WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Mitt förtroende för binero från 100 till 0. (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1045508)

MRDJ 2010-12-22 15:29

Citat:

Ursprungligen postat av NorBiz (Inlägg 20384688)
Vad har vi för andra seriösa webhotell på den svenska marknaden som funkar? Jag ska bara BYTA! Orkar inte med Felnero.

jag sitter och funderar på samma sak, vilket skall man välja?

princip 2010-12-22 15:30

Citat:

Ursprungligen postat av patrikweb (Inlägg 20384689)
Så det kommer bli minst ett avbrott till då när dom ska försöka sig på den en tredje gång.

vid nästa stora försäljningshelg förmodligen...

NuCo 2010-12-22 16:10

Till alla er som vill byta...

Ta en titt på Oderland.se . Jag har varit kund hos dem i över 6 år och är nöjd. Funkar bra och supporten är bra.

aDonis 2010-12-22 18:40

Blir nog citynetwork för min del nu, testar 1 år iaf.

Spindel 2010-12-22 18:48

Citat:

Ursprungligen postat av aDonis (Inlägg 20384716)
Blir nog citynetwork för min del nu, testar 1 år iaf.

Samma här.

NorBiz 2010-12-22 18:49

Oderland har jag inte hört något positivt när jag läst på diversa forum, de verkar oxå ha lite problem med seghet etc.

Citynetwork lockar mest just nu, fler tips, tas även gärna via PM

oderland 2010-12-22 19:15

Citat:

Ursprungligen postat av NorBiz (Inlägg 20384719)
Oderland har jag inte hört något positivt när jag läst på diversa forum, de verkar oxå ha lite problem med seghet etc.

Citynetwork lockar mest just nu, fler tips, tas även gärna via PM

Återkom gärna med länk till det forum i så fall. Annars har du 14 dagars test du kan klicka i vid beställning och testa själv. Konto genereras omgående.

tartareandesire 2010-12-22 20:14

Citat:

Ursprungligen postat av oderland (Inlägg 20384720)
Återkom gärna med länk till det forum i så fall. Annars har du 14 dagars test du kan klicka i vid beställning och testa själv. Konto genereras omgående.

Jag tror inte du behöver oroa dig så mycket över vad han säger :) Det har sagts mycket positivt om er här på WN.

pelmered 2010-12-22 22:02

Pinsamt.

Så svårt kan det ju inte vara att byta en brandväg. Med lite förberedelser borde man ju kunna fixa med ytterst lite nertid. Man borde ju kunna installera och konfigurera allt innan man routar om trafiken genom de nya brandväggarna.
Planeringen är ju också under all kritik när man väljer att göra det mitt i julrushen...

patrikweb 2010-12-22 22:24

Citat:

Ursprungligen postat av ITisGood.se (Inlägg 20384751)
Pinsamt.

Så svårt kan det ju inte vara att byta en brandväg. Med lite förberedelser borde man ju kunna fixa med ytterst lite nertid. Man borde ju kunna installera och konfigurera allt innan man routar om trafiken genom de nya brandväggarna.
Planeringen är ju också under all kritik när man väljer att göra det mitt i julrushen...

Helt ärligt vet jag inte hur man kan misslyckas så extremt, i värsta värsta fall borde man max få 5-15 min avbrott.

Har man 2 st så stänger man ju ner en och sedan lägger över trafiken till den nya, skulle det inte fungerat som det ska flyttar man över trafiken till den andra igen.

Är ju en sådan simpel sak så känns svårt att misslyckas så extremt. Man skulle ju kunnat ha 3 st till och med och testat köra viss trafik för test över dom nya men lite PBR.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:02.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson