite smått ibland tycker jag. Ibland måste man t.ex. zomma lite när man surfar för att det ska vara behagligt att läsa. Men det är givetvis guld att ha hög upplösning för det mesta och det var en de största anledningarna till att det blev just den datorn. De allra flesta datorer i samma storlek(14,1") har ju bara 1280x800 eller 1366x768. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:21. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson