![]() |
Citat:
http://dl.getdropbox.com/u/6150/3207...54c69707_o.jpg |
Oj, vad du reagerar hårt bara för att man inte håller med dig. ;)
Citat:
Citat:
claesm lilla bild visar verkligen hur fel det kan bli när man tänker enkelspårigt. Vidhåller att det finns flera saker att ta i beaktning innan man beslutar om poliserna ska avskedas på grund av några uttalanden i slutet sällskap. Respekterar era svart/vita åsikter men håller inte med. |
Citat:
|
Personligen gillar jag att åskådliggöra brister i logik med Underpants gnomes förklaring av deras flöde från att hämta kalsonger till pengar i kassan. Det påminner ganska mycket om t.ex. landsting och kommunal verksamhet.
Tyvärr fungerar inte kalsongteorin här, Jan Erikssons kod fungerar däremot ypperligt. EDIT: Underpants gnomes finns med i ett avsnitt av South Park |
Citat:
:) Citat:
Två citat som jag gillar, <!--QuoteBegin--François-Marie Arouet de Voltaire (1694-1778) @ Jag hatar dina åsikter men är beredd att gå i döden för din rätt att framföra dem. [/quote] <!--QuoteBegin--Alexandre Dumas d.y. (1824-1895)[/i] Diskutera aldrig. Man omvänder ingen. Åsikter är som spikar: ju mera man hamrar på dem, desto hårdare sitter de. [/quote] |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:47. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson