WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Träff för medlemmarna (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=4506)

Mats 2004-11-23 21:59

Citat:

Datumet passar inte mig heller, ska flytta, om det kunde vara lite längre fram så skulle det funka bättre för mig
Vet inte hur det ser ut för majoriteten den 4 februari och naturligtvis kommer det att vara så att vissa av oss tyvärr inte kan vara med oavsett vilket datum det blir.

Ett förslag kanske vore att bestämma datum genom en omröstning av ex. 3 olika dagar för att se vilken dag som passar bäst, eller är den 4 feb redan spikad? (Vill ju gärna vara med... ;) )

// Mats

Qo-naq 2004-11-23 22:13

Citat:

Originally posted by Mats@Nov 23 2004, 22:59
Citat:

Datumet passar inte mig heller, ska flytta, om det kunde vara lite längre fram så skulle det funka bättre för mig

Kan du inte flytta på det :D.

I alla fall, tycker 4:e låter som ett bra datum. Det enda som kan sabba det är om isen är riktigt bra. Då kan det hända att jag åker iväg på en långfärdskridskotur. Beror ju även på vilken tid på dagen det är... är det mot 6-7 fungerar det även då.

Johan H 2004-11-24 09:32

Kom ihåg att alla bor inte i stockholm och då passar en helgdag förmodligen bättre.

Davve 2004-11-24 12:39

Hej, jag är gärna med på ett sådant event.

Jon A 2004-11-24 13:27

Citat:

Originally posted by Haghjoo@Nov 24 2004, 10:32
Kom ihåg att alla bor inte i stockholm och då passar en helgdag förmodligen bättre.
Ska vi samåka mannen? :P

Micke04 2004-11-24 14:10

Ännu en intresseanmälan här!

Jan Eriksson 2004-11-27 17:56

Anmäler mitt intresse. Att göra alla nöjda är nog svårt :) men här kommer några av mina synpunkter, tankar och förslag.

Mötet hålls på fastland och helst på en vardag.

Föredragshållare som berättar om olika tekniker, säkerhet, framtiden mm. Dock inga säljare som bara pratat om sina produkter. Kvalité framför kvantitet av föredragshållare. Dvs låt det kosta om det behövs.

2 olika inbjudningar:
- En för hela dagen exkl boende.
- En för hela dagen inkl boende.

Samtliga deltagare presenterar sig själva i en "katalog" vilket är ett bra sätt att bygga nätverk på.

/Janne

md-solutions 2004-12-16 17:01

Vad hände här nu då? Dog det ut? =(
Vore kul att ses ju!

Jocke 2004-12-16 17:31

Lär ju alldrig bli något. vi diskuterar det kanske en gång i kvartalet men det blir alldrig nåt!

md-solutions 2004-12-16 17:38

Citat:

Lär ju alldrig bli något. vi diskuterar det kanske en gång i kvartalet men det blir alldrig nåt!
Känns ju lite så faktiskt. Tråkigt. Jag ska nog ordna till något iallafall, så får de som vill komma. Bara någon vanlig middag kanske och sen sitta och snacka lite och ta någon öl på kvällen.

Någon som är intresserad av det? I Stockholm under Januari någon gång, gå ut och ta en matbit och snacka lite affärer. PMa gärna.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:30.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson