![]() |
Citat:
|
Jag vill registrera bara "." (punkt) Kan de inte släppa den fri?? :: :-)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tror inte på denna alls. Det bruk av nyckelord för SEO etc som Erebos beskriver fungerar nog bra, Erebos är rutinerad inom detta. Att lansera en sajt under denna för vanliga "svenssons" tror jag dock blir svårt efter allt tidningarna skriver om domäner som registreras för att likna befintliga inom bl.a bank för att komma över kontouppgifter. I min bekantskapskrets förutom Erebos så vet de flesta inte ens att .info finns. Har stött på personer som fortfarande inte vet att IDN domäner finns med åäö. Vi får inte glömma att vi är en relativt liten skara här som sysslar med domäner. Det är mina erfarenheter iaf.
|
Citat:
|
Med ditt domäninnehav Thomas så behöver du inte oroa dig. Imponerande portfölj med .se domäner. Antar att du fick lite utrymme att investera efter försäljningen av tv.nu. ;)
|
Citat:
|
Ja, bl.a en tvåbokstavig .com Vågar inte ens gissa vad den kan gå för. Stöter ibland på svenska företag som var ute tidigt och ett exempel är möbelkedjan EM som har em*.com
Tycker det är riktigt kul för er som var pionjärer och förutseende, kan enbart gratulera. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:02. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson