![]()  | 

-hallon.nu , får inleda snappningskarriären :) ;) 
	 | 

Citat: 

| 

Tackar @SysXpl, nej det ska det inte vara. Men oavsett om man tänkt sälja hallonbuskar, mobiltelefoni eller annat, så kan man ju alltid inkomma med ett bud :) ;)  
	Citat: 

| 

Lyckades vinna Vattenskoter.se idag 
	 | 

Lyckades snappa annons.nu någon som vill annonsera? ;P 
	 | 

Citat: 

Kunde väl bara gjort om sidan till en recensionssida av dejtingsajter typ. Lär ju få in några tusen besök per år bara genom namnet.  | 

Vet inte om .EU är eller någonsin varit speciellt populärt i Sverige men snappade Pengar.eu nyss. 
	Får väl slänga ihop en landningssida med snabblån eller något liknande på den.  | 

Vet inte om det räknas men "snappade" fråga.nu, domänen var dock ledig så det var inte en riktig "snap". 
	 | 

webbutiker.se blev jag glad för :-) 
	 | 

Betalade två hundralappar för: 
	- Chip.cards - Robo.bar - Cupid.dating P.s. Kuriosa är att Mike Mann har Chipcards.com till salu för 720.000 kr. Hans domän är i nuläget uppenbart mkt bättre än min, men ändå kul.  | 

bibliotekarie- Se 
	jourelektriker- Se Bra eller bä :D  | 

gratulerar rymdwebb och den som snappade seo punkt se imorse!! 
	 | 

Man undrar ju samtidigt vad det var för tokstolle som lät domänen förfalla 
	 | 

Citat: 

| 

Lär ha varit smärtsamt för den som glömt förnya seo.se :p Har dock för mig någon äldre kille ägde den förut. Någon som vet vad de fick betala för seo.se hos rymdweb? Budet borde väl ha varit ganska högt. 
	 | 

Citat: 

| 

Ja, galet att droppa Seo.se. Men generellt: 
	Även folk med domäner dör, eller blir svårt sjuka (vilket jag naturligtvis inte hoppas är fallet här). Det är inte alltid efterlevande/anhöriga har koll på ett eventuellt värde. Alternativt så saknar de intresse och/eller inloggningsuppgifter.  | 

Ja seo.se var en riktigt oväntad och fin drop - men det har varit en ganska stor drop på .COM-sidan i dagarna också, någonting så ovanligt som en .COM på tre tecken: fdj.com 
	DropCatch.com lyckades klippa den, och där är det auktionsförfarande om det är flera som har bokat domänen. Auktionen har just nu passerat $25 000 USD, men den pågår i två dagar till ifall någon känner sig sugen: https://www.dropcatch.com/Domain/fdj.com  | 

FDJ borde gå för mkt pengar. Rätt köpare är det lätt 1M SEK iaf. 
	 | 

se domänen sökalån blev jag nöjd över :-) 
	 | 

snappade isms.se 
	har inte lyckats få reda på ifall det är ett registrerat varumäker eller bara en generell förkortning. någon som har koll?  | 

Citat: 

| 

julgåva.se och julgava.se 
	Vad tycker ni? man kanske kan driva dropship, blir det lönsam?  | 

ex -pert b utik-en  punkt sverige 
	Ingen riktig snap men såg att domainbrookers droppat den för ett tag sedan. EDIT: Vart köper ni billigast .SE domäner? Inte hittat något under 150kr/år inkl.moms  | 

Citat: 

| 

Citat: 

Borde nästan ha en tråd om aktuella kampanjer. mvh  | 

Citat: 

| 

Grattis till den som igår via rymdweb lyckades snappa svenskv****.se... om det är någon här som gjorde det och inte betalade alltför mycket för domänen, så kanske jag kan få erbjuda några tusenlappar till för den? Hör av er i så fall! 
	 | 

Vinstpott.se borde väl vara en vinstpott 💰 💰 💰 
	 | 

Jag tycker det är konstigt att inte fler bra domäner droppas i dessa tider. 
	 | 

Citat: 

| 

Citat: 

;;;;  | 

Citat: 

| 

Order.nu snappade jag några veckor sen, vad tycks? 😁 
	 | 

Juli var en rätt kass månad för mitt snapperi. Den enda jag gillar skarpt är salmon.fishing: 
	- muaroi.com - viky.org - matto.org - mad.blue - salmon.fishing - pasta.one - domaining.one  | 

ja den var inte dålig! 
	själv snappade jag dessa svenska bla. glödlampor lysrör fysioterapeut fotterapeut healing sofie  | 

I augusti fokuserade jag (igen) på dessa "nya" tok-ändelser. :D Jag gillar de tre första. De andra är väl sådär: 
	- project.place - promise.land - dr.legal - boat.monster - chess.monster - ganja.monster - camera.monster - supreme.green - computer.place - chin.win - smoke.trade - peace.army - pay.voyage - retro.technology  | 

Sorry för sent svar... 
	Många fina där! De två sista gillar jag skarpt! Citat: 

| 

Fina domäner ni fått tag på! 
	Nöjd med några av mina senaste också: tangentbord.se barnskor.nu avståndsmätare.se bostadspriser.se  | 

bypass . s e  dock vet jag  ej om det blev  en Lyckad snappning :D 
	 | 
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:57. | 
	Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson