![]() |
Varför står där "Nästa utbetalningsdatum: N/A" på TD?
Stod 2008-12-16 igår? |
Citat:
|
Har folk fått pengarna för senaste utbetalningen än?
Brukar ju ta ett par dagar bara, anar något blev fel när jag bytte från privatperson till företag på mitt konto.... Sitter väl någon i Sverige som fått extra julklappspengar nu :) |
Har inte fått pengarna ännu, men antar att det kommer på måndag.
|
Har inte heller sett till några pengar.
Men säger som föregående talar, troligen kommer de under början av kommande vecka. Är ju som standard att bankernas system packar ihop kring jul... Bara kolla flertalet av köp som man gjorde under fredagen är ännu inte dragna.. och på tisdag då ska man inte gå till någon affär som inte kan göra köp offline, för kortsystemen slutar då helt fungera... Tror inte det är någon skillnad i år sedan tidigare år. |
Inget idag måndag heller.
|
Vi har fått betalningen idag.
|
Fick pengarna, skönt)
|
Gött att julklappspengarna rullade in =)
Ingen som vet något om Ellos affiliateprogram, om de har några planer på att återvända antingen till TD eller något annat nätverk? GOD JUL! °<:) |
Vi har ett litet dilemma.
http://i40.tinypic.com/2lmtr11.png Detta är vår första "riktiga" utbetalning från TradeDoubler som egentligen ska betalas ut till oss i Januari, men inte en enda av fakturorna är betalda. Förfallodatumet var igår/idag på många av fakturorna, vad ska man göra? |
Det
Citat:
|
Vi väntar knappast några månader. Om inte fakturorna är betalda imorgon så kontaktar vi vår kontaktperson för dom olika affiliateprogrammen direkt.
|
Lycka till. Har haft fakturor som inte blivit betalda på många månader. Ligg på dem bara så kanske det går lite snabbare.
Allt beror ju på hur snabbt du själv behöver pengarna. Själv har jag aldrigt behövt dem samma månad, även om det är retligt att det dröjer. |
Sjukt att det inte blir någon dröjmålsränta eller går till inkasso om dom inte betalar sina fakturor på så lång tid efter förfallodatumet. Verkar ju skita totalt i sina partners, sjukt dåligt!
Men vi ska ligga på dom rätt ordentligt kan jag lova er. Tack för era svar! |
Vilket datum är nästa utbetalning? Står fortfarande N/A för mig.
|
Citat:
Och en glad nyhet! Företagen har nu betalat våra fakturor! :) |
Nästa utbetalningsdatum: 2009-01-20 har nu dykt upp på TD
|
Ber om ursäkt om detta finns någon annanstans men jag hittar det i alla fall inte.
Har under en kort period fått upp såna här meddelanden: http://www.laxa.nu/temp-bild.jpg har inte drat igång alls seriöst med tradedoubler ännu men det verkar ju oroande. Råkar veta att läxa.nu blir xn--lxa-qla.nu nästan bara för de som har firefox. Så med andra ord verkar jag tappa i stortsett alla klick som görs via firefox. Har för övrigt registrarat xn--lxa-qla.nu precis likadant som läxa.nu samt laxa.nu. Och de två sist nämnda fungerar perfekt. |
pinnennet Lägg till xn--lxa-qla.nu och laxa.nu som en av url till din sida, Det gör du bara med ett kommatecken efter den adressen du har nu.
|
Jag har gjort ett försök. Tror jag fattar vad du menar Lundmark, men förstår inte varför det skulle fungera om det jag gjort tidigare inte fungerat.
Strunt samma. Jag väntar med Tradedoubler så länge, tills det att deras support har hunnit svara. Tack i alla fall! |
Lundmark har rätt...
Beroende på webbläsare, så är det läxa.nu och xn--lxa-qla.nu två "fysiskt" olika URLer. |
Okej märker att jag behöver förtydliga mig:
"Har för övrigt registrarat xn--lxa-qla.nu precis likadant som läxa.nu samt laxa.nu. Och de två sist nämnda fungerar perfekt. " Med andra ord. Jag har laggt in xn--lxa-qla.nu på precis samma sätt som läxa.nu och laxa.nu. laxa.nu och läxa.nu fungerar perfekt. Det är därför jag inte förstår problemet! |
fick en sale med cdon på order value 2600 kr som beskrivs som Isale. Cdon har ju inte isale innebär detta då att jag inte vinner något på situationen? Lite retligt att se en såpass stor order value sen får man inte ut något :P
|
Vad menas med referrer fel? Jag brukar drabbas av det rätt ofta på vissa erbjudanden...?
|
Någon webmaster här som har erfarnhet av TD´s kampanjpooler som startades upp i slutet på förra året? För min del har ersättningarna sjunkit trots fler unika besökare med 10-20 % och 50% mer sidvisningar. Man kan inte välja banners/kampanjer själv heller utan blir tilldelad i poolerna.
|
världens döaste forum?
|
Någon som vet hur man kan få tag på information om bortplockade sales/leads på TradeDoubler?
|
Citat:
|
Tja, jag är rätt ny på hela grejen med affiliate annonser osv.
Har anmält mig till 3 olika program på Tradedoubler men de är fortfarande "Under behandling", hur lång tid brukar det ta innan man är godkänd så att säga? Kan jag lägga upp annonserna redan nu och ändå få in pengar för annonserna trots att jag inte är godkänd? |
Citat:
Du kan lägga upp annonser och börja tjäna pengar redan nu, men eventuella intäkter kommer tas bort om du senare inte blir godkänd av programmet i fråga. Lycka till! |
Vad händer med Tradedoublers sajt egentligen? Forwardas till http://www.affiliatepartners.nl/pan/ som i sig inte funkar...
Härligt att man aldrig får någon som helst info om vad som sker, varken i förhand eller efteråt. |
|
Nu ger Luftgrop-programmet varning för att prepayment-balansen är slut. Kan man fortfarande generera leads via det programmet eller måste man plocka bort det tills dom har fyllt på sin prepayment-balans igen...
|
Citat:
|
Citat:
|
Referer fel betyder att du skickar trafik från en sida du inte lagt in i deras lista på webbplatser.
Eller att webbläsaren du skickat vidare har blockerat sin referer så den inte går att se. Detta skall inte han någon påverkan på lead/sale ersättning. Men om du tjänar pengar på CPM eller CPC så kan du gå miste om ersättning. |
Hejsan. Jag har ett tradedoubler konto, jag har cirka 700 kr där som jag väntar på att få, men jag skall starta ett nytt konto på tradedoubler, frågan är, kan jag starta det kontot även jag har ett annat på tradedoubler? ( Jag kommer naturligtvis stänga ner det kontot jag har 700 kr på ) Efter att jag fått utbetalning.
Anledningen till att jag ska skapa nytt konto är enkel, jag hade missköt mig med några annonser. Tacksam för svar ;) |
Låter onödigt med ett nytt konto. Skapa en profil för en ny hemsida bara. Peka på samma adress som du haft tidigare.
|
Citat:
Om du har fuskat till dig pengar, så tror jag att de har ett system för sådant, att de till slut kommer upptäcka att du skapat nytt konto. |
Ticnet's ersättningar är ju sjukt låga.
3 kr för en sale :S |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:40. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson