![]() |
Citat:
Jag googlade det men missade rätt länk. Så spara din spydiga kommentar men tack ändå! |
Citat:
Så du menar att det är helt OK för dig att vara spydig och dumpa ner på surftown, i en tråd som handlar om en kampanj dom kör...men när folk är spydig mot dig så är det fel? Väx upp.... |
Citat:
Det jag menade var att google inte gav några svar och surftown inte skrivit något om det i deras support wiki som ger en rba bild över hur man gör. |
Citat:
1. Kontakta surftown per e-mail. 2. Logga in på din kontrollpanel hos surftown, IGEN, och klicka sedan på Köp / flytta domän. Jag tror faktiskt inte det är svårare än så. Detta var allt jag har att komma med, försökte vara lite hjälpsam men det är ju lätt att rycka på axlarna och säga: "jag vet inte" och sedan överlåta någon annan som ska hitta det du söker / göra jobbet åt dig, nä så är det inte. |
Beställde precis 20 domäner + webbhotell. Time to kick some ass.
Och för guds skull, peeps, sluta klaga. I mitt fall fick jag betala 150 kronor istället för 6000. |
Finns det någon gräns för hur många domäner man kan köpa?
|
Citat:
Dock har deras högsta paket expert plats för 20 domäne / per webhotell. Så kort sagt, ska du ha 40 domäner får du göra 2 olika registreringar. Ska du ha 100 domäner får du göra 5 olika registreringar osv, tänk dock på att nästa år så kommer du få betala för alla 100 domäner + webhotells kostnaden, detta kan bli dyrt. Detta tänkte inte jag på men sedan kom jag på mitt egna lilla knep (som många andra också kommer göra) tror jag. |
Är väl bara till att regga domänerna där och hosta de som är över 20 någon annanstans? Lite busigt kanske.
|
Citat:
Sen om du vill registrera ytterligare 20 domäner till får du ju ett nytt webhotells konto för dessa, men de går att flytta till ett annat webhotell men lite onödigt att göra det kanske om du inte är någon seo guru och tänker på C-nät osv. För man får ju ett års webhotell oavstt vilket paket man väljer, för 149 kr. |
Jasså det missade jag, känns rätt värt med 20 domäner ändå :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:07. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson