![]() |
JimmyB: Rensar du "cookiesen" från affiliator så försvinner detta problem.
|
Citat:
Felet beror på en begränsning i hur mycket webbservern kan ta emot via request headern. Om man har väldigt många cookies på sin dator så försöker din webbläsare skicka alla cookies till servern och när storleken överstiger gränsen så blir det ett felmeddelande. Samma fel har diskuterats i TD-tråden på forumet. Rensa dina cookies så kommer det att fungera. Det är alltså ett lokalt fel för dig och inte för alla. En långvarig lösning är under uppbyggande. MVH Jimmie |
Va säger reglerna angående dem som uppmanar folk att klicka på annonser via en webbsida samt via sin blogg?
Vet nämligen en som gör det. |
> Jimmie,
Jag kan inte använda den funktionen ännu? (som jag syftade på i inläggeet 3 okt). Mvh Annika |
Hm.. har både mailat er support och skrivit här, men frå inget svar från Affiliator. Skulle gärna godkänna leads innan årsskiftet, men utan den här funktionen så fungerar det helt enkelt inte då det tar timmar och åter timmar....
|
Hej Annika,
Jag har inte tillgång till mailen just nu men jag lovar att återkomma till dig i mellandagarna med förklaring. MVH Jimmie |
Har någon fått betalt från affiliator dec. månad?
|
Personen bakom http://chillarn.blogg.se/ uppmanar folk att klicka på annonserna.
Se själva via sida http://chillarn.blogg.se/2008/december/712.html. |
Citat:
|
Citat:
Kolla runt här på webbsidan ser du att några har hängt ut enskilda människor i diverse trådar. Vad skulle det annars ha med att göra? Är det svårt att hålla musen över annonserna? Hade du gjort det hade du sett att det har med affiliator att göra. |
Ljustjejen - Det är otroligt patetiskt av dig att försöka läxa upp mig om hur Wn fungerar, kolla på min profil innan du säger något.
Ang. hennes annonser - Det är endast google ads vad jag kan se. |
Mod + radera + OT + back to ont?
|
Citat:
|
Affiliator svarar inte på supportärenden...har gått över en vecka + 3 meddelanden, inget svar. Semester?
|
Har fått kännedom när folk klickar på bidster.com kommer de till en webbsida med texten /undefined i slutet av en av mina webbsidor.
Har kollat koden men hittar inget fel i koden för bidster.com. |
Citat:
|
Måste fråga er här på WN, när ni laggt upp en banner, hur lång tid tog det för er för att få impression-statisik då? Jag ställde den frågan till Affiliator och svaret är att det är en fördröjning nu men statistiken samlas in och kommer dyka upp på ditt konto.
Ska det ta 1 vecka för att ens veta om statistiken fungerar? Jag kanske hänvisar massa kunder utan att få ett korvöre för det, hur f*n vet jag det? mephisto73 och elitasson: nä dom har svarat 2 ggr för mig på 4 dagar. |
OM man nu skulle bli avstängd från något program så skickas det inte ut något meddelande av det. Man får ej heller någon orsak.
Jag har utfört mängder av sales till 8-9 program som jag nu ser inte ger någon provision. Det är ren ut sagt uselt att man inte blir uppmärksammade på detta. Jag har ingen lust att göra gratis reklam för ett antal webbshoppar. Vad har Affiliator för kommentar på detta!! |
Hur går det januaris utbetalning? Det är den 8 februari idag, alltid samma sak <_<
|
När görs utbetalningar från Affiliator?
|
Citat:
|
Det är lite tråkigt att flera har annonser på ett annat språk. T.ex. Finansbet, som jag gärna har annonser för, skriver allt material på norska.
Inte så attraktivt för min, svenska, sajt. |
Jag har försökt avsluta ett program via affiliator, samt sända ut nyhetsbrev till affiliatorerna om detta, men får ingen respons. Snälla om någon från Affiliator ser detta kontakta mig gärna.
|
Swecat: Jag har mailat dig.
|
tackar, väntar på mailet
|
Seriöst fungerar verkligen trackingen och statusuppdateringen på saldot? Har stått på samma summa länge nu. Antingen har jag extrem otur eller så är det något fel, på alla andra affiliate-nätverk kommer intäkterna in som de ska :S
|
Har haft samma problem som pokerstjärna, inga avslut på en vecka (3-12 mars c:a), efter påstötning så fick jag svaret att det berodde på problem hos affiliateprogrammet, och sedan började avsluten ramla in igen - får se om det fortsätter.
|
Citat:
|
Citat:
Problemet som mephisto73 beskriver berodde inte på ett fel hos Affiliator utan kundens köp-funktion fungerade inte så inga köp gick att genomföra hos kunden vilket ledde till att inga ordrar kom in till Affiliator. Pokerstjärna: Vi har inga trackingproblem utan ordrarna rullar in som vanligt, om du mailar mig så ska jag ta en extra titt på ditt konto för säkerhets skull. |
Jag är grymt besviken på affiliator, deras support är under all kritik då de inte svarar på mail eller så tar det över en vecka om man skickat in en fråga till kundsupport.
|
Citat:
|
Citat:
TeamWineMaster, hittar inget konto för din sajt så jag kan inte kolla upp statusen på ditt ärende. Du kan maila mig din registrerade webbplats så ska jag kolla upp det. MVH Affiliator |
Citat:
|
[quote]Originally posted by Affiliator@Mar 19 2009, 15:29
Citat:
|
[quote]Originally posted by pokerstjärna@Mar 19 2009, 20:26
Citat:
Jag kan tyvärr inte göra mer än så, det räcker med att du mailar tillbaka ditt korrekta namn alernativt den e-postaddress du använder när du loggar in. Thomsson: Absolut, det var otydligt från vår sida. MVH Affiliator |
Någon mer än jag som inte kan se statistik efter den 24 mars?
|
När sker utbetalningen?
|
Hej,
Statistiken bör vara uppdaterad för ditt konto nu Thomsson. Hnn: Utbetalningen skickas till bank idag efter att vi stämt av dom sista fakturabetalningarna med vår betalningsleverantör. MVH Affiliator |
Vissa program släpar minst en månad med sina utbetalningar...jobbar ni med det?
Jag har skickat upprepade ärenden till supporten utan svar. |
Citat:
Vi anlitar sedan 1 september 2008 en betalningsleverantör som automatiskt skickar påminnelse, inkasso och därefter till KFM och vi följer kontinuerligt upp de rapporter vi får från vår betalningsleverantör. MVH Affiliator support |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:26. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson