![]() |
-hallon.nu , får inleda snappningskarriären :) ;)
|
Citat:
|
Tackar @SysXpl, nej det ska det inte vara. Men oavsett om man tänkt sälja hallonbuskar, mobiltelefoni eller annat, så kan man ju alltid inkomma med ett bud :) ;)
Citat:
|
Lyckades vinna Vattenskoter.se idag
|
Lyckades snappa annons.nu någon som vill annonsera? ;P
|
Citat:
Kunde väl bara gjort om sidan till en recensionssida av dejtingsajter typ. Lär ju få in några tusen besök per år bara genom namnet. |
Vet inte om .EU är eller någonsin varit speciellt populärt i Sverige men snappade Pengar.eu nyss.
Får väl slänga ihop en landningssida med snabblån eller något liknande på den. |
Vet inte om det räknas men "snappade" fråga.nu, domänen var dock ledig så det var inte en riktig "snap".
|
webbutiker.se blev jag glad för :-)
|
Betalade två hundralappar för:
- Chip.cards - Robo.bar - Cupid.dating P.s. Kuriosa är att Mike Mann har Chipcards.com till salu för 720.000 kr. Hans domän är i nuläget uppenbart mkt bättre än min, men ändå kul. |
bibliotekarie- Se
jourelektriker- Se Bra eller bä :D |
gratulerar rymdwebb och den som snappade seo punkt se imorse!!
|
Man undrar ju samtidigt vad det var för tokstolle som lät domänen förfalla
|
Citat:
|
Lär ha varit smärtsamt för den som glömt förnya seo.se :p Har dock för mig någon äldre kille ägde den förut. Någon som vet vad de fick betala för seo.se hos rymdweb? Budet borde väl ha varit ganska högt.
|
Citat:
|
Ja, galet att droppa Seo.se. Men generellt:
Även folk med domäner dör, eller blir svårt sjuka (vilket jag naturligtvis inte hoppas är fallet här). Det är inte alltid efterlevande/anhöriga har koll på ett eventuellt värde. Alternativt så saknar de intresse och/eller inloggningsuppgifter. |
Ja seo.se var en riktigt oväntad och fin drop - men det har varit en ganska stor drop på .COM-sidan i dagarna också, någonting så ovanligt som en .COM på tre tecken: fdj.com
DropCatch.com lyckades klippa den, och där är det auktionsförfarande om det är flera som har bokat domänen. Auktionen har just nu passerat $25 000 USD, men den pågår i två dagar till ifall någon känner sig sugen: https://www.dropcatch.com/Domain/fdj.com |
FDJ borde gå för mkt pengar. Rätt köpare är det lätt 1M SEK iaf.
|
se domänen sökalån blev jag nöjd över :-)
|
snappade isms.se
har inte lyckats få reda på ifall det är ett registrerat varumäker eller bara en generell förkortning. någon som har koll? |
Citat:
|
julgåva.se och julgava.se
Vad tycker ni? man kanske kan driva dropship, blir det lönsam? |
ex -pert b utik-en punkt sverige
Ingen riktig snap men såg att domainbrookers droppat den för ett tag sedan. EDIT: Vart köper ni billigast .SE domäner? Inte hittat något under 150kr/år inkl.moms |
Citat:
|
Citat:
Borde nästan ha en tråd om aktuella kampanjer. mvh |
Citat:
|
Grattis till den som igår via rymdweb lyckades snappa svenskv****.se... om det är någon här som gjorde det och inte betalade alltför mycket för domänen, så kanske jag kan få erbjuda några tusenlappar till för den? Hör av er i så fall!
|
Vinstpott.se borde väl vara en vinstpott 💰 💰 💰
|
Jag tycker det är konstigt att inte fler bra domäner droppas i dessa tider.
|
Citat:
|
Citat:
;;;; |
Citat:
|
Order.nu snappade jag några veckor sen, vad tycks? 😁
|
Juli var en rätt kass månad för mitt snapperi. Den enda jag gillar skarpt är salmon.fishing:
- muaroi.com - viky.org - matto.org - mad.blue - salmon.fishing - pasta.one - domaining.one |
ja den var inte dålig!
själv snappade jag dessa svenska bla. glödlampor lysrör fysioterapeut fotterapeut healing sofie |
I augusti fokuserade jag (igen) på dessa "nya" tok-ändelser. :D Jag gillar de tre första. De andra är väl sådär:
- project.place - promise.land - dr.legal - boat.monster - chess.monster - ganja.monster - camera.monster - supreme.green - computer.place - chin.win - smoke.trade - peace.army - pay.voyage - retro.technology |
Sorry för sent svar...
Många fina där! De två sista gillar jag skarpt! Citat:
|
Fina domäner ni fått tag på!
Nöjd med några av mina senaste också: tangentbord.se barnskor.nu avståndsmätare.se bostadspriser.se |
bypass . s e dock vet jag ej om det blev en Lyckad snappning :D
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:24. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson