WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Diskutera WN (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=37)
-   -   WN på Vbulletin (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1037655)

Mortekai 2009-08-24 23:50

Aktivera popup så ska du nog se att det syns ;)

empty 2009-08-24 23:51

Hallå???

Vart fan tog översikten vägen, detta måste verkligen fixas!

Mvh

daniel_ 2009-08-24 23:54

Citat:

Ursprungligen postat av Mortekai (Inlägg 20319420)
Aktivera popup så ska du nog se att det syns ;)

Aj, trodde inte man kunde aktivera det.

I alla fall bör ni (admin) gå in i kontrollpanelen och lägga in alla i en grupp där allt sånt redan är fixat. Tar inte mer än 10-15 minuter :)

tartareandesire 2009-08-25 00:07

Citat:

Ursprungligen postat av Mortekai (Inlägg 20319386)
Snabbvarianten:
  1. Skapa ny mapp ddär du lägger dom PM du vill ha kvar.
  2. Gå till inboxen, klicka på "töm mapp".
  3. Flytta tillbaka dom poster du la undan om du så önskar.
  4. Klart!

Snabbvarianten? Ska jag göra det måste jag fortfarande gå igenom samtliga PM..., eller missar jag något? Det lär knappast hända, just nu känns det som jag kommer hålla till på de internationella forumen istället.

youheardit 2009-08-25 00:07

Inga regler för grupper?

Mortekai 2009-08-25 00:11

Citat:

Ursprungligen postat av tartareandesire (Inlägg 20319425)
Snabbvarianten? Ska jag göra det måste jag fortfarande gå igenom samtliga PM..., eller missar jag något? Det lär knappast hända, just nu känns det som jag kommer hålla till på de internationella forumen istället.

Ahhh...du har sparat en del en längre tid alltså? Om det bara är dom senaste du vill se så sorterar du i datumordning, men är dom utspridda förstår jag frustrationen :(

tartareandesire 2009-08-25 00:19

Citat:

Ursprungligen postat av Mortekai (Inlägg 20319427)
Ahhh...du har sparat en del en längre tid alltså? Om det bara är dom senaste du vill se så sorterar du i datumordning, men är dom utspridda förstår jag frustrationen :(

Jo, de är något utspridda även om de flesta är relativt nya. Det är inga extremt viktiga PM men vore ändå bra att behålla dom. För egen del så är det enda intressanta på ett forum kommunikationen och utbyte av information. Vill jag ha någonting annat så finns det på andra håll. Därför känns den här förändringen helfel. Mig kvittar det om det så är en gammal phpbb-version som körs, bara den har säkerhetshålen tilltäppta. Är nöjd om det är överskådligt, snabbt, lättnavigerat och man slipper göra en massa egna inställningar och sitta med ett tusental tidigare raderade PM helt plötsligt....

FredrikNas 2009-08-25 00:22

PÅ vilka premisser bedömer admin vilka sidor som kommer till fronten?

Mortekai 2009-08-25 00:22

Jag förstår hur du känner dig, men det är lite som att WN har bytt upp sig från IE6 till Firefox senaste version...det är många stora förändringar som tar en stund att reda ut, både av oss och av admin/mods.

Själv hade jag inga viktiga PM's så jag rensade friskt :)

tartareandesire 2009-08-25 00:25

Citat:

Ursprungligen postat av Mortekai (Inlägg 20319430)
Jag förstår hur du känner dig, men det är lite som att WN har bytt upp sig från IE6 till Firefox senaste version...det är många stora förändringar som tar en stund att reda ut, både av oss och av admin/mods.

Själv hade jag inga viktiga PM's så jag rensade friskt :)

Håller nog inte med dig, Firefox känns som ett slott jämfört med torpet IE6 och radhuset nya WN :)

Varför har jag inga rättigheter bland Nyheter förresten? Gäller det fler eller är det något jag sagt? :)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:10.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson