![]() |
Ha ha ha, nice marknadsföring..
|
Jag får utslag av hans misshandel av svenska språket. Kan man inte gömma trådar så man slipper se dem?
(Och nej jag kan inte låta bli att kika på vad som skrivs här då det är väldigt underhållande läsning) :) |
Kan han inte rippa ett seriöst och stort företag som har noll tollerans för brott mot upphovsrätten. Jag vill se konsekvenser för detta ignoranta beteende.
|
Upp med denna perfekta tråd!
Citat:
|
Var skulle han få 2 500 kr ifrån? Tradedoubler/Double-reklam på sina enorma sidor? :D :D :D
|
Citat:
:rolleyes: |
Citat:
Såvida du inte fått något nytt/skoj spam att tilldela Citat:
Skulle fallet vara så att denna otroliga historia skulle vara the fat truth, så kan det inte vara kul att höra det? Haha Spindeln, din syster blev mördad :D :D |
Citat:
Förövrigt, underbar tråd :) |
Citat:
Min mening var att det är inte så väldigt trevliga ord han skriver hur som helst. Webmaster Network - vi hånar din döda syster! osv.. Blir bara inte bra |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men personer som jag kanske kan ta illa åt vid sådanan skämt. Inte precis några vackra ord du pillat fram :-) Som sagt. väldigt opassande bara... |
Jaja... Har skickat till admin nu så att de tar bort mitt inlägg så du slipper ta illa vid.
|
Jävligt lång tråd har detta blivit hur som helst. Hur matas den på egentligen? Och den döda systern är nästan lite på gränsen. Men är killen en komplett mytoman eller är det något som har stämt? För övrigt, är han överhuvudtaget kvar, eller bortskrämd?
|
Citat:
Edit: inlägg är dumt att ta bort, klart man skall kunna ha kvar historik. Jag delar inte samma forum-politik som raderarna :rolleyes: |
Lite uppdateringa här då.
DW Media har nu en ny hemsida, den finns både på engelska och svenska. Som ni alla vet är ju mikaels förklaring på den dåliga svenskan att han faktiskt kommer från USA. Såhär skriver han på sin svenska sida Citat:
Här är från den engelska sidan Citat:
|
Altså, jag skrattar så jag gråter...
Citat:
|
HAHAHA
Och på den svenska sidan finns det ett menyalternativ som heter "Press", den engelska översättningen har blivit "Squeezer" |
Hahahaha :D
Han kan ju verkligen inte ha bott i USA! :D |
Citat:
Hittar dock inte den engelska sidan, var finns den? OMG! Hittade den nu och det stämmer ju för fasiken! HAHA! http://www.dwmedia.biz/ Ni måste läsa pressmeddelandena! :D Citat:
|
lol
Någon som vet om de har några kunder? Måste krävas enormt med mod för att våga bli kund. |
Citat:
ENGELSKAN NÅGONSIN |
Kan det möjligtvis tänkas att han använt något ganska dåligt direktöversättningsprogram för att temporärt få upp lite engelska sidor tills han formulerat korrekta texter?
... Verkar inte så tyvärr. *Gråter* |
Det här är ju någon som suttit med ett lexikon och inte ens kunnat förstå vad han/hon läser. Riktigt jävla uselt. Inte ens kompisens 11-åriga unge skriver så usel engelska.
Babelfish översätter fasen så mycket bättre än det där dessutom. |
Jag dör... "We drops new service with webbastard smtp server"
Jag får kramp i magmusklerna av skratt. |
hahaha helt otroligt, nog det bästa pressmeddelande jag läst på länge!
|
"As shall we try do yours as satisfied that probably."
Haha, galet roligt! |
Om företaget hittar man från länk med ankartexten: if
:D |
Fan man kanske skulle slå till med ett konto...eller INTE! he he
Hans support personal som jobbar dygnet runt samt hans advekater måste ju stava lika illa eftersom dom inte påpekat detta.... |
Lyteskomiken strålar. Om det inte vore för den uppmärksamhet ni ger honom så skulle det ha tynat bort för länge sedan.
Tycker det ger dålig smak i munnen att så många pekar finger och skrattar. |
Ja ni, är man dålig på engelska så ber man om hjälp angående det.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Satt och kollade lite i senaste numret av tidningen Datormagazin.. såg att hans webhotell DW Media fanns med i en lista över webhotell där, se om han får många nya kunder nu då :D Köp 1 år så bjuder dom på 2 månader, helt gratis! :)
|
Citat:
Iaf inte enligt vad du skriver. Är något gratis så skall du inte betala för att få det. Gratis är gratis. På köpet är något annat. |
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:12. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson