![]() |
Man kan registrera 20 domäner åt gången och att skriva öppet om tricks i tråden är väl inte det smartaste :)
|
Citat:
Att ingen ännu upptäckt/kommenterat det bästa trickset som går att göra med detta erbjudande.. :) Förresten, går det att utnyttja erbjudandet fler gånger för samma person? I så fall är det här ju otroligt bra. |
Men vad fan. Riktigt, riktigt segt att startavgiften plötsligt försvinner efter att man beställt sina domäner.
|
Citat:
|
Citat:
Dessutom så följde dom ju bara alla råd dom fick här i tråden om att slopa avgiften, dom kan inte göra alla nöjda, ni valde dom ändå något som gör det ännu mer attraktivt för slutkunden. Det finns helt enkelt ingen punkt att klaga på här. |
Citat:
|
Citat:
Hehe då är du mer hängiven än vad jag är :) |
Citat:
|
Citat:
Jag kan bara inte se det så, företaget går ut med ett tungt rabatterat pris, (verkligen tungt rabatterat) och folk köper och är glad.. sen kommer dom med ett ännu bättre pris, och folk blir sur? någonstans i det hela tycker jag att man ska vara glad att man kunde ta del av tillbudet från första början och gjorde en rejäl kupp Ditt exempel skulle ju också innefatta allting du köper som sen kommer på rea? Det är ju ingen överraskning när man köper varan att den senare kommer att säljas på rea? |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:43. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson