![]() |
Citat:
Jag tillhör mer den gruppen utav människor som helst vill se APB gå under med dunder och brak. |
Citat:
Han kan inte komma och sno massa servrar utan att kolla att innehållet är korrekt med det dom söker... Han har blivit en hatad offentlig person på 1 dag. Nästa vecka är han glömd tills nästa gång han är lika korkad.... Mest pga. att han har blivit en frontfigur för APB... |
Citat:
"Han kan inte komma och sno massa servrar utan att kolla att innehållet är korrekt med det dom söker..." De tog inga servrar, det var polisen som kom dit senare och hämtade dem. |
Citat:
Föreställ dig själv i hans situation. |
Citat:
Och "han" kan inte komma och "sno" servrar nej, självklart inte... och det är ju inte heller vad som hänt, så det är ju lugnt... Jag gillar inte heller de metoder som APB verkar använda, men det betyder inte att man ska vara flera gånger värre själv... |
2 bifogad(e) fil(er)
MSM64/G8Xi-Port 1:4 -- Bahnhof (AS8473)
System: zaphod.t4.sto.arrowhead.com in Solna Maintainer: [email protected] Description: MSM64/G8Xi-Port 1:4 ifType: ethernetCsmacd (6) ifName: 1/4 Max Speed: 1000 Mbit/s |
Citat:
Är det rätt att tracka telefonförsäljare när dom ringer? Är det rätt att skjuta på poliser? Lägg ner. |
2 bifogad(e) fil(er)
Efter beslagen idag fortsätter jakten på personerna bakom superarkivet - och misstankarna riktas främst mot Bahnhof.
- De här servrarna har så vitt vi vet stått mitt i lokalen, märkta med piratsymboler. |
Citat:
Vad är det här? Som om ingen här laddar ner copyrightskyddat material... |
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:25. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson