WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Downtime på Binero? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=26451)

htiawe 2008-02-17 16:15

Men herregud Jimmy. Du driver en blog och som jag kunnat förstå så är det inget du baserar din inkomst på. Lägg upp din site och se hur det fungerar, med tanke på hur många av WNs medlemmar som har ett konto hos Binero så borde forumet vara fyllt till bredden med elaka trådar om saker och ting inte fungerade.

All tid du lägger på att leta det perfekta webbhotellet skulle du kunna lägga på att uppdatera din blog istället.

JimmyOh 2008-02-17 16:33

Citat:

Originally posted by htiawe@Feb 17 2008, 17:15
Men herregud Jimmy. Du driver en blog och som jag kunnat förstå så är det inget du baserar din inkomst på. Lägg upp din site och se hur det fungerar, med tanke på hur många av WNs medlemmar som har ett konto hos Binero så borde forumet vara fyllt till bredden med elaka trådar om saker och ting inte fungerade.
All tid du lägger på att leta det perfekta webbhotellet skulle du kunna lägga på att uppdatera din blog istället.

Men herregud på dig själv... Jag har väl ändå all rätt i världen och ifrågasätta en massa downtime? Det perfekta webbhotellet existerar inte, så är det bara.

Och nej, min blogg (som jag för övrigt inte har någon) drar inte in några pengar men jag jag drar in mina pengar via andra webbplatser, och jag vill inte att något ska vara otillgängligt ofta.

htiawe 2008-02-17 17:11

Det är klart att du har rätt att ifrågasätta och det ska man göra, men du har redan skaffat ett konto på Binero och har då den absolut bästa möjligheten för att se om det passar dig eller inte.

JimmyOh 2008-02-17 17:17

Citat:

Originally posted by htiawe@Feb 17 2008, 18:11
Det är klart att du har rätt att ifrågasätta och det ska man göra, men du har redan skaffat ett konto på Binero och har då den absolut bästa möjligheten för att se om det passar dig eller inte.

Jo, förvisso. Men skulle det visa sig att det inte passar mig, då har jag lagt ut pengar i onödan. Men det ska nog ordna sig tror jag. :)

biokonsult 2008-02-17 21:43

ja det är mycket problem faktiskt så mycket att jag skulle byta dom hade så otroligt bra service :o

JimmyOh 2008-02-17 21:48

Citat:

Originally posted by biokonsult@Feb 17 2008, 22:43
ja det är mycket problem faktiskt så mycket att jag skulle byta dom hade så otroligt bra service
Det där lät ju inget vidare får jag lov att säga.

biokonsult 2008-02-17 22:24

sirap sirap .....men jag hoppas på att det fixar till sig..... :P

biokonsult 2008-02-17 22:38

Citat:

Originally posted by biokonsult@Feb 17 2008, 23:24
sirap sirap .....men jag hoppas på att det fixar till sig..... :P
har även cliche, odibo, loopia alla fungerar klockrent......själv så tror jag att odibo måste höra till dom absolut bästa dock snåla på utrymme men garanterar att trafiken fungerar utan problem även under rusningstid, därav dyrare taxan?

:P

htiawe 2008-02-17 23:20

Vilka servrar ligger ni på?

biokonsult 2008-02-17 23:31

jag ligger på vonanka tror jag? dom skulle flytta mig när jag påpekade mina problem....

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:19.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson