![]() |
Citat:
Men vi är fortfarande 10+ som träffas imorn :). |
Hallå! Kom på en grej!
Vad är dresscoden för imorgon? En kavaj och ett par vanliga brallor är väl ganska passande? EDIT: Är det en yrkesskada att direkt efter jag skrev detta inlägg sökte på Loopia om det fanns lediga domäner med ordet "dresscode"? :D |
Citat:
Stället vi ska till är bra kvalitet enligt utseende när jag var där och god mat enligt recensioner. Klädkrav är dock obefintligt.. Kom dock inte som en lodis :P. Själv är det nyinköpta kostymbyxor och skjorta. Dock bryr ingen av oss om någon kommer med jeans och t-shirt. Se bara till att duscha först.. skitig t-shirt luktar inte lika illa då ;). Gärna mörkblå tröja över då pizza resterna inte syns lika bra då :p. Citat:
|
Jag fullkomligt hatar dresscodes och dylikt. Men jag antar att jag får... piffa till mig lite imorgon :)
|
Citat:
ha på er något som skyler era orakade delar.. jag får köpa en niqab eller något för mitt ansiktes skull :P. Nej men seriöst så är det ingen dresscode. Kom med bekväm klädsel och ett glatt humör :P. |
Människor som arbetar med datorer är sällan kräsna :) Jag använder i princip aldrig kostym själv. Har själv klampat in på en av Sveriges största arbetsplatser iklädd shorts och bandtröja med stor resväska i följe direkt från semester :) Det funkade alldeles utmärkt det också :)
|
Citat:
Riktigt så långt tar jag det dock inte imorgon. Men det hade varit något. |
Haha, ni är för sköna :D Då blir det något slumpat från garderoben ^^
För övrigt; Jag kommer ha svårt att hitta er i med att jag inte träffat någon av er innan i kombination med att vår mötesplats utanför McD är full med människor 17:40. Haha, men vem gillar inte ett urban quest. Jag får analysera stillastående människor som ser ut som webmasters helt enkelt :) |
Citat:
Omgiven av exalterade folk som ser lite nördiga ut.. och en liten svarting som har ett större smajl än entren till nordstan (sweely kän dig träffad :D hehe.) Och den som anser mig va icke politisk korrekt.. puss :D |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:50. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson