![]() |
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Tror att det är ännu ett fel Proinet har gjort nu och förut, de ger inte ut någon information till sina kunder och när de väl säger något så uppger de ett datum eller en tid som arbetet ska vara färdigt på. Det är dumt, det ger upphov till en hel del förhoppningar och framför allt förväntningar som man kanske inte kan fylla.
Bättre är det att gå ut med information, som inte behöver spänna över flera A4-sidor, varannan eller var tredje timme med en statusuppdatering och inte förräns man i princip är färdig så ger man en tid för release. |
Jo, det kan jag verkligen hålla med om. Infon har varit sjukt dålig. Bara en rad då och då tar inte många sekunder. Och i dagens samhälle kan man göra det mesta med telefonen om dom nu inte skulle ha nån dator i närheten (vilket jag skulle tycka vara väldigt konstigt).
|
Tycker att vi som fortfarande är kunder hos Proinet skall gå samman och göra en polisanmälan mot sabotörerna vi också. Hade Kjetil i mobilen under en minut för en stund sen och det var något han uppmuntrade. Ju fler som anmäler desto högre prioritet har ärendet, även om det redan har rätt hög prioritet. Vad tycker ni?
|
Go proinet!!
No chance in HELL att jag tänker lämna Proinet bara för en sån här skitsak. Förlorad inkomst är skitsamma. Tänkte inte ge mig för socialt obegåvade snorungar som kallar sig själv hackare. Citat:
Men detta problem kvarstår hos mig fortfarande: Vad ska det stå på anmälan? Edit: La till citat och svar. Edit2: La till fråga också... dooh! |
Citat:
|
Väl talat stareye och Cos. Det är extra vidrigt att det verkar vara en attack mot just Kjette, och inte vanliga skitungar som bara vill jävlas rent allmänt...
Edit: Alltså: sign me up for teh polisanmälan ;) |
Citat:
/ Lammet |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:46. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson