![]() |
Jon A
Jag e föredetta Umebo, tillbringar nog hela Juli i Umeå och gillar att grilla. |
Nämnde någon Umeå? Hemstaden!
|
Tyckte va rätt mysigt att man planerar på helgen då Hultsfred är. :)
|
Citat:
Thomas |
Kan inte. Inspelningen av Riket kör hela juni.
|
+--------------------------+---------
| Mats --------------------| 25+ | Thomas ----------------| 25+ | Piru ---------------------| 18 | Jens --------------------| 23 | Davve ------------------| 25+ | PatrikWeb -------------| 19? | Villjam ------------------| 25+ | Clarence ---------------| 22 | Tobbe ------------------| ~25 | Hedberg ---------------| 25+ | Micke04 ----------------| 21 | Zn4rK ------------------| 16 | Xyzi ---------------------| 17 | Tobias Turesson ------| 20 | ConnyFox --------------| 21 | Jonas -------Prel.-------| 22 +--------------------------+----- |
Skulle behöva nån grafik till detta att lägga på indexsidan, så inget som vill komma missar det.
Skulle även samordnat resor från sthlm osv ... buss eller liknade ... Thomas |
Skulle ju även kunna dra upp en ny "sticky" tråd, där dem som inte skrivit på kan fortsätta med det. Så slipper dem läsa igenom 6 sidor och den är högst upp.
|
Kan eventuellt tänka mig att hänga på om jag inte har något annat för mig vilket jag egentligen inte vet än, är ju en del festivaler att åka runt till i sommar också.
Mvh, Viper |
Går bussen förbi Norrköping??
Någon kan ju dra gunderna i ASP för mej klockan tre på natten. ;) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:05. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson