![]() |
Citat:
|
Citat:
Men jag har en annan fråga. Luftgrop-programmet har slut på sin prepayment-balans, men varför i h*lvete slutar deras statistik visas för det... Mycket dåligt eftersom jag kör en rewardsajt och kan då inte dela ut poäng till folk som har utfört luftgrop-erbjudandet, eftersom jag inte får någon info från TD. |
En kompis till mig har försökt att verifierat sin sida nu flera ggr hos er utan att det funkar, han har gjrot alla som man ska men endå så funkar det inte. Och när han mailar er om problemet så svarar ni heller. Så om det är någon här på TD som ser detta så kan ni skicka ett PM så får ni hans webbadress.
|
Citat:
|
Citat:
Det beror på att American Express under en period provar andra kanaler i mediemixen för att jämföra och utvärdera, men de kommer självklart att komma tillbaka och köra affiliateprogram i framtiden. Hälsningar TradeDoubler |
Citat:
Citat:
|
Någon som fått utbetalningen från TradeDoubler denna månad än?
|
Japp, kom som vanligt tror jag.
|
Jag fick maila och påminna för att få ut mina pengar denna månad.
|
Vad har hänt med tracking-statistiken för TD? Verkar sega något oerhört och får inte fram allt, och det började igår?
Någon annan som upplever samma sak? |
Citat:
|
Citat:
Tyvärr stämmer det att vi just nu har en fördröjning i statistiken, all spårning sker dock fortfarande och våra tekniker jobbar på att lösa problemet så fort som möjligt. Fördröjning per 1 april kl. 14:50: Event type/Last updated Lead & sale/20h 56m Impressions/2h 45m Unique visitors/21h 17m Clicks/2h 45m Informationen ovan finns alltid tillgänglig genom att köra valfri rapport och klicka på "Last updated: Read more" Vi ber om ursäkt för eventuella besvär. Hälsningar TradeDoubler |
...stänger ner sitt affiliateprogram.
Har fått ovanligt många mail från Tradedoubler, med den rubriken, den senaste tiden. Är det lågkonjukturen som spökar? Kanske inget extremt än men Halens, Yello Strom, re:member, American Express, Eniro har på kort tid stängt ner alt pausat. Känns lite oroande. Jag saknar framför allt Ellos... det var en trevlig partner. |
Jag hittar inte Parlino på mitt Tradedoubler konto...Vart har det tagit vägen?
Jag har sökt på Parlino men hittar inte det, gått in på mina program men hittar inte det..hjälp uppskatas! |
Parlino har stängts av, därför hittar du det inte. Gick ut mail om detta slutet av september 08.
|
Citat:
|
Nu har det tagit över en månad på att få svar på enkla frågor.
Är ni underbemannade eller vad är problemet? |
Citat:
Vi jobbar på att besvara alla ärenden och hoppas ha en kortare svarstid inom kort. Skicka ett PM med ditt ticket id (ärendenummer) så ser vi till att behandla ärendet. Vi nås även via telefon på 08 40 50 700. Hälsningar TradeDoubler |
Vad hände med den ersättningen alla publishers skulle få av Svenska Spel när det gick snett i några dagar? Vi saknar många tusenlappar från Svenska Spel.
|
...och med programmet PAF som gick ner för kanske ett år sedan?
Har hört att ni fått in en del av pengarna, men vi har inte fått vår del av dessa! |
Citat:
Kompensation har utbetalats till alla publishers som genererat leads perioden 10/6/08 - 10/22/08. Om du inte har fått en kompensation beror det förmodligen på att inga leads genererats denna period. Hör av dig till oss med ert sajtnamn antingen via supporten (Välj Svenska Spel i formuläret) eller via ett PM om ni inte tycker att detta stämmer. Hälsningar TradeDoubler |
Citat:
Den 24 novemeber 2008 posta vi nedan på WN: Citat:
Hej, Vi har tyvärr inte lyckats få någon inbetalning under året. Däremot har vi fått rätt att mäta ut dessa fodringar av inkasso/kronofogden. Men det finns nu inget värde att mäta ut, därav har vi inte utnyttjad denna möjlighet utan försöker få in detta så fort bolaget genererar intäkter i stället. Hälsningar TradeDoubler[/quote] Vi har sedan dess tyvärr inte fått några delbetalningar, när vi erhållit full betalning kommer detta att utbetalas. Hälsningar TradeDoubler |
Hej,
när kommen resultaten för Bythjuls tävling som hölls under April, d.v.s störst procentuella ökning av avslut mellan mars och april månad? |
Det verkar vara rätt ordentligt underbemannat på supporten.
Har hört av mig ett antal gånger i ett par olika ärenden men får inget svar alls eller svar efter riktigt lång tid. |
Citat:
Resultatet håller på att sammanställas och kommer denna vecka. Hälsningar TradeDoubler |
Citat:
Vi jobbar för fullt på att besvara alla ärenden. Skicka ett PM med ditt ticket id (ärendenummer) så ser vi till att behandla ärendet. Vi nås även via telefon på 08 40 50 700. Observera att vi prioriterar ärenden som inte besvaras i vårt Support Center. Hälsningar TradeDoubler |
Någon här som vet om man, via TDs hemsida, kan ändra från privatperson till företag hos TD?
|
Jepp, det är bara att maila supporten.
|
Är siffrorna på TD exkl. moms eller inkl. moms?
|
Citat:
|
Från kvällens utskick ifall nån missade...
Citat:
|
Det var på tiden att tradedoubler började med intressebaserade annonser. Varför väntade man på google innanman körde igång?
|
Det kanske inte gick så bra det där... har laggat tokigt mycket sen igår morse. Över 5 timmar på UV och Sale/Lead nu :(
|
Om ett utbetalningstillfälle har blivit missat p.g.a ett felaktigt kontonr kan man ändå få ut pengarna igen ett annat datum eller måste man vänta till nästa?
Det är väldigt viktigt, man tycker ju att det inte borde vara några problem. |
Citat:
|
Citat:
Ska nog få rätt på detta, har mailat TD också. |
Någon som har haft problem kring spårningen med Telia/Telenor?
|
Citat:
Gällande Telia har vi till vår kännedom inga problem med spårningen, vi har kollat extra nu och kan inte se något avvikande i programmet, kontakta gärna supporten med mer detaljerad information. Telenor har haft spårningsproblem mellan den 5:e till 8:e juni och vår teknik avdelning håller just nu på att säkerställa att spårningen fungerar som den ska igen. Kompensation kommer att sättas in i de konton som blivit drabbade av detta, ytterligare information kommer att skickas till Telenors publishers. Hälsningar TradeDoubler |
Ni har en del annonsörer som inte verkar ha någon betalningsmoral alls. Ett exempel är Mobillån som nu legat nere i flera veckor och det är inte första gången. Vilket inte alls är acceptabelt. Att ni också stänger ned all statistik för affiliaten under tiden gör inte saken bättre.
Vi är ett gäng på 5 st företag som arbetar med bland annat detta affiliateprogram och flera av oss har mailat er utan svar. Och vi vill alla få ett besked om vad som händer, speciellt eftersom flera bland dessa företag har stora omsättningar i dessa program. Snart är det dags för utbetalning från er vilket betyder att stora delar inte kommer med om denna aktör inte betalar. |
Är också väldigt less på Mobillån.se, har kört dem under en längre tid och de har väldigt ofta haft slut på prepayment 30-50 dagar (efter 60 dagar försvinner "pausade" transaktioner hos TD). Man tycker att program som har öppen keyword-policy inom ett område som SMS-lån borde ha förstått att det blir svårt att balansera för keyword buyers med statistikpauser på över en månad. Finns tyvärr inga andra (bra konverterande) program för sms-lån som har öppen keyword-policy, annars skulle jag bytt för länge sedan.
Tycker TD i alla fall borde kunna rapportera hur många sales som kommit in, trots att programmet är pausat... sen är det väl inte hela världen att utbetalningen släpar en månad. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:40. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson